Skocz do zawartości

Grzanie tylnej szyby


pawelli40

Rekomendowane odpowiedzi

Czy da się naprawić grzanie tylnej szyby ???

Niby wszytkie nitki są całe a nie grzeje... kontrolka się zapala i słychac przekaźnik a szyba nadal nie grzeje frown.gif

Teraz to mały problem ale przed kolejną zima wypadałoby to zrobić.

Ale generalnie chodzi mi o to czy można znaleźć przerwę w nitkach i czy da się to naprawić i jakie ewentualne koszta ?? confused.gifsmile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy da się naprawić grzanie tylnej szyby ???

> Niby wszytkie nitki są całe a nie grzeje... kontrolka się zapala i

> słychac przekaźnik a szyba nadal nie grzeje

> Teraz to mały problem ale przed kolejną zima wypadałoby to zrobić.

> Ale generalnie chodzi mi o to czy można znaleźć przerwę w nitkach i

> czy da się to naprawić i jakie ewentualne koszta ??

Może tylko styki zaśniedziały te w klapie.

Nitki można pokleić klejem za 12 zł (taki w strzykawce)

Jak wogóle nie grzeje to raczej posprawdzaj wszystkie połączenia, jak tylko pojedyncze nitki, to szukaj przerwy na nitkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może tylko styki zaśniedziały te w klapie.

> Nitki można pokleić klejem za 12 zł (taki w strzykawce)

> Jak wogóle nie grzeje to raczej posprawdzaj wszystkie połączenia, jak

> tylko pojedyncze nitki, to szukaj przerwy na nitkach

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam; Proponuję mernik uniwersalny. szczotka druciana, ewentualnie papier ścierny . Sprawdzić czy dochodzi napięcie do styków przy bagażniku, jeśli tak oczyścić styki jeśli nie szukać. Może brakować masy styki styki i jeszcze raz styki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy da się naprawić grzanie tylnej szyby ???

> Niby wszytkie nitki są całe a nie grzeje... kontrolka się zapala i

> słychac przekaźnik a szyba nadal nie grzeje

> Teraz to mały problem ale przed kolejną zima wypadałoby to zrobić.

> Ale generalnie chodzi mi o to czy można znaleźć przerwę w nitkach i

> czy da się to naprawić i jakie ewentualne koszta ??

Zdecydowanie pierwsze sprawdzenie to czy przy włączonym grzaniu jest napięcie na złączkach przy szybie (klapa bagażnika zamknięta). Jeśli jest to trzeba szukać przerw na ścieżkach szyby. Jeśli niema to sprawdzić bezpiecznik, przekażnik i przewody doprowadzające prąd do szyby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie pomogą pomysły kolegów możes sprawdzić styk na przewodzie od akumulatora do pojazdu. Złącze na czerwonym kablu zazwyczaj gdzieś sie szwęda pod zbiornikiem spryskiwacza.

Tam jest taki myk że jeden z konektorów to stałe zasilanie (mniejszy) i właczane kluczykiem (większy). U mnie po latach ten mniejszy zniknął. Jak mierzyłem napięcie bez obciązenia na grzałce szyby to było ok prawie ok 12V ale jak podłączyłem miernik po wyjąciu półki przy zamkniętej klapie to się okazywało że napięcie na grzałce szyby wynosiło mnij niż 7v i szyba prawie sie nie grzała.

Dodatkowo miałem myk taki że przy wyłaczonym silniku przy naciśnięciu pedału hamulac resetował mi się zegarek w samochodzie. Po zamianie tego złacza pod zbiornikiem na konektory oczkowe problemy znikneły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam; Proponuję mernik uniwersalny. szczotka druciana, ewentualnie

> papier ścierny . Sprawdzić czy dochodzi napięcie do styków przy

> bagażniku, jeśli tak oczyścić styki jeśli nie szukać. Może

> brakować masy styki styki i jeszcze raz styki...

Chodzi o to że wogóle nie grzeje żadna nitka ... czyli pewnie napięcie nie dochodzi frown.gif((

Co do czysczenia styków - to już to robiłem. Musże sprawdzić czy wogółe dochodzi tam napięcie... bo w zimę mi sięnie chciało wink.gif THX 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak nie pomogą pomysły kolegów możes sprawdzić styk na przewodzie od

> akumulatora do pojazdu. Złącze na czerwonym kablu zazwyczaj

> gdzieś sie szwęda pod zbiornikiem spryskiwacza.

> Tam jest taki myk że jeden z konektorów to stałe zasilanie (mniejszy)

> i właczane kluczykiem (większy). U mnie po latach ten mniejszy

> zniknął. Jak mierzyłem napięcie bez obciązenia na grzałce szyby

> to było ok prawie ok 12V ale jak podłączyłem miernik po wyjąciu

> półki przy zamkniętej klapie to się okazywało że napięcie na

> grzałce szyby wynosiło mnij niż 7v i szyba prawie sie nie

> grzała.

> Dodatkowo miałem myk taki że przy wyłaczonym silniku przy naciśnięciu

> pedału hamulac resetował mi się zegarek w samochodzie. Po

> zamianie tego złacza pod zbiornikiem na konektory oczkowe

> problemy znikneły.

W ten weekend się tym zajmę w takim razie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.