cieyo Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 No i mnie to dopadło... (oby nie, ale kto wie). Ubyło mi płynu - sprawdziłem - zero wycieków, węże twarde jak kamienie. I to tyle objawów wskazujących na możliwość padnięcia uszczelki. Chyba, że ktoś ma inne sugestie gdzie się płyn podziewa, bo nie ma spalin w płynie, ani z rury białego dymu, majonezu nie zauważyłem. I teraz moje pytanie - jakiej firmy kupić uszczelkę żeby było ok, i czy warto wymieniać przy okazji pierścienie - jeżeli tak to jakiej firmy? Co kupić, a co omijać z daleka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 4 Września 2006 Udostępnij Napisano 4 Września 2006 > No i mnie to dopadło... (oby nie, ale kto wie). > Ubyło mi płynu - sprawdziłem - zero wycieków, węże twarde jak > kamienie. I to tyle objawów wskazujących na możliwość padnięcia > uszczelki. Chyba, że ktoś ma inne sugestie gdzie się płyn > podziewa, bo nie ma spalin w płynie, ani z rury białego dymu, > majonezu nie zauważyłem. > I teraz moje pytanie - jakiej firmy kupić uszczelkę żeby było ok, i > czy warto wymieniać przy okazji pierścienie - jeżeli tak to > jakiej firmy? Co kupić, a co omijać z daleka? Witam! Wczoraj bylem u kolezanki, ten sam silnik ona (nie blondynka ale zielona jak ....... dopisac sobie ) pojechala do warsztatu poleconego przez Taxiarza, chlopaczek na dzien dobry spuscil jej reszte plynu i zalal woda ( z kranu). Z tego co pisali koledzy, idzie wyczuc czy padla UPG po smaku co wypada z tlumika, a dodatkowo po bialym dymie. A tu bym mial pytanie: skoro wlal jej wode i nie idzie smakowo sprawdzic czy to woda z roznicy temeratur, czy z wody tez bedzie bialy dym?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kretul Napisano 4 Września 2006 Udostępnij Napisano 4 Września 2006 > A tu bym mial pytanie: skoro wlal jej wode i nie idzie smakowo > sprawdzic czy to woda z roznicy temeratur, czy z wody tez bedzie > bialy dym?? Tak na logikę to z rury będzie lecieć para wodna czyli białe kłęby... Ale czy faktycznie tak się dzieje to nie mam pojęcia bo nie sprawdzałem nogdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zooom Napisano 4 Września 2006 Udostępnij Napisano 4 Września 2006 Spawdź jak zachowuje się temperatura autka. A uszczelkę polecam w ASO koszt 50-70 zł a o ile spokojnejsze sumienie. Pozostały osprzęt może być firm poślednich. Oczywiście splanuj głowice i zapytaj w warsztacie jak tam zawory ewentualnie daj do podszlifowania. Ni i wymienić uszczelniacze zaworów. To by było absolutne minimum. Przy okazji można zrobić jeszcze wiele rzeczy wykorzystując rozbabrany samochód wiadomo niższe ceny bo nie trzeba sprcjalnie rozbierać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 4 Września 2006 Udostępnij Napisano 4 Września 2006 > I teraz moje pytanie - jakiej firmy kupić uszczelkę żeby było ok, i Elring - producent oryginałów > czy warto wymieniać przy okazji pierścienie - jeżeli tak to > jakiej firmy? Co kupić, a co omijać z daleka? Jeśli nie bierze dużo oleju to nie warto zmieniać. BTW IMHO warto zmienić uszczelniacze zaworowe, ewentualnie prowadnice i przeszlifować zawory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertV664 Napisano 4 Września 2006 Udostępnij Napisano 4 Września 2006 Rozwaz wymiane srub do glowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.