Skocz do zawartości

Frago

użytkownik
  • Liczba zawartości

    3 875
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana Frago w dniu 3 Kwietnia

Użytkownicy przyznają Frago punkty reputacji!

1 obserwujący

O Frago

  • Urodziny 14.04.1986

Profile Information

  • Imię
    Michal
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Rudnik nad Sanem / Przemyśl / Rzeszów
  • Samochód
    focus

Ostatnie wizyty

2 317 wyświetleń profilu

Frago's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

4,7 tys.

Reputacja

  1. Odkopuję wątek minęło 2 lata i kolejne 35 000 km z Aveo T300 Co się wysrało przez ten czas: 1. Łożysko przedniego wahacza skrzypiało - wymienione. 2. Skrzynia zaczęła łapać laga przy redukcji z 4 na 3 bieg. Prawdopodobnie jakiś czujnik w skrzyni. 3. Uszczelka pod pokrywą zaworów - pociło się więc profilaktycznie zrobione. 4. Dziwny dźwięk z silnika przy obrotach 2000-3500, jakby cykanie, ćwierkanie - okazało się ze jedna ze świec się "wykręciła/poluzowała". 5. Czasami zapala się kontrolka ESP - prawdopodobnie czujnik do sprawdzenia/wymiany.
  2. Znalazłem historie serwisową tego egzemplarza. Przy 60 000 km wymieniony olej sprzęgła 4x4, przy 120 wymieniono olej w przekładni. Wydaje się że zgodnie z wytycznymi.
  3. Hej! Jak sprawdzić podczas oględzin auta czy haldex nie domaga? Pacjent skoda yeti przebieg 140 000.
  4. Nie wiem. Nie znam się. Od 35000 km tylko leje gaz i jeżdżę
  5. Dzięki. O skrzyni automatycznej nic niea z tego wynika.
  6. Anal sranal. Ja tutaj czekam u Mirka handlarza
  7. Hej! Rozczyta mi ktoś co było robione?
  8. Część! Jest do kupienia astra jak w tytule kombi wersja sport. Auto 4 lata z przebiegiem autostradowym. Obawiać się takiego zakupu? Czy ten diesel zrobi jeszcze ze 150000 bez większego remontu? Z jakimi wydatkami liczyć się na początek? Wszelkie opinie mile widziane!
  9. Musi ktoś się tam pewnie pojawić bo chcą jeszcze opłatę skarbowa za wyrejestrowanie, jak zwykle płacone w okienku
  10. Dzięki! Jak zrobi się ciepło to będę nurkował pod maską. Podczas sprawdzania bezpieczników w kabinie zauważyłem wilgoć na GEMie. Muszę go wyciągnąć i sprawdzić czy coś gdzieś nie skorodowało nie dostało spięcia.
  11. Cześć! Mam problem z Focusem Mk2 FL 1.8 TDCi. Stał 3 miesiące pod blokiem, padł aku. Wymieniłem go na nowy. Po przekręceniu kluczyka nie kręci, kontrolka immo mruga, na wyświetlaczu zamiast przebiegu pojawiają się kreski. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w GEM i pod maską. Wyjąłem licznik i przelutowałem gniazdo podłączeniowe - częsty przypadek to zimne luty. Co ciekawe nie mogę połączyć się z ECU elmem, Forscan ciągle krzyczy aby włączyć zapłon a zapłon jest włączony - cykają przekaźniki pod maską, świecą się kontrolki na zegarach (oprócz świec żarowych). Coś się podziało z komunikacją. Czy kiepska masa masa może coś takiego powodować? Co sprawdzić w dalszej kolejności i jak? pozdrawiam
  12. Gdyby ktoś zastanawiał się czy warto założyć LPG do takiego małego auta to warto! Miesiąc temu założyłem instalacje STAG (wtryski ACW03) butla 55l (45l do pełna). Skrzynia automat więc swoje lubi wypić. Po 2.5 tys km średnie spalanie: miasto 9.5l, trasa w kapeluszu 7.3l. Jeszcze nigdy nie uśmiechałem się tak do dystrybutora na stacji Gdyby ktoś z Was szukał dobrego warsztatu to mogę z czystym sumieniem polecić: http://autogazprzysieki.pl/ Znam 4 auta z LPG w tym jedno 2.5l turbo, które wyszły z tego warsztatu - gość wie co robi.
  13. Cześć! Na co zwrócić uwagę oglądając takie auto jak w temacie? Jak spisują się te silniki? Warto za 12000 zł wziąć zadbany egzemplarz z 350tkm na liczniku? Mam zachciankę posiadania dużego kombi 4x4, a Volvo zawsze mi się podobało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.