Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ssanie w Aisan cc700

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich i proszę o pomoc

Bylem juz u dwóch super speców od gaźników i wyregulowany niby. Świece nowe,kable też,cewka,pompa paliwa. Problem z zapaleniem zimnego silnika rano.Za pierwszym razem łapie,ale gaśnie,za 2 razem próbuje podtrzymac gazem to udaje się na 2 sekundy moze i gaśnie,podejrzewam ssanie. Jak to samemu sprawdzić czy jest dobrze??(nie jestem mechanikiem nie znam się ale troche wiem)Albo jakiegoś dobrego mechanika ze Śląska.Proszę o porady:( frown.gif

Napisano

> Witam wszystkich i proszę o pomoc

> Bylem juz u dwóch super speców od gaźników i wyregulowany niby.

> Świece nowe,kable też,cewka,pompa paliwa. Problem z zapaleniem

> zimnego silnika rano.Za pierwszym razem łapie,ale gaśnie,za 2

> razem próbuje podtrzymac gazem to udaje się na 2 sekundy moze i

> gaśnie,podejrzewam ssanie. Jak to samemu sprawdzić czy jest

> dobrze??(nie jestem mechanikiem nie znam się ale troche

> wiem)Albo jakiegoś dobrego mechanika ze Śląska.Proszę o porady:(

A masz ta rure, ktora ciagnie cieple powietrze znad kolektora?

Napisano
  • Autor

> A masz ta rure, ktora ciagnie cieple powietrze znad kolektora?

tak mam tę rurkę, a ona m,a jakis wpływ na zapalanie zimnego silnika? dzieki za odpowiedź

Napisano
  • Autor

Pisze na forum ponieważ mam juz dosc wydawania pieniędzy w błoto mechanikom którzy sie nie znają i biorą tylko kase frown.gif

Napisano