oke Napisano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 MOze ktos wie jaikie cisnienie powinien miec silnik 2.0 20v 147km, albo ktos u siebie juz mierzyl w 2.0cisnienie na cylindrach. PYtam poniewaz dzis odebrałem samochod z perfect service i zapytane co z moim poceniem sie dołu silnika otrzymałem taka informacje. Ze kupilem samochod z silnikiem zuzyttym ze wyciek przy 117 tys, jest nie mozliwy raczej.Ze moze silnik ma krzywa glowice ze moze byl przegrzany albo zajezdzonyi ze pomierzone mi cisnienie cylindrow i wynosi ono 9,5 ;10;10;10;9,5 i ze w zasadzie slabo bardzo.TYle ze jak bylem w fiat maredi na diagnostyce przed zakupem to wyniki taki jak w perfect sercvice i oznaczalo to wedlug nich tyle ze silnik jest w bardzo dobrej kondycji, poniewaz nowy ma 10 +-,5% NO i teraz nie wiem co mam juz o tym myslec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 > MOze ktos wie jaikie cisnienie powinien miec silnik 2.0 20v tak jak ci powiedzieli - powinno być 10 nie wiem czy jest dopuszczalna różnica 5% czy nie > co z moim poceniem sie dołu silnika a co ci się dokładnie poci i gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 12 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 > tak jak ci powiedzieli - powinno być 10 > nie wiem czy jest dopuszczalna różnica 5% czy nie > a co ci się dokładnie poci i gdzie? A ja juz wyslalem Ci wiadomosc prywatna. POci sie dól kolektora na szpilce widac tez zawilgocenie no i na przewodach olejowych tez byla widac cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Da_Don Napisano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 > tak jak ci powiedzieli - powinno być 10 > nie wiem czy jest dopuszczalna różnica 5% czy nie > a co ci się dokładnie poci i gdzie? Więcej nie powinien mieć? Tak 11-12? W zasadzie dopuszczalna jest różnica do 7% pomiędzy różnymi cylindrami, także jeśli powinno być 10 bar, to te ciśnienia, o których pisze kolega wg mnie są OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 > Więcej nie powinien mieć? Tak 11-12? tyyy a na strone klubową patrzał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Da_Don Napisano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 > tyyy a na strone klubową patrzał? No spojrzał już. No ale my tu mówimy o ciśnieniu sprężania w cylindrach czy o stopniu sprężania? Stopień sprężania przeciez nie może się zmienić bez względu na stan i wiek silnika, bo to wynika z konstrukcji. A ciśnienie to wiadomo, wraz z przebiegiem coraz niższe niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 > Stopień sprężania przeciez > nie może się zmienić bez względu na stan i wiek silnika, bo to > wynika z konstrukcji. A ciśnienie to wiadomo, wraz z przebiegiem > coraz niższe niestety. fakt przeoczyłem to... zajrzałem do książki i tak: Stopień sprężania jest niemianowaną liczbą, która wskazuje, ile razy objętość nad tłokiem (gdy jest on w dolnym położeniu) jest większa od objętości komory spalania. Ciśnienie sprężania jest wielkością diagnostyczną uzyskiwaną drogą pomiaru ciśnienia, jakie panuje w komorze spalania podczas obracania wału korbowego silnikiem. sorry oke za wprowadzenie w błąd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Da_Don Napisano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 > fakt przeoczyłem to... No czasami każdemu zdarza się coś przeoczyć. > zajrzałem do książki i tak: > Stopień sprężania jest niemianowaną liczbą, która wskazuje, ile razy > objętość nad tłokiem (gdy jest on w dolnym położeniu) jest > większa od objętości komory spalania. > Ciśnienie sprężania jest wielkością diagnostyczną uzyskiwaną drogą > pomiaru ciśnienia, jakie panuje w komorze spalania podczas > obracania wału korbowego silnikiem. Nic dodać, nic ująć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toper Napisano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 > MOze ktos wie jaikie cisnienie powinien miec silnik 2.0 20v > 147km, albo ktos u siebie juz mierzyl w 2.0cisnienie na cylindrach. > PYtam poniewaz dzis odebrałem samochod z perfect service i zapytane > co z moim poceniem sie dołu silnika otrzymałem taka informacje. > Ze kupilem samochod z silnikiem zuzyttym ze wyciek przy 117 tys, jest > nie mozliwy raczej.Ze moze silnik ma krzywa glowice ze moze byl > przegrzany albo zajezdzonyi ze pomierzone mi cisnienie cylindrow > i wynosi ono 9,5 ;10;10;10;9,5 i ze w zasadzie slabo bardzo.TYle > ze jak bylem w fiat maredi na diagnostyce przed zakupem to > wyniki taki jak w perfect sercvice i oznaczalo to wedlug nich > tyle ze silnik jest w bardzo dobrej kondycji, poniewaz nowy ma > 10 > +-,5% > NO i teraz nie wiem co mam juz o tym myslec. Przejrzałem książkę Ziebiewicza, ale nie ma tam niestety tego podanego Może napisz do Duka, on miał Hayesa a tam może to będzie podane. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 13 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2005 > Stopień sprężania jest niemianowaną liczbą, która wskazuje, ile razy > objętość nad tłokiem (gdy jest on w dolnym położeniu) jest > większa od objętości komory spalania. > Ciśnienie sprężania jest wielkością diagnostyczną uzyskiwaną drogą > pomiaru ciśnienia, jakie panuje w komorze spalania podczas > obracania wału korbowego silnikiem. właśnie - a jakie to ciśnienie powinno być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 13 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2005 > Przejrzałem książkę Ziebiewicza, ale nie ma tam niestety tego > podanego Może napisz do Duka, on miał Hayesa a tam może to > będzie podane. haynes zapomniał o 2.0 o dieslach zresztą też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 13 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2005 > sorry oke za wprowadzenie w błąd... Spoko nic sie nie stało. Niestety stało sie bo taka pomyłke mogł popełnic "mechanik "servicu FIAT MAREDI. Pomylił on cisnienie sprezania z cisnieniem na cylindrach ktore sam mierzył , dlatego według jego oceny silnik w bardzo dobrej kondycji. Według perfect srevice i jarzebowski fita jesli jest 10 jest do remontu A moze wiecie czy silnik 2.0 20v turbo 220km da sie wpasowac do HgT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 13 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2005 > A moze wiecie czy silnik 2.0 20v turbo 220km da sie wpasowac do HgT powinien się dać to w sumie ten sam silnik - tylko z dołożonym turbo przecież Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 13 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2005 > powinien się dać > to w sumie ten sam silnik - tylko z dołożonym turbo przecież Wobec tego jesli moj bedzie słaby to musze pomyslec o silniku z turbo zeby mi przywiezli tylko jakies dokladne dane musze znalezc dotyczace wpasowania go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.