VipeQ Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 Planuje zakup BMW E-34 chiałbym sie dowiedziej jak z awaryjnoscia tego samochodu , jakie wybierac silniki (myslalem nad 2.0 albo nad 2.5 ) jak z czesciami spalanie jak znosza te silniki GAZ jakie roczniki co najczesciej sie sypie i reszte rzeczy o ktorych wy pewnie wiecie a ja nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > Planuje zakup BMW E-34 Gratulujemy > jakie wybierac silniki (myslalem nad 2.0 albo nad 2.5 ) 2.0 słabe, ale jezdzi. 2,5 juz lepiej, opcjonalnie 2,5 tds > jak z czesciami Bez problemu, tanie uzywki i zamienniki > spalanie niestety chleje duzo > jak znosza te silniki GAZ Przy odrobinie szczescia i dyscypliny dobrze > co najczesciej sie sypie Duzo rzeczy, cewki, uklad chlodzenia, elektryka, elektronika itd. Nie sa to jakies wielkie awarie, ale trzeba miec troche cierpliwosci > i reszte rzeczy o ktorych wy pewnie wiecie a ja nie Tą cierpliwosc zapewni Ci radosc z jazdy ktorej nie uswiadczysz w zadnej innej marce tzn. ze mimo wad i drobnych usterek nadal bedziesz chcial jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VipeQ Napisano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > Gratulujemy > 2.0 słabe, ale jezdzi. 2,5 juz lepiej, opcjonalnie 2,5 tds > Bez problemu, tanie uzywki i zamienniki > niestety chleje duzo > Przy odrobinie szczescia i dyscypliny dobrze > Duzo rzeczy, cewki, uklad chlodzenia, elektryka, elektronika itd. Nie > sa to jakies wielkie awarie, ale trzeba miec troche cierpliwosci > Tą cierpliwosc zapewni Ci radosc z jazdy ktorej nie uswiadczysz w > zadnej innej marce tzn. ze mimo wad i drobnych usterek nadal > bedziesz chcial jezdzic no to juz mam jakis poglad na ten temat teraz tak ile warto dac za taka betke jak z zawieszeniem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SMS Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > no to juz mam jakis poglad na ten temat > teraz tak ile warto dac za taka betke > jak z zawieszeniem ?? A to zależy ile masz . Ceny za ten sam rocznik (np. takie jak moja) są w przedziale od 8 do 14 tyś PLN. wszystko zależy od stanu i "widzimisię" sprzedawcy. Co do zawieszenia to w sumie jest na średnim poziomie zawodności, z tym że do E34 jest dużo zamienników i części używanych (pod warunkiem, że nie będzie to 540 lub M5), więc można robić wszystko za rozsądne pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SMS Napisano 7 Października 2006 Udostępnij Napisano 7 Października 2006 > Co do zawieszenia to w sumie jest na średnim poziomie zawodności, z > tym że do E34 jest dużo zamienników i części używanych (pod > warunkiem, że nie będzie to 540 lub M5), więc można robić > wszystko za rozsądne pieniądze. do 540 tez jest masa zamiennikow, spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VipeQ Napisano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > A to zależy ile masz . Ceny za ten sam rocznik (np. takie jak moja) > są w przedziale od 8 do 14 tyś PLN. wszystko zależy od stanu i > "widzimisię" sprzedawcy. > Co do zawieszenia to w sumie jest na średnim poziomie zawodności, z > tym że do E34 jest dużo zamienników i części używanych (pod > warunkiem, że nie będzie to 540 lub M5), więc można robić > wszystko za rozsądne pieniądze. kwota jaka chce wydac to max 8000 zł zdecydowałem sie na wersje 525 po 1991 roku z silnikiem m50 narazie bez gazu . musi byc klima bo mysle, ze przy takim samochodzie juz powinno byc widac i czuc troche luksusu mam juz jedna wypatrzona i mam zamiar jechac w przyszła sobote ja zobaczyc i jak bedzie wszystko OK to juz nia wroce do stolicy wersja 525 z klima i białą skóra 17 ' fele od BMW jasno niebieski metalic ( nie chce czarnej ) wrazenie jak narazie pozytywne zobacze jak bedzie na zywo , jak narazie to mam wiecej + niz minusow jesli chodzi o zakup tego samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VipeQ Napisano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > do 540 tez jest masa zamiennikow, spokojnie ale spokojnie nie potrzebuje takiej pojemnosci pod maska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VipeQ Napisano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > ale spokojnie nie potrzebuje takiej pojemnosci pod maska ja Ci mowie - potrzebujesz moc - mocą, ale brzmienie V8 i jego kultura pracy...hmmm...nie do opisania przyznam szczerze, rzedowa 6 w BMW tez rzadzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VipeQ Napisano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > ja Ci mowie - potrzebujesz > moc - mocą, ale brzmienie V8 i jego kultura pracy...hmmm...nie do > opisania > przyznam szczerze, rzedowa 6 w BMW tez rzadzi i taka rzedowka mi wystarczy fajny spokojny silniczek w tym wypatku Vanos bedzie naprawde fajnym rozwiazaniem a pojemnosc to jak dla mnie przy 4 litrach jest za duza , a V6 teraz sobie smigam i tez mi pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SMS Napisano 9 Października 2006 Udostępnij Napisano 9 Października 2006 Tomek (Espero) napisał ciekawy artykuł na temat kupna auta, mam nadzieję że czytałeś . Tylko się nie napalaj - możesz rzeczywiście władować sie na minę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.