Kędzior1435053370 Napisano 2 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 ... na błotniku, przez nadkola z przodu ten rancik, w kilku miejscach lakier poodpadał.. co z tym zrobić żeby nie zeżarło mi błotnika przez zimę ? dodam że po drugiej stronie mam to samo pierniczone, nieorginalne nadkola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 2 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 > ... na błotniku, przez nadkola z przodu > ten rancik, w kilku miejscach lakier poodpadał.. > co z tym zrobić żeby nie zeżarło mi błotnika przez zimę ? > dodam że po drugiej stronie mam to samo > pierniczone, nieorginalne nadkola pomalowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 2 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 żeby nie zardzewiało to trzebaby zaprawki zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pol_sc Napisano 2 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 > ... na błotniku, przez nadkola z przodu > ten rancik, w kilku miejscach lakier poodpadał.. > co z tym zrobić żeby nie zeżarło mi błotnika przez zimę ? > dodam że po drugiej stronie mam to samo > pierniczone, nieorginalne nadkola Zalezy jak duze to jest, mozesz doraznie zrobic to tak, kup w sklepie motoryzacyjnym specjalny lakier (Twoj kolor), taki w pojemniku jak sa lakiery do poznokci i maznij na zime, pozniej pasta polerska. Ja tym usuwam rysy i glebsze zarysowania.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 > Zalezy jak duze to jest, mozesz doraznie zrobic to tak, kup w sklepie > motoryzacyjnym specjalny lakier (Twoj kolor), taki w pojemniku > jak sa lakiery do poznokci i maznij na zime, pozniej pasta > polerska. > Ja tym usuwam rysy i glebsze zarysowania.... mam takie cuś, kupiłem w ASO, też uzupełniam tym małe braki, ale tego raczej nie da rady... malnąłem to troche ale goła blacha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 > pomalowac może na wiosne jak bozia da ale jakoś mam opory by zostawiać to w takim stanie do wiosny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 2 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 > może na wiosne jak bozia da no to po co sie pytasz co zrobic? > ale jakoś mam opory by zostawiać to w takim stanie do wiosny... ja pomalowalem wszystkie odpryski wczoraj. normalnie lakier + utwardzacz i maly pedzelek. zyzylem na wszystko doslownie kilka kropel lakieru i utwardzacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 2 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 > może na wiosne jak bozia da > ale jakoś mam opory by zostawiać to w takim stanie do wiosny... ojj tam- rost style jest teraz trendy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 2 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 > ... na błotniku, przez nadkola z przodu > ten rancik, w kilku miejscach lakier poodpadał.. > co z tym zrobić żeby nie zeżarło mi błotnika przez zimę ? > dodam że po drugiej stronie mam to samo > pierniczone, nieorginalne nadkola Sam lakier nie wystarczy Na gola blache naloz podklad, ja uzywam unikor (podklad ftelowy czy tlenkowy) a dopiero pozniej lakier. sam lakier na blache nie ma takiej przyczepnosci i zabezpieczenia przed korozja jak unikor Polecam ten sposob - przetestowalem u siebie i nie tylko na aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 > Sam lakier nie wystarczy > Na gola blache naloz podklad, ja uzywam unikor (podklad ftelowy czy > tlenkowy) a dopiero pozniej lakier. > sam lakier na blache nie ma takiej przyczepnosci i zabezpieczenia > przed korozja jak unikor > Polecam ten sposob - przetestowalem u siebie i nie tylko na aucie czyli mniej wiecej to co napisał Manx... zaprawkować? drogi ten podkład ? dostane w jakimś małym litrażu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 2 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 > czyli mniej wiecej to co napisał Manx... zaprawkować? > drogi ten podkład ? dostane w jakimś małym litrażu ? powinien byc w puszkach 0,2L, ja sobie kupilem 0,5L, sporo wiecej a cena tylko ciut wyzsza, cos kolo 10zeta za 0,5 Jak bedziesz mial zdjete nadkola to sobie od razu zakonserwuj blotniki od srodka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 2 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 > no to po co sie pytasz co zrobic? > ja pomalowalem wszystkie odpryski wczoraj. normalnie lakier + > utwardzacz i maly pedzelek. zyzylem na wszystko doslownie kilka > kropel lakieru i utwardzacza no wlasnie...moglbym prosic o wskazówki? lakier mam ale ten zaprawkowy z pedzelkiem. Czyl;i rozumiem ze nalezy kupic lakier renowacyjny w duzej puszce + utwardzacz? Moge prosic o łopatologiczne wytlumacznie ? dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 > powinien byc w puszkach 0,2L, ja sobie kupilem 0,5L, sporo wiecej a > cena tylko ciut wyzsza, cos kolo 10zeta za 0,5 > Jak bedziesz mial zdjete nadkola to sobie od razu zakonserwuj > blotniki od srodka dziękóweczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 2 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 > no wlasnie...moglbym prosic o wskazówki? lakier mam ale ten > zaprawkowy z pedzelkiem. Czyl;i rozumiem ze nalezy kupic lakier > renowacyjny w duzej puszce + utwardzacz? Moge prosic o > łopatologiczne wytlumacznie ? ja mam lakier normalny pod pistolet z mieszalni i do tego utwardzacz tez do tego lakieru - poprostu taki zestaw jak do malowania natryskowego tyle ze maluje pedzelkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 2 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 znaczy sie chodzi ten rancik ktory jest od wewnatrz, ktorego nie widac jak sie patrzyz gory? ja bym to zamalowal jakimkolwiek siuwaxem bo zabezpieczania bo przeciez i tak tego nie widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 > znaczy sie chodzi ten rancik ktory jest od wewnatrz, ktorego nie > widac jak sie patrzyz gory? tak, dokładnie ja bym to zamalowal jakimkolwiek > siuwaxem bo zabezpieczania bo przeciez i tak tego nie widac poleć coś z nazwy, bo nie jestem w temacie siuwaksów pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtekzu7983 Napisano 2 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 kup w lakierniczym sklepie jakis podkład antykorozyjny,najlepiej do jakiegoś warsztatu podjedzie niech odpalą setke podkładu poco kupować możesz powiedziec że na wiosne wpadniesz z malowaniem błotników bardzo dobry jest Sikkensa WashPrime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PaIzu Napisano 2 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 jeżeli jest to rysa głęboka i dość długa to: 1.papier wodnisty 800 albo 1200 i dobrze oczyścić zaryswane miejsca oraz zmatowić. 2.odtłuścić waszką 3.szpachla 4.zeszlifować nadmiar szpachli na początek papierem 1200 a w fazie wykończeniowej 2000 5.znowu odtłuścić,później podkład 6.lakier baza a później bezbarwny(podobno możesz tez kupić baze 2 składnikową odrazu pomieszna z bezbarwnym) ja w swoim cienkim lakier baze zastąpiłem zwykłą zaprawką i narazie jest gitarrrrra jeżeli jest to głęboka rysa i nieduża i ma przetrwać tylko zime to: -przeszlifować i odłuścić ,później podkład szary na blache i po 15 min. zaprawka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 2 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 robilem to u siebie w zeszlym roku - bardzo dokladnie papierem odczyscilem z rdzy, potem beznynka pprzemylem, nastepnie lakier podkladowy antykorozyjny (tzw. minia) i na to zaprawke, zime przejezdzilo, cala wiosne i lato i nadal jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 > jeżeli jest to rysa głęboka i dość długa to... rysa ? goła blacha 1cm szerokości i po długości rantu nadkola... dzięki za wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 > (tzw. minia) minię to nawet gdzieś jeszcze mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PaIzu Napisano 2 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 Wydaje mi sie ze sam podkład z zaprawką nie zabezpieczył by odpowiednio tak gołej blachy . Ja bym jechał ze szpachla... mam ten sam problem u siebie na jednym błoniku leci mi lakier a raczej zaczyna odchodzić płatami i to właśnie od rantów.....szpachla powinna wytyrzymać , tylko w to miejsce lepsza była by z dodatkiem aluminium bo z włóknem może popękać przy mocnych mrozach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.