Skocz do zawartości

Przeróbka c14nz na c14se


simek18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, natknalem sie w internecia na tematy przerobek silnika z c14nz na 14se. Chodzi tu o wymiane czesci z glowicy, kolektorow i innych rzeczy. Podaje 2 linki do tematu, pierwszy o przerobce 1.6 na wielopunkt (z tego co czytalem w 1.4 robi sie wszystko analogicznie):

http://ktk.pl/forum/viewtopic.php?t=21379&postdays=0&postorder=asc&start=0

oraz przerobka juz 1.4:

http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.ph...4nz&start=0

Chcialbym, aby astrokacikowicze wyrazili swoja opinie w tym temacie, bo mysle ze nie jest to calkiem glupia sprawa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na forum kadeta są nieźli specjaliści.

> Jedyny problem jest taki, czy to się będzie opłacać.

> Czy nie taniej będzie zrobić swapa na SE.

Swap swapem, ale wiadomo co kupsiz? A tu wiesz czym jedziesz... Gdyby to zlapalo wiecej pozytywnych opinii ludzi z teog forum, znajacych sie na rzeczy, moze bylby to dobry sposob na podniesienie mocy, bo te 60kucykow na prawde nie wystarcza czasem... No chyba ze jedzie sie w max 3 osoby smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt faktem różnica jest mam w domu dwie asterki jedna 1.4nz a moja ce 1,4se i czuć wbijanie w podłogę lecz po montażu lpg już niestety lekko mniej a co do przeróbki na Se to szukaj tu na forum bo ktoś tu nie dawno to robił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fakt faktem różnica jest mam w domu dwie asterki jedna 1.4nz a moja

> ce 1,4se i czuć wbijanie w podłogę lecz po montażu lpg już

> niestety lekko mniej a co do przeróbki na Se to szukaj tu na

> forum bo ktoś tu nie dawno to robił

Na naszym mega forum astrokacikowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&a...e#Post277430857

Tak, czytalem jego posty na forum kadeta. Ale na koncu chyba wrocil do oryginalu, musze teraz znim nawiazac kontakt smile.gif Mysle ze kluczem do jego problemu byl wlasnie komputer, trzebaby uzyc imo od silnika 1.2 albo 1.3. Dzieki za linka! Gdy dowiem sie czegos konkretnego, napsize, moze komus sie przyda smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, natknalem sie w internecia na tematy przerobek silnika z c14nz

> na 14se. Chodzi tu o wymiane czesci z glowicy, kolektorow i

> innych rzeczy. Podaje 2 linki do tematu, pierwszy o przerobce

> 1.6 na wielopunkt (z tego co czytalem w 1.4 robi sie wszystko

> analogicznie):

> http://ktk.pl/forum/viewtopic.php?t=21379&postdays=0&postorder=asc&start=0

> oraz przerobka juz 1.4:

> http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.ph...4nz&start=0

> Chcialbym, aby astrokacikowicze wyrazili swoja opinie w tym temacie,

> bo mysle ze nie jest to calkiem glupia sprawa...

szkoda kasy i czasu na kombinacje na se najprościej zmienić auto lub silnik na 1,6 lub 2 osobiście posiadam 1,4se z lpg i rakieta to nie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logiczne jest to, ze gdybym mial za co, oczywiscie zmienibym auto. sick.gif Niestety jest inaczej,wiec trzeba kombinowac jak sie da. Zachecony doswiadczeniami z przeszlosci, jezeli zbiore wystarczajaco duzo informacji oraz dostp do czesci, zaczne dlubac ten silnik. Poza tym, kadet 1.6 po zmianie glowicy na SE przy kompie z innimi mapami wtryskow mial wiecej mocy niz fabryczne 16, a wedlug autora tamtego tematu szedl prawie na rowni z vectra 1.8, do czasu, az pozwalalo mu przelozenie skrzyni biegow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.