Codename47 Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 w jakim celu w niektorych rodzajach samochodow na polosiach sa montowane takie jak by odwazniki? i czy cos sie bedzie dzialo jak nie bedzie tego odwaznika ? moga byc problemy z trakcja np ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 Co to jest "poloski"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filemon Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > w jakim celu w niektorych rodzajach samochodow na polosiach sa > montowane takie jak by odwazniki? > i czy cos sie bedzie dzialo jak nie bedzie tego odwaznika ? moga byc > problemy z trakcja np ? Są to tłumiki drgań, pewnie bez potrzeby ich nie montują, ja mam w skodzie, nie próbowałem ściągać ich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 6 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > Co to jest "poloski"? półosie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 6 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > Są to tłumiki drgań, pewnie bez potrzeby ich nie montują, ja mam w > skodzie, nie próbowałem ściągać ich no tak ale niektore auta je maja a niektore nie wiec pytanie brzmi czy to dziala w ogóle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > no tak ale niektore auta je maja a niektore nie wiec pytanie brzmi > czy to dziala w ogóle ? to chyba jest jeszcze zwiazane ze skrzynia biegow, czy jest umieszczona centalnie i czy obie poloski sa takiej samej dlugosci pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 6 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > to chyba jest jeszcze zwiazane ze skrzynia biegow, czy jest > umieszczona centalnie i czy obie poloski sa takiej samej > dlugosci > pozdr. na moje oko90% silnikow R4 ma jedna poloske krotsza a jedna dluzsza. wiec wydaje mi sie ze to jednak nie o to chodzi.pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > na moje oko90% silnikow R4 ma jedna poloske krotsza a jedna dluzsza. > wiec wydaje mi sie ze to jednak nie o to chodzi.pzdr Cytat z ksiazki w stylu "Sam naprawiam" Quote: Na prawej polosi (dluzszej) zastosowano masy wyrownowazajace drgania, polozone w odleglosci 489mm od konca przegubu rownobieznego trojramiennego. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 6 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > Cytat z ksiazki w stylu "Sam naprawiam" > Quote: > Na prawej polosi (dluzszej) zastosowano masy wyrownowazajace > drgania, polozone w odleglosci 489mm od konca przegubu > rownobieznego trojramiennego. > pozdr. w uno tu rbo nie bylo ich, zobaczymy jak to bedzie bo wczesniej mialem a teraz to zdjiolem ale jeszcze nie jezdzilem autem,. zobaczymy czy sa jakies roznice.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2007 > w uno tu rbo nie bylo ich, zobaczymy jak to bedzie bo wczesniej > mialem a teraz to zdjiolem ale jeszcze nie jezdzilem autem,. > zobaczymy czy sa jakies roznice.pozdrawiam U mnie w 1.4 było to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BlacKnight Napisano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2007 Są to tzw. dynamiczne tłumiki drgań, np. przy określonych obrotach silnika (wibracje) taka półośka "potrafi wpaść w drgania" które na trakcje nie maja wpływu, ale na komfort jazdy (oraz pewnie na żywotność niektórych elementów napędu) maja i to duży. Opieram tą opinie o felicie 1.9D bez tego ciężarka przy określonych obrotach silnika (na każdym biegu) "włączało" się niemiłosierne wycie które ustępowało następnie wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika również od określonego progu. Nie podaje jakie to wartości RMP bo są rzecz jasna różne, w zależności od marki/modelu (konstrukcji). pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2007 > Są to tzw. dynamiczne tłumiki drgań, np. przy określonych obrotach > silnika (wibracje) taka półośka "potrafi wpaść w drgania" które > na trakcje nie maja wpływu, ale na komfort jazdy (oraz pewnie na > żywotność niektórych elementów napędu) maja i to duży. > Opieram tą opinie o felicie 1.9D bez tego ciężarka przy określonych > obrotach silnika (na każdym biegu) "włączało" się niemiłosierne > wycie które ustępowało następnie wraz ze wzrostem prędkości > obrotowej silnika również od określonego progu. > Nie podaje jakie to wartości RMP bo są rzecz jasna różne, w > zależności od marki/modelu (konstrukcji). > pzdr. mniej wiecej o taka wypowiedz mi chodzilo. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.