Gripen Napisano 9 Września 2006 Udostępnij Napisano 9 Września 2006 Czasami jest a czasami nie ma. Czemu ? Oczywiście silnik odpalany rano, zimny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Września 2006 Udostępnij Napisano 9 Września 2006 > Czasami jest a czasami nie ma. Czemu ? Oczywiście silnik odpalany > rano, zimny. znaczy co nie wchodzi normalnie na obroty, gaśnie? moze czujnik temp. do kompa padł albo złączka do niego nie styka ... moze silnik krokowy nei wyrabia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satan Napisano 9 Września 2006 Udostępnij Napisano 9 Września 2006 > Czasami jest a czasami nie ma. Czemu ? Oczywiście silnik odpalany > rano, zimny. ale żeś zasolił tytuł.... no ale: 1- zależy od temperatury, szybkości nagrzewania się silnika 2- silniczka krokowego 3- kompjutra... może byś mu reseta zapodał i sprawdził czy coś się zmieni 4- sprawdź styki i złączki 5- mógł jakiś czujnik polecieć... np. od temeraturki a tak ogólnie... z tym ssaniem to różnie bywa... czasami gryzą czasami nie ale przyczyn może być wiele... jak nie chce ssać, to trzeba upić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 9 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2006 > znaczy co nie wchodzi normalnie na obroty, gaśnie? No, potrafi zgasnąć > moze czujnik temp. do kompa padł albo złączka do niego nie styka ... yyyyy, znaczy który, w termostacie ? A żebym to ja wiedział gdzie w Clarusie komputer > moze silnik krokowy nei wyrabia Może wyczyścić ? chociaż czyszczony był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 9 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2006 > ale żeś zasolił tytuł.... > no ale: > 1- zależy od temperatury, szybkości nagrzewania się silnika dosyć szybko się grzeje > 2- silniczka krokowego No jest taki, ale..... to się zaczęło od niedawna, cos czuję, że od momentu cyrku z przewodami paliwa > 3- kompjutra... może byś mu reseta zapodał i sprawdził czy coś się > zmieni a czy ja wiem czy u mnie odpięcie klemy to da reseta > 4- sprawdź styki i złączki sie sprawdzi > 5- mógł jakiś czujnik polecieć... np. od temeraturki w termostacie ? > a tak ogólnie... > z tym ssaniem to różnie bywa... czasami gryzą czasami nie ale > przyczyn może być wiele... jak nie chce ssać, to trzeba upić Nooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Września 2006 Udostępnij Napisano 9 Września 2006 > No, potrafi zgasnąć > yyyyy, znaczy który, w termostacie ? A żebym to ja wiedział gdzie w > Clarusie komputer jakiegoś manuala byś se zassał bo tak to nie wiesz nawet który czujnik za co odpowiada zdarza sie że nie styla dobrze złaczka do czujnika temp. i komp głupieje > Może wyczyścić ? chociaż czyszczony był w sumie to i silnik krokowy odpowiada za obroty na ssaniu jak czyjnik temp. ok, to krokowiec nastepnym podejrzanym spr. też jak jest podawane napiecie na pompe paliwa po właczeniu zapłonu i po odpaleniu nie wiem jak w kijowym, ale w oplowskim było tak, ze po przekreceniu kluczyka na chwile jest właczana pompa paliwa a potem po odpaleniu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 9 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2006 > jakiegoś manuala byś se zassał jestem analfabetą googlowym > bo tak to nie wiesz nawet który czujnik za co odpowiada > zdarza sie że nie styla dobrze złaczka do czujnika temp. i komp > głupieje > w sumie to i silnik krokowy odpowiada za obroty na ssaniu no własnie > jak czyjnik temp. ok, to krokowiec nastepnym podejrzanym > spr. też jak jest podawane napiecie na pompe paliwa po właczeniu > zapłonu i po odpaleniu > nie wiem jak w kijowym, ale w oplowskim było tak, ze po przekreceniu > kluczyka na chwile jest właczana pompa paliwa a potem po > odpaleniu silnika mam odcięta pompe paliwa, ale nieinwazyjnie = znaczy poprzez bezpiecznik pompy. Ale nie sądzę, że to przez to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Września 2006 Udostępnij Napisano 9 Września 2006 > jestem analfabetą googlowym spr. http://www.eserviceinfo.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 9 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2006 > spr. http://www.eserviceinfo.com/ Nie znalazłem , ale pewnie źle szukałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Września 2006 Udostępnij Napisano 9 Września 2006 > Nie znalazłem , ale pewnie źle szukałem ja nie szukałem, bo mi wywala przeglądarke, jak chce wejść dalej na tej stronie ja stamtąd ściągnąłem pełny manual serwisowy dla mojego Lacetti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 9 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2006 > ja nie szukałem, bo mi wywala przeglądarke, jak chce wejść dalej na > tej stronie > ja stamtąd ściągnąłem pełny manual serwisowy dla mojego Lacetti A widziałem, do DU można tam sporo znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 9 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2006 > 3- kompjutra... może byś mu reseta zapodał i sprawdził czy coś się > zmieni Hmmm, odpiąłem na 20 minut kleme od "+" i ...... zaczęło sie ssanie w morde , ciekawe na jak długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Września 2006 Udostępnij Napisano 9 Września 2006 > Hmmm, odpiąłem na 20 minut kleme od "+" i ...... zaczęło sie ssanie > w morde , ciekawe na jak długo Ctrl+Alt+hebel dobry na wszystko ... to wskazywało chyba jednak na krokowca, ktory pewnie po resecie od nowa się ustawił ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 9 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2006 > Ctrl+Alt+hebel dobry na wszystko ... > to wskazywało chyba jednak na krokowca, ktory pewnie po resecie od > nowa się ustawił ... Dziwnie wygląda ten krokowiec, taki język, całkiem inaczej niz dajmy na to z Lanosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Września 2006 Udostępnij Napisano 9 Września 2006 > Hmmm, odpiąłem na 20 minut kleme od "+" i ...... zaczęło sie ssanie > w morde , ciekawe na jak długo a nie ma tam w tym silniku procedury uczenia obrotów biegu jałowego np. u mnie jest tak IDLE LEARN PROCEDURE Whenever the battery cables, the engine control module (ECM), or the ECM fuse is disconnected or replaced, the following idle learn procedure must be performed: 1. Turn the ignition ON for 5 seconds. 2. Turn the ignition OFF for 5 seconds. 3. Turn the ignition ON for 5 seconds. 4. Start the engine in park/neutral. 5. Allow the engine to run until the engine coolant is above 185° F (85°C ). 6. Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped. 7. Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped. 8. If the vehicle is equipped with an automatic transaxle, apply the parking brake. While pressing the brake pedal, place the transaxle in D (drive). 9. Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped. 10. Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped. 11. Turn the ignition OFF. The idle learn procedure is complete. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 9 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2006 > a nie ma tam w tym silniku procedury uczenia obrotów biegu jałowego > np. u mnie jest tak > IDLE LEARN PROCEDURE > Whenever the battery cables, the engine control module > (ECM), or the ECM fuse is disconnected or replaced, the > following idle learn procedure must be performed: > 1. Turn the ignition ON for 5 seconds. > 2. Turn the ignition OFF for 5 seconds. > 3. Turn the ignition ON for 5 seconds. > 4. Start the engine in park/neutral. > 5. Allow the engine to run until the engine coolant is > above 185° F (85°C ). > 6. Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped. > 7. Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped. > 8. If the vehicle is equipped with an automatic transaxle, > apply the parking brake. While pressing the > brake pedal, place the transaxle in D (drive). > 9. Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped. > 10. Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped. > 11. Turn the ignition OFF. The idle learn procedure is > complete. A czort wie, instrukcja obsługi (kóra lezy u SataNa w garazu ) nic nie mówi o jakiejś procedurze. Tylko w grafiku przeglądów czasowych jest ustawienie biegu jałowego, chyba co 30 kkm Eta wsio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satan Napisano 9 Września 2006 Udostępnij Napisano 9 Września 2006 > A czort wie, instrukcja obsługi (kóra lezy u SataNa w garazu ) nic > nie mówi o jakiejś procedurze. zostawiłeś... to se pająki z niej domek zrobiły Tylko w grafiku przeglądów > czasowych jest ustawienie biegu jałowego, chyba co 30 kkm Eta > wsio jaja które wychodzą z obrotami, ssaniami i ciumkaniami, to są jaja spowodowane instalacją gazową ew. tak zaj**** wyczyściłeś krokowego, że głupieje (też tak za pierwszym razem mi wyszło hehehehe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.