Skocz do zawartości

pytanie o poloski


Codename47

Rekomendowane odpowiedzi

> w jakim celu w niektorych rodzajach samochodow na polosiach sa

> montowane takie jak by odwazniki?

> i czy cos sie bedzie dzialo jak nie bedzie tego odwaznika ? moga byc

> problemy z trakcja np ?

Są to tłumiki drgań, pewnie bez potrzeby ich nie montują, ja mam w skodzie, nie próbowałem ściągać ich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no tak ale niektore auta je maja a niektore nie wiec pytanie brzmi

> czy to dziala w ogóle ?

to chyba jest jeszcze zwiazane ze skrzynia biegow, czy jest umieszczona centalnie i czy obie poloski sa takiej samej dlugosci hmm.gif

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to chyba jest jeszcze zwiazane ze skrzynia biegow, czy jest

> umieszczona centalnie i czy obie poloski sa takiej samej

> dlugosci

> pozdr.

na moje oko90% silnikow R4 ma jedna poloske krotsza a jedna dluzsza. wiec wydaje mi sie ze to jednak nie o to chodzi.pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na moje oko90% silnikow R4 ma jedna poloske krotsza a jedna dluzsza.

> wiec wydaje mi sie ze to jednak nie o to chodzi.pzdr

Cytat z ksiazki w stylu "Sam naprawiam"

Quote:

Na prawej polosi (dluzszej) zastosowano masy wyrownowazajace drgania, polozone w odleglosci 489mm od konca przegubu rownobieznego trojramiennego.


pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cytat z ksiazki w stylu "Sam naprawiam"

> Quote:

> Na prawej polosi (dluzszej) zastosowano masy wyrownowazajace

> drgania, polozone w odleglosci 489mm od konca przegubu

> rownobieznego trojramiennego.

> pozdr.

w uno tu rbo nie bylo ich, zobaczymy jak to bedzie bo wczesniej mialem a teraz to zdjiolem ale jeszcze nie jezdzilem autem,. zobaczymy czy sa jakies roznice.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w uno tu rbo nie bylo ich, zobaczymy jak to bedzie bo wczesniej

> mialem a teraz to zdjiolem ale jeszcze nie jezdzilem autem,.

> zobaczymy czy sa jakies roznice.pozdrawiam

U mnie w 1.4 było to palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są to tzw. dynamiczne tłumiki drgań, np. przy określonych obrotach silnika (wibracje) taka półośka "potrafi wpaść w drgania" które na trakcje nie maja wpływu, ale na komfort jazdy (oraz pewnie na żywotność niektórych elementów napędu) maja i to duży.

Opieram tą opinie o felicie 1.9D bez tego ciężarka przy określonych obrotach silnika (na każdym biegu) "włączało" się niemiłosierne wycie które ustępowało następnie wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika również od określonego progu.

Nie podaje jakie to wartości RMP bo są rzecz jasna różne, w zależności od marki/modelu (konstrukcji).

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Są to tzw. dynamiczne tłumiki drgań, np. przy określonych obrotach

> silnika (wibracje) taka półośka "potrafi wpaść w drgania" które

> na trakcje nie maja wpływu, ale na komfort jazdy (oraz pewnie na

> żywotność niektórych elementów napędu) maja i to duży.

> Opieram tą opinie o felicie 1.9D bez tego ciężarka przy określonych

> obrotach silnika (na każdym biegu) "włączało" się niemiłosierne

> wycie które ustępowało następnie wraz ze wzrostem prędkości

> obrotowej silnika również od określonego progu.

> Nie podaje jakie to wartości RMP bo są rzecz jasna różne, w

> zależności od marki/modelu (konstrukcji).

> pzdr.

mniej wiecej o taka wypowiedz mi chodzilo. pozdrawiam ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.