simek18 Napisano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2006 Witam, natknalem sie w internecia na tematy przerobek silnika z c14nz na 14se. Chodzi tu o wymiane czesci z glowicy, kolektorow i innych rzeczy. Podaje 2 linki do tematu, pierwszy o przerobce 1.6 na wielopunkt (z tego co czytalem w 1.4 robi sie wszystko analogicznie): http://ktk.pl/forum/viewtopic.php?t=21379&postdays=0&postorder=asc&start=0 oraz przerobka juz 1.4: http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.ph...4nz&start=0 Chcialbym, aby astrokacikowicze wyrazili swoja opinie w tym temacie, bo mysle ze nie jest to calkiem glupia sprawa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2006 Na forum kadeta są nieźli specjaliści. Jedyny problem jest taki, czy to się będzie opłacać. Czy nie taniej będzie zrobić swapa na SE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2006 > Na forum kadeta są nieźli specjaliści. > Jedyny problem jest taki, czy to się będzie opłacać. > Czy nie taniej będzie zrobić swapa na SE. Swap swapem, ale wiadomo co kupsiz? A tu wiesz czym jedziesz... Gdyby to zlapalo wiecej pozytywnych opinii ludzi z teog forum, znajacych sie na rzeczy, moze bylby to dobry sposob na podniesienie mocy, bo te 60kucykow na prawde nie wystarcza czasem... No chyba ze jedzie sie w max 3 osoby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pgs Napisano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2006 fakt faktem różnica jest mam w domu dwie asterki jedna 1.4nz a moja ce 1,4se i czuć wbijanie w podłogę lecz po montażu lpg już niestety lekko mniej a co do przeróbki na Se to szukaj tu na forum bo ktoś tu nie dawno to robił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2006 > fakt faktem różnica jest mam w domu dwie asterki jedna 1.4nz a moja > ce 1,4se i czuć wbijanie w podłogę lecz po montażu lpg już > niestety lekko mniej a co do przeróbki na Se to szukaj tu na > forum bo ktoś tu nie dawno to robił Na naszym mega forum astrokacikowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pgs Napisano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2006 http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&a...e#Post277430857 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2006 > http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&a...e#Post277430857 Tak, czytalem jego posty na forum kadeta. Ale na koncu chyba wrocil do oryginalu, musze teraz znim nawiazac kontakt Mysle ze kluczem do jego problemu byl wlasnie komputer, trzebaby uzyc imo od silnika 1.2 albo 1.3. Dzieki za linka! Gdy dowiem sie czegos konkretnego, napsize, moze komus sie przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
parholot Napisano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2006 > Witam, natknalem sie w internecia na tematy przerobek silnika z c14nz > na 14se. Chodzi tu o wymiane czesci z glowicy, kolektorow i > innych rzeczy. Podaje 2 linki do tematu, pierwszy o przerobce > 1.6 na wielopunkt (z tego co czytalem w 1.4 robi sie wszystko > analogicznie): > http://ktk.pl/forum/viewtopic.php?t=21379&postdays=0&postorder=asc&start=0 > oraz przerobka juz 1.4: > http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.ph...4nz&start=0 > Chcialbym, aby astrokacikowicze wyrazili swoja opinie w tym temacie, > bo mysle ze nie jest to calkiem glupia sprawa... szkoda kasy i czasu na kombinacje na se najprościej zmienić auto lub silnik na 1,6 lub 2 osobiście posiadam 1,4se z lpg i rakieta to nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 29 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2006 Logiczne jest to, ze gdybym mial za co, oczywiscie zmienibym auto. Niestety jest inaczej,wiec trzeba kombinowac jak sie da. Zachecony doswiadczeniami z przeszlosci, jezeli zbiore wystarczajaco duzo informacji oraz dostp do czesci, zaczne dlubac ten silnik. Poza tym, kadet 1.6 po zmianie glowicy na SE przy kompie z innimi mapami wtryskow mial wiecej mocy niz fabryczne 16, a wedlug autora tamtego tematu szedl prawie na rowni z vectra 1.8, do czasu, az pozwalalo mu przelozenie skrzyni biegow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihó1435053663 Napisano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2006 http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?t=54905&highlight=swap+c14se Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.