maxim00 Napisano 16 Września 2006 Udostępnij Napisano 16 Września 2006 Witam wiem że zotany napewno zje.... za to co napisałem że nie umiem czytać albo szukać ale nie umiem znajść tego naprawde Który z silników sc 1.1 spi czy mpi jest lepszy i co potrzebował bym do spawu z 700 z góry dzieki i sory za zawracanie glowy możwe jakieś FAQ albo napisze plis a sory jeszcze raz za zawracanie głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 16 Września 2006 Udostępnij Napisano 16 Września 2006 osobiscie bralbym SPi, wg mnie jest mniej problematyczny i prostszy (chocby rozwiazanie ukladu chlodzenia - sa czujniki i w razie awarii prosciej zdiagnozowac, a w MPi chyba komp steruje jakos), poza tym do ew. tiunow 1.1SPi jest duzo latwiejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 16 Września 2006 Udostępnij Napisano 16 Września 2006 > Witam wiem że zotany napewno zjebany za to co napisałem że nie umiem > czytać albo szukać ale nie umiem znajść tego naprawde Który z > silników sc 1.1 spi czy mpi jest lepszy i co potrzebował bym do > spawu z 700 z góry dzieki i sory za zawracanie glowy możwe > jakieś FAQ albo napisze plis a sory jeszcze raz za zawracanie > głowy jeżeli mowa o 1.1 to IMO wygodniej/ lepiej jest włożyć Spi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sevi Napisano 16 Września 2006 Udostępnij Napisano 16 Września 2006 To zalezy co rozumiec pod pojeciem "lepszy"...bo to ze spi jest mniej problematyczny w naprawach wcale nie musi oznaczac ze jest "lepszy" od mpi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SANTI Napisano 16 Września 2006 Udostępnij Napisano 16 Września 2006 > jeżeli mowa o 1.1 to IMO wygodniej/ lepiej jest włożyć Spi a jezeli o mnie chodzi to uwazałbym na miejscu nowego bardziej pod względem doboru słownictwa, a jezeli chodzi o swap to zapodałbym raczej odrazu 1.2 75 zeby nie miec do siebie pozniej pretensji ze mogłoby byc lepiej pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delay Napisano 17 Września 2006 Udostępnij Napisano 17 Września 2006 > a jezeli o mnie chodzi to uwazałbym na miejscu nowego bardziej pod > względem doboru słownictwa, a jezeli chodzi o swap to zapodałbym > raczej odrazu 1.2 75 zeby nie miec do siebie pozniej pretensji > ze mogłoby byc lepiej > pzdr spawu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kbaran Napisano 17 Września 2006 Udostępnij Napisano 17 Września 2006 wszystko zależy ile masz kasy to po pierwsze po drugie 1.1 Spi w niskiej ceniei to już jednostki wyjeżdżone, ja np. mam na sprzedaż 1.1Mpi po 12 tys. więc przebieg niewielki... Co tuningu silnika to napewno 1.1 Spi jest lepszy, ale czy opłaca się tuningować 1.1 Spi cyba lepiej włożyć 1.2 Mpi i problem z głowy (na jakiś czas) zrobisz jak uważasz jak nei masz zbyt wiele kasy to wkładaj 1.1 Spi ale jak masz troszkę odłożone to 1.1 Mpi albo 1.2 Mpi będzie najlepszym rozwiązaniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SANTI Napisano 17 Września 2006 Udostępnij Napisano 17 Września 2006 > spawu oj tam sie koledze pomylilo , a moze chce założyc cos takiego ze b z spawania ani rusz , ale jesli chodzi o terminologie to tutaj looken SWAP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.