velo86 Napisano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2006 Witam, Czy ew. zbyt niski poziom plynu chlodniczego, lub w jakims stopniu walnieta chlodnica ma wplyw na prace silnika na gazie? Musialem wymienic chlodnice, po wypadku plynu ma full i problem znikl. Nie musze wyciagac ssania, obroty trzyma i nie gasnie. Ma to jakis wplyw??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtucha Napisano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2006 > Witam, > Czy ew. zbyt niski poziom plynu chlodniczego, lub w jakims stopniu > walnieta chlodnica ma wplyw na prace silnika na gazie? > Musialem wymienic chlodnice, po wypadku plynu ma full i problem > znikl. Nie musze wyciagac ssania, obroty trzyma i nie gasnie. > Ma to jakis wplyw??? No jeśli jest mało płynu w układzie to może być niedogrzany reduktor ale jedynym chyba negatywem jest jego zamarzanie - tzn jeśli na tyle jest ciepły że nie zamarza to pośrednich negatywnych zjawisk nie ma - tak mi się wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariofrytka Napisano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2006 > No jeśli jest mało płynu w układzie to może być niedogrzany reduktor > ale jedynym chyba negatywem jest jego zamarzanie - tzn jeśli na > tyle jest ciepły że nie zamarza to pośrednich negatywnych > zjawisk nie ma - tak mi się wydaje. W krótkim skrócie - tak. (HeHe, ale mi sie napisało, "krótki skrót" hihi, a ciekawe jak by było w długim skrucie ? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velo86 Napisano 27 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2006 a ciekawe jak by było w długim skrucie ? ) Hehe no ciekawe moze : taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak ? ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.