zefamixalbert Napisano 30 Września 2006 Udostępnij Napisano 30 Września 2006 Problem z polonezem 1,6 rocznik 98 z instalacją gazową ,problem polega na kłopotach z odpaleniem,jak już zaskoczy i przełaczy się na gaz to silnik pracuje ,a kiedy chodzi na benzynie to zaczyna się dusić i gaśnie ,ponowne uruchomienie jest trudne(nie chce odpalić) Miał ktoś podobną przypadłość gdzie można szukać przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 30 Września 2006 Udostępnij Napisano 30 Września 2006 gaznikowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psz750 Napisano 30 Września 2006 Udostępnij Napisano 30 Września 2006 > Problem z polonezem 1,6 rocznik 98 z instalacją gazową ,problem > polega na kłopotach z odpaleniem,jak już zaskoczy i przełaczy > się na gaz to silnik pracuje ,a kiedy chodzi na benzynie to > zaczyna się dusić i gaśnie ,ponowne uruchomienie jest trudne(nie > chce odpalić) > Miał ktoś podobną przypadłość gdzie można szukać przyczyny? Kiedys ze swoim polonezem mialem podobny problem i okazalo sie ze winna byla pompa paliwa (nie dawala odpowiedniego cisnienia). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zefamixalbert Napisano 30 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2006 > gaznikowy? wtrysk (Caro) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob3rt Napisano 30 Września 2006 Udostępnij Napisano 30 Września 2006 Ja zacząłbym od wymiany filtra paliwa a potem pasowałoby dolać do noPb srodek czyszczący układ paliwowy. Mogło również "złapać" wtryskiwacz(e) jeśli jeździ się tylko na Lpg. Nie zaszkodzi też wymiana świec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 30 Września 2006 Udostępnij Napisano 30 Września 2006 to nie pomoge bo mialem gaznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zefamixalbert Napisano 30 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2006 > Kiedys ze swoim polonezem mialem podobny problem i okazalo sie ze > winna byla pompa paliwa (nie dawala odpowiedniego cisnienia). też zastanawiałem sie czy przypadkiem ciśnienie nie jest za małe ,ale jak to sprawdzić w warunkach domowych ,generalnie pompa podaje paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psz750 Napisano 30 Września 2006 Udostępnij Napisano 30 Września 2006 > też zastanawiałem sie czy przypadkiem ciśnienie nie jest za małe ,ale > jak to sprawdzić w warunkach domowych ,generalnie pompa podaje > paliwo. U mnie tez podawala. Cisnienie zmierzylem u mechanika, ktory odrazu stwierdzil ze jest zdecydowanie za male. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zefamixalbert Napisano 30 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2006 > U mnie tez podawala. Cisnienie zmierzylem u mechanika, ktory odrazu > stwierdzil ze jest zdecydowanie za male. Czyli w Poniedziałek idzie do sprawdzenia ,mile widziane dalsze podpowiedzi gdzie szukać przyczyny ,a wszystkie podpowiedzi sprawdze na polonezie Ojca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psz750 Napisano 30 Września 2006 Udostępnij Napisano 30 Września 2006 > Czyli w Poniedziałek idzie do sprawdzenia ,mile widziane dalsze > podpowiedzi gdzie szukać przyczyny ,a wszystkie podpowiedzi > sprawdze na polonezie Ojca. Rozumiem ze tam jest silnik GLI lub GSI? Jezeli tak to nie zapala sie przypadkiem CHECK przy wystapieniu problemow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zefamixalbert Napisano 30 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2006 > Rozumiem ze tam jest silnik GLI lub GSI? Jezeli tak to nie zapala > sie przypadkiem CHECK przy wystapieniu problemow? Jutro sprawdze ,a jaki symbol ma ta kontrolka ?czy może pisze Check?:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psz750 Napisano 30 Września 2006 Udostępnij Napisano 30 Września 2006 > Jutro sprawdze ,a jaki symbol ma ta kontrolka ?czy może pisze > Check?:-) Ja mialem GLI (jednopunktowy wtrysk) i z tego co pamietam byl to czerwony napis CHECK. W silnikach GSI (wielopunktowy wtrysk) kontrolka byla pomaranczowa i miala symbol silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zefamixalbert Napisano 30 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2006 > Ja mialem GLI (jednopunktowy wtrysk) i z tego co pamietam byl to > czerwony napis CHECK. W silnikach GSI (wielopunktowy wtrysk) > kontrolka byla pomaranczowa i miala symbol silnika. czyli to będzie gsi ,bo jest kontrolka silnika ,po przekręceniu stacyjki przez chwile świeci potem gaśnie,ale przy kreceniu rozrusznikiem znowu świeci.Jak zaskoczył i przełączył sie na gaz to zgasła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
foxfox0467 Napisano 30 Września 2006 Udostępnij Napisano 30 Września 2006 > Ja mialem GLI (jednopunktowy wtrysk) i z tego co pamietam byl to > czerwony napis CHECK. W silnikach GSI (wielopunktowy wtrysk) > kontrolka byla pomaranczowa i miala symbol silnika. w GLI jest również ideogram silnika... nie ma znaczenia czy to GLI czy GSI tylko rocznik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psz750 Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > w GLI jest również ideogram silnika... > nie ma znaczenia czy to GLI czy GSI tylko rocznik... moj blad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psz750 Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > czyli to będzie gsi ,bo jest kontrolka silnika ,po przekręceniu > stacyjki przez chwile świeci potem gaśnie,ale przy kreceniu > rozrusznikiem znowu świeci.Jak zaskoczył i przełączył sie na gaz > to zgasła. Sprawdz czy po uruchomieniu silnika gdy samochod chodzi na benzynie kontrolka sie zapala (nie przechodz na gaz). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob3rt Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 Z tą kontrolką różnie bywa, zależy to od typu instalacji Lpg-u mnie było tak, że po przejściu na Lpg świeciła cały czas(wyłączone wtryski. i komp głupiał) a na noPb gasła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zefamixalbert Napisano 1 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > Sprawdz czy po uruchomieniu silnika gdy samochod chodzi na benzynie > kontrolka sie zapala (nie przechodz na gaz). Właśnie próbowałem odpalić ,lecz bezskutecznie ,tak jak mówiłem odpalenie jest utrudnione i raz pali a potem jest problem, załóżmy, że na benzynie kontrolka będzie się paliła to, jaki może być problem?(rozmawiałem z Ojcem i mówił ze jak chodził na benzynie i zaczął nierówno pracować to kontrolka się zapaliła) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob3rt Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > Właśnie próbowałem odpalić ,lecz bezskutecznie ,tak jak mówiłem > odpalenie jest utrudnione i raz pali a potem jest problem, > załóżmy, że na benzynie kontrolka będzie się paliła to, jaki > może być problem?(rozmawiałem z Ojcem i mówił ze jak chodził na > benzynie i zaczął nierówno pracować to kontrolka się zapaliła) To by oznaczało ,że przeszedł w tryb awaryjny i należałoby jechać do serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > Problem z polonezem 1,6 rocznik 98 z instalacją gazową ,problem > polega na kłopotach z odpaleniem,jak już zaskoczy i przełaczy > się na gaz to silnik pracuje ,a kiedy chodzi na benzynie to > zaczyna się dusić i gaśnie ,ponowne uruchomienie jest trudne(nie > chce odpalić) > Miał ktoś podobną przypadłość gdzie można szukać przyczyny? w zbiorniku paliwa jest taki gumowy łacznik pomiedzy pompą paliwa a rurką idacą do filtra paliwa. Czesto robi sie on nieszczelny i benzyna bokiem ucieka z powrotem do zbiornika a na wyjściu wtedy jest niskie ciśnienie paliwa i auto właśnie tak sie zachowuje. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psz750 Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > w zbiorniku paliwa jest taki gumowy łacznik pomiedzy pompą paliwa a > rurką idacą do filtra paliwa. Czesto robi sie on nieszczelny i > benzyna bokiem ucieka z powrotem do zbiornika a na wyjściu wtedy > jest niskie ciśnienie paliwa i auto właśnie tak sie zachowuje. > pozdr Tez spotkalem sie z tym kilka razy . Zaczac trzeba od sprawdzenia cisnienia paliwa i jezeli jest za male wyjac pompe i sprawdzic czy winna jest ona czy wlasnie ten wezyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psz750 Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > (rozmawiałem z Ojcem i mówił ze jak chodził na > benzynie i zaczął nierówno pracować to kontrolka się zapaliła) Jezeli tak to trzeba teraz sprawdzic kod zapamietanego bledu. W moim polonezie (GLI 96r.) za schowkiem bylo gniazdo serwisowe i po zmostkowaniu w nim dwoch pinow (niestety nie pamietam ktorych) na desce za pomoca tej kontrolki wyswietlany byl kod bledu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 2 Października 2006 Udostępnij Napisano 2 Października 2006 Zatarłeś pompę paliwa. Albo nie miałeś odcięcia pompy przy pracy na gazie albo miałeś za mało paliwa w zbiorniku. Licz od 200pln wzwyż za pompę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.