resmiki Napisano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2005 Wczoraj zmontowałem sobie wskaznik pracy sondy na diodach. Dziś wmontowałem w lanosa i w drogę. Zauwazyłem na gazie, że przy małych obrotach, podczas jazdy swiecą diody 0,3 V, 0,4 V i 0,5 V. W miarę wzrostu obrotów napięcie z sondy spada i przy 5k obr/min swiecą się diody 0,2 v i 0,3 V. Wnioskuje, że wtedy jest uboższa mieszanka. Przy obrotach 6 k obr/min to już tylko 0,2 V. Dodatkowo przy tym regularnie co ok. 0,7 s. napięcie z dondy spada i ponownie wraca do poprzedniego. W miarę wzrostu obrotów ten czas, pomiedzy spadkiem i powrotem maleje. Doszedłem do wniosku, że trzeba zwiekszyć czułość membrany. Mam na parowniku srubę na inbus a wewnatrz niej na srubokręt. 1.Jak się nimi kręci, żeby zwiekszyć czułośc (ilośc gazu) ? 2. Po przełączniu z gazu na Pb przez wiekszość czasu mieszanka jest uboga (reset ecm poprawia stan). Myślę, że trzeba zmienić parametry emulacji. Wydłuzyć czy skrócić czas Lo czy Hi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_luk1 Napisano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2005 > Wczoraj zmontowałem sobie wskaznik pracy sondy na diodach. Dziś > wmontowałem w lanosa i w drogę. > Zauwazyłem na gazie, że przy małych obrotach, podczas jazdy swiecą > diody 0,3 V, 0,4 V i 0,5 V. W miarę wzrostu obrotów napięcie z > sondy spada i przy 5k obr/min swiecą się diody 0,2 v i 0,3 V. > Wnioskuje, że wtedy jest uboższa mieszanka. Przy obrotach 6 k > obr/min to już tylko 0,2 V. > Dodatkowo przy tym regularnie co ok. 0,7 s. napięcie z dondy spada i > ponownie wraca do poprzedniego. W miarę wzrostu obrotów ten > czas, pomiedzy spadkiem i powrotem maleje. > Doszedłem do wniosku, że trzeba zwiekszyć czułość membrany. Mam na > parowniku srubę na inbus a wewnatrz niej na srubokręt. > 1.Jak się nimi kręci, żeby zwiekszyć czułośc (ilośc gazu) ? normalnie żeby zwiększyć - odkręcasz żeby zminiejszyć - przykręcasz > 2. Po przełączniu z gazu na Pb przez wiekszość czasu mieszanka jest > uboga (reset ecm poprawia stan). Myślę, że trzeba zmienić > parametry emulacji. Wydłuzyć czy skrócić czas Lo czy Hi ? raczaj zmienić oba naraz, ale w którą stroną to nie wiem, napisz jakie wartości masz teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
resmiki Napisano 17 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2005 > żeby zwiększyć - odkręcasz > żeby zminiejszyć - przykręcasz ale tam jest sruba na srubokret wenatrz sruby na inbus, krece tylko srubokretem czy inbusem tez ? > raczaj zmienić oba naraz, ale w którą stroną to nie wiem, > napisz jakie wartości masz teraz Jeszcze nie sprawdzałem jakie są. Chciałem się teoretycznie przygotować do momentu jak dopadnę do kompa i podłacze go do Bingo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_luk1 Napisano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2005 > ale tam jest sruba na srubokret wenatrz sruby na inbus, krece tylko > srubokretem czy inbusem tez ? no to nie wiem napisz jaki masz reduktor, to pewnie ktoś będzie wiedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Automobil Napisano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2005 Moim zdaniem na wolnych obrotach regulujesz za pomocą śrubki, imbusa (zależy pewnie od reduktora) naciąg membran a mając 3000 obrot. za pomocą śruby albo siczka krokowego na wężu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
resmiki Napisano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2005 > no to nie wiem > napisz jaki masz reduktor, to pewnie ktoś będzie wiedział Firma, gdzie montowałem podobno zakłada Tartarini ale na zaworze pisze np Tomasetto a na parowniku jest nalepka "Asterix" Parownik wygląda jak zwyły plus na coś na kształt ufo z boku, od strony zasilania gazem. Tam też jest od góry na parowniku (przy wlocie gazu) śruba na inbus a wewnatrz niej na srubokret. Z boku poniżej jest sruba szesciokatna + na srubokret do wolnych obrotów. Jak odkreciłem troche tą na srubokret wewnatrz inbusa to na wolnych nic sie nie zmieniło a pod obciążeniem sonda wskazywała ciut bogatszą mieszankę. Ale po co ten inbus ? Co sie nim robi ? Bo jest zakręcona "na twardo". Może nie trzeba jej ruszać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.