Lipek Napisano 30 Września 2006 Udostępnij Napisano 30 Września 2006 czesto padają tutaj pytania o kupno auta. kilka razy widziałem zapytanie o omegę. jak lubię te auta (znam je troszeczke) i polecam wersje benzynowe to 2.5 TD(s) odradzam. dzisiaj jechałem wspomnianą 2.5 TD w automacie, w życiu nie jechałem większym mułem.......... przez pierwsze 15 kmh na godzine autko w ogóle nie przyspiesza. wycelowanie i skręcenie między samochodami jest niemalże niemożliwe. jak przyspiesza przy użyciu kickdown to jakos to idzie, ale bez rewelacji jak na 120 kucy. padaka totalna.... tyle chcialem napisac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 30 Września 2006 Udostępnij Napisano 30 Września 2006 omegi 2.5 w dieslu mialy 130 albo 150 koni, a nie zadne 120 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 30 Września 2006 Udostępnij Napisano 30 Września 2006 bo to silnik konstrukcji bmw, tyle ze sie opel do niego dotknal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 30 Września 2006 Udostępnij Napisano 30 Września 2006 a co powiesz o 2.0 16v? i w zasadzie to jak wygląda sprawa eksploatacji Omegi II z +/- 1995 roku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 30 Września 2006 Udostępnij Napisano 30 Września 2006 > a co powiesz o 2.0 16v? Moj ojciec mial taki silnik w Vectrze, po 15k km rozrzad sie sypnal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMAN Napisano 30 Września 2006 Udostępnij Napisano 30 Września 2006 > a co powiesz o 2.0 16v? > i w zasadzie to jak wygląda sprawa eksploatacji Omegi II z +/- 1995 > roku? Po prostu dramat, więcej stał w warsztatach niż jeździł, pisze o wersji 3.0 L w automacie, benzyna powyżej 200 KM, jak już jeździła to naprawde komfortowe auto tyle że częściej stało w warsztacie niż jeździło, liczba regulacji w siedzeniach powalała no i te super ogrzewanie foteli, często robiliśmy sobie wzajemnie kawały ze wspólnikiem włączając je latem w chwili nieuwagi jeden drugiemu tak dla jaj, a jaja się gotowały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipek Napisano 1 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > omegi 2.5 w dieslu mialy 130 albo 150 koni, a nie zadne 120 zajrzę w papiery i zobacze co tam napisane. tak "na oko" moc pamietam w tym samochodzie. pewnie masz racje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipek Napisano 1 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > a co powiesz o 2.0 16v? > i w zasadzie to jak wygląda sprawa eksploatacji Omegi II z +/- 1995 > roku? 16v to nie wiem. 2.0 8v trzy byly w rodzinie najbliższej i z żadnym nie było problemów, zarówno w omegach A jak i B. nic sie nie psuje a luksusik jest. w tym roczniku ruda moze atakowac ostro. kolega BOSKY ma 16v w automacie i jest zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo_k Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > czesto padają tutaj pytania o kupno auta. kilka razy widziałem > zapytanie o omegę. > jak lubię te auta (znam je troszeczke) i polecam wersje benzynowe to > 2.5 TD(s) odradzam. > dzisiaj jechałem wspomnianą 2.5 TD w automacie, w życiu nie jechałem > większym mułem.......... > przez pierwsze 15 kmh na godzine autko w ogóle nie przyspiesza. > wycelowanie i skręcenie między samochodami jest niemalże > niemożliwe. > jak przyspiesza przy użyciu kickdown to jakos to idzie, ale bez > rewelacji jak na 120 kucy. > padaka totalna.... też miałem okazję pojeździć dokładnie taką samą omegą (2.5 TD), też z automatem. I odczucia miałem zgoła odmienne. Może ja jestem do czego innego przyzwyczajony i inaczej jeżdżę ale to co miała pod maską to mi zdecydowanie wystarczało, nawet z automatem. Pierwszy raz odkryłem, że jazda z automatyczną skrzynią może być przyjemna (mimo, że lewa noga z początku nie wiedzieć dlaczego sama się podrywała ). Ten silnik ma 131 KM. A moze Ty jeździłeś 2.2 DTI (120 KM) lub co gorsza 2.0 DTI (101 KM)? Kiedyś ktoś zrugał Primerę 2.2 DI (126 KM), że muł, że nie jeździ idt. itp., a potem okazało się , ze jechał Primerą 2.0 TD (90 KM) i sam om tym nie wiedział. Może tak też jest w Twoim przypadku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipek Napisano 1 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > sama się podrywała ). Ten silnik ma 131 KM. A moze Ty jeździłeś > 2.2 DTI (120 KM) lub co gorsza 2.0 DTI (101 KM)? > Kiedyś ktoś zrugał Primerę 2.2 DI (126 KM), że muł, że nie jeździ > idt. itp., a potem okazało się , ze jechał Primerą 2.0 TD (90 > KM) i sam om tym nie wiedział. Może tak też jest w Twoim > przypadku... nie. zdecydowanie jest to 2.5 TD - moc podałem orientacyjnie, bo w metryczke tego auta nie zaglądałem nigdy. duzo jako pasazer nim jeździłem a pierwszy raz jako kierownik teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo_k Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > nie. > zdecydowanie jest to 2.5 TD - moc podałem orientacyjnie, bo w > metryczke tego auta nie zaglądałem nigdy. duzo jako pasazer nim > jeździłem a pierwszy raz jako kierownik teraz. no to widocznie jesteś przyzwyczajony do mocnego silnika beznynowego w stosunkowo niedużym aucie. Bo cóż, Omega 2.5 TD jakkolwiek moim zdaniem moc ma wystarczjącą to do wyscigów się nie nadaje. Znacznie lepiej pasuje do nich kompakt z silnikiem benzynowym 2.0. No i przez pierwszych 15 km/h to prawie każdy diesel jest mułowaty. Pewnie zaraz napadnie na mnie paru jeżdzących mocnymi dieslami (już tak się zdarzało) . Ale zdania swego nie zmienię. Benzynowe auta generalnie cały czas lepiej nadają się do wyścigów niż diesle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 Nie można się było dopisać do któregoś z wątków, o których wspominasz? mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.