Tschoob Napisano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2007 jak w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robitrans Napisano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2007 > jak w temacie Niestety nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2007 to jaka jest roznica w tym wieloklinie czy jak to tam sie zwie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robitrans Napisano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2007 > to jaka jest roznica w tym wieloklinie czy jak to tam sie zwie ? wieloklin jest taki sam,tylko że w Mk1 jest niżej osadzony w kierownicy.W Mk1 jest taka jakby naba w kierownicy.Też kiedyś próbowałem zmienić,ale przy zmianie kiery potrzebna jest obudowa i przełączniki z Mk2.Chyba,że gdzieś znajdziesz nabę do Mk1 to jeszcze ma to sens inaczej będzie lipa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2007 rozumiem,dzieki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.