nelson Napisano 7 Października 2006 Udostępnij Napisano 7 Października 2006 WITAM POMÓSZCIE PROSZĘ właśnie zostałem ściągnięty z trasy bo mi stilon odmówił posłuszeństwa czyli w czasie jazdy wyskoczył komunikat "HIGH COOLANT TEMPERATURE" i koniec jazdy. Dodatkowo temperatura na wskaźniku wskoczyła na czerwone pole ale jeśli chodzi o rzeczywistą temperature to płyn w zbiorniczku był na poziomie i nie był gorący. Co to może być bo nie mam pojęcia a i jescze jedno jak zdjołem pokrywę akumulatpora to coś "puka na jednym z prostokatnych bezpieczników". Dodam jescze że pare godzin wcześniej myłem sobie stilona i może w tym jest problem że zalał się jakiś czyjnik temperatury i doszło do jakiegoś zwarcia. Najgorsze jest w tym to że jak dzwoniłem sobie na linie TOP ASISSTANS to się okazało że usługa jest chwilowo niedostępna i co teraz gdyby nie szwagier to bym musiał nocować pewnie w stilonie czekam ni info. co to się mi zepsuło stilon 1.6 16V LPG 5D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekkoc Napisano 7 Października 2006 Udostępnij Napisano 7 Października 2006 > WITAM POMÓSZCIE PROSZĘ > właśnie zostałem ściągnięty z trasy bo mi stilon odmówił > posłuszeństwa czyli w czasie jazdy wyskoczył komunikat "HIGH > COOLANT TEMPERATURE" i koniec jazdy. Dodatkowo temperatura na > wskaźniku wskoczyła na czerwone pole ale jeśli chodzi o > rzeczywistą temperature to płyn w zbiorniczku był na poziomie i > nie był gorący. > Co to może być bo nie mam pojęcia a i jescze jedno jak zdjołem > pokrywę akumulatpora to coś "puka na jednym z prostokatnych > bezpieczników". Dodam jescze że pare godzin wcześniej myłem > sobie stilona i może w tym jest problem że zalał się jakiś > czyjnik temperatury i doszło do jakiegoś zwarcia. > Najgorsze jest w tym to że jak dzwoniłem sobie na linie TOP ASISSTANS > to się okazało że usługa jest chwilowo niedostępna i co teraz > gdyby nie szwagier to bym musiał nocować pewnie w stilonie > czekam ni info. co to się mi zepsuło > stilon 1.6 16V LPG 5D witam po nocy odpalisz bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duke Napisano 8 Października 2006 Udostępnij Napisano 8 Października 2006 z objawow to bym powiedzial ze padl termostat ale moze zalales np styki wentylatora albo innej elektryki - w tym przypadku powinno minac samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 8 Października 2006 Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > Co to może być bo nie mam pojęcia a i jescze jedno jak zdjołem > pokrywę akumulatpora to coś "puka na jednym z prostokatnych > bezpieczników". Obstawiam, że ten pukający prostokątny bezpiecznik to jest przekaźnik. I że po prostu trzeba go wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nelson Napisano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > witam po nocy odpalisz bez problemu też tak mi się wydawało że po nocy moze mu przejdzie ale niestety właśnie przed chilą załączyłem zapłon i to samo stliak niue ma zamiaru odpalić i pojawia się ten sam komunikat. Tak więc chyba jutro trzeba będzie wzywać lawete i jechać na wizyte do ASO . Sprubuje jeszcze rozpiąć klemy na akumulatorze to może coś to dać jak myślicie moze komputer sobiezapomni że ma zbyt dużą temp. chłodziwa. nasrtepnym razem trzeba będzie uważać jak się polewa wodą człowiek uczy się na własnych błedach stilon 1.6 16V LPG 5D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 8 Października 2006 Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > też tak mi się wydawało że po nocy moze mu przejdzie ale niestety > właśnie przed chilą załączyłem zapłon i to samo stliak niue ma > zamiaru odpalić i pojawia się ten sam komunikat. Tak więc chyba > jutro trzeba będzie wzywać lawete i jechać na wizyte do ASO . > Sprubuje jeszcze rozpiąć klemy na akumulatorze to może coś to dać jak > myślicie moze komputer sobiezapomni że ma zbyt dużą temp. > chłodziwa. > nasrtepnym razem trzeba będzie uważać jak się polewa wodą człowiek > uczy się na własnych błedach > stilon 1.6 16V LPG 5D Przerabialem ten problem pare dni temu! Sprobuj polaczyc klem minus z masa silnika jakas sruba ,przewodem rozruchowym ! powinno pomoc ,pewnie masa sie urwala albo przegnila!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nelson Napisano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > Obstawiam, że ten pukający prostokątny bezpiecznik to jest > przekaźnik. I że po prostu trzeba go wymienić. no i nici z resetu kompa. pomimo rozłączenia klem nic się nie zmieniło. Dodatkowo spróbowałem i przełożyłem miejscami przekaźniki (nie miałem nowego) o tych samych parametrach i też nic się nie zmieniło . Z tego wynika coś to może być innego pewnie to mycie spowodowało jakieś zwarcie i jest problem. Jutro się okaż co to może być byle nic poważnego stilon 1.616V LPG 5D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 8 Października 2006 Udostępnij Napisano 8 Października 2006 Sam jestem ciekaw co to jest daj znac czy moje przypuszczenia okazaly sie trafne czy nie? Ale ja bym sprobowal polaczyc minus akuma z masa kablem rozruchowym i odpalic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nelson Napisano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2006 > Sam jestem ciekaw co to jest daj znac czy moje przypuszczenia > okazaly sie trafne czy nie? jak się uporam z problemem to napewno napisze co było grane ale już teraz z góry dziękuje wszystkim kolegom za pomoc stilon 1.6 16V LPG 5D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nelson Napisano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2006 > Sam jestem ciekaw co to jest daj znac czy moje przypuszczenia > okazaly sie trafne czy nie? Witam właśnie jestem po 5-cio godzinnych próbach znalezienia przyczyn mojej awarii których na szczeście rezultatem było przywrócenie mojego stilona do prawidłowego funkcjionowania. Jak sie okazało kolega Mar_co miał rację brak było masy lub coś takiego ale po podpięciu stilona do Examinera okazało się że nie ma połaczenia gdyż brak jest sygnału z centralek i nie można znaleźć żadnych błędów. Przeszukanie połączeń wszystkich mas pokazało że jest wszystko OKI i niewiadomo co jest przyczyną jedynie jak mi powiedział mechanik trzeba będzie pokolei przeglądać wszystkie kabelki (jeden za drugim) na połączeniu zasilania od akumulatora do centralek. Nawet ta pracochłonna robota nie wykazała jakichkolwiek przerw w przewodach co by mogło nie przekazywać sygnału na centralki. Tak więc załamany wieścią że może to sama w sobie centralka jest przyczyną mało co nie klapłem z wrażenia. Ale poraz ostatni został połączony akumulator i po tym ALE JAZDA wszystko wróciło do normy. Teraz nie wiem co rzeczywiśćie było przyczyną tej anomali może jak to określili po prostu nie było połączenia na eszerach lub było coś zaśniedziałe. pozdrawiam stilon 1.6 16V LPG 5D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 9 Października 2006 Udostępnij Napisano 9 Października 2006 No to na najblizszym spocie stawiasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nelson Napisano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2006 > No to na najblizszym spocie stawiasz OKI nie ma problemu i jeszcze raz dzięki za info. narka stilon 1.6 16V LPG 5D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 19 Października 2007 Udostępnij Napisano 19 Października 2007 odgrzewajac kotleta ma ktos moze zaznaczone na jakims zdjeciu miejsca podpiecia masy ?? bo mnie te pokrywy denerwuja nic pod nimi nie widac a jutro sie musze za to zabrac i znowu przewody masowe z malucha pojda w ruch (jak w seju) z bledow mam losowo raz na 5 odpalen: high coolant temperature- na zimnym silniku low fuel - i za sekunde pokazuje pol baku engine fault alternator fail i jeszcze jakis zolty wykrzyknik ale poki co nie wiem co on oznacza pozatym auto zachowuje sie chyba normalnie wszystko dziala jedynie czasem moge wyczuc delikatne szarpniecia - ale za to zabiore sie po usunieciu problemow z masa bo cewki byly wymieniane wiec zostaly(chyba) do wyeliminowania filtr paliwa lub wtryski a wiedzialem zeby nie brac fiata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.