Kali33 Napisano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 Czy da się sprawdzić drożność katalizatora bez wyciągania go z auta? Coś mi się z lekka silnik dławi przy ruszaniu, i czasem gaśnie na wolych obrotach. Czy to może być zapchany katalizator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 > Czy da się sprawdzić drożność katalizatora bez wyciągania go z auta? wejdź pod autko i postukaj/potrząśnij jak coś latać będzie w środku to kat już na złom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kali33 Napisano 12 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 czy ktoś już wymieniał kata, jaki to koszt, jaki kupić i jaka jest średnica rury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Conrad Napisano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 > czy ktoś już wymieniał kata, jaki to koszt, jaki kupić i jaka jest > średnica rury? a wytnij że w cholere kata - ja tak zrobie jak mi padnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 > czy ktoś już wymieniał kata, jaki to koszt, jaki kupić oryginał to pewnie lekko z tysiąc ale uniwersalny myślę 400 - 500 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kali33 Napisano 12 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 > a wytnij że w cholere kata - ja tak zrobie jak mi padnie czytałem że bez kata mogą się różne rzeczy z silnikiem dziać - jakieś niby fale dźwiękowe się nakładają i lepiej się spaliny wydalają - jak to rzeczywiście wpływa na bravkę? A może metalowy założyć, np. JMJ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorzxxx Napisano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 Kumpel wywalil w 1.6 wywalil katalizator i w miejsce jego wstawil strumiennice w obudowie katalizatora.Tak ze na oko nie ma różnicy ale jest napewno na badaniu spalin.Autko dużo lepiej się wkręca tylko też jest troszkę głośniejsze:).Ja na giełdzie widziałem katalizatory blaszane w sśrodku po 250zł.A ceramiczne są chyba ponad500zł ale nie na 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kali33 Napisano 13 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2005 A czy ktoś miał już doświadczenia z zatkanym katem? U mnie objawy są takie: ok. 2-3 sek po uruchomieniu auta silnik chodzi głośniej, spadają obroty i zaczyna nierówno chodzić. Dzwięk jest mniej więcej taki, jakby była nieszczelna plecionka albo puściła któraś uszczela. Czasem gaśnie na wolnych, na początku gasł zawsze po uruchomieniu, ale potem powymieniałem to i owo, dałem mu trochę po garach i chyba go przedmuchałem bo już nie gaśnie po odpaleniu. Podejrzewam kata bo przez jakiś czas przepustnica była zalewana olejem z silnika (był nadmiar oleju w silniku - taką padakę kupiłem), no i poszła sonda a kata na razie zostawiłem bo nie wiem czy już na niego czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kali33 Napisano 16 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2005 > wejdź pod autko i postukaj/potrząśnij > jak coś latać będzie w środku to kat już na złom Dziś próbowałem nawet odkręcić, ale bez szlifierki chyba nic z tego, to robota dla fachury. Potrząsnąłem i stuknąłem, coś tam w środku trochę lata... chyba więc kata zamówię tu http://www.ekosystemonline.com/ metalowy cena ok. 210 zł, nie jest tak źle. Zna ktoś średnicę rury w bravce 1.4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.