vander Napisano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2007 Dziś miałem niezbyt przyjemną sytuację opisana jest tu: http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=278192252&page=0&fpart=1&vc=1 w związku z tym mam pytania; jak można wymienić filtr paliwa żeby coś źle zrobić i żeby się wylało przez 5 km 10 litrów ??!! Tak mi się stało.... Czy to może być wina czegoś oprócz złego, niefachowego motażu? Tak twierdzą w zakładzie gdzie to wymieniałem.. że jakieś uchwyty czy motylki są kiepskie ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2007 Zapewne "fachury" nie odpieły przewodów paliwowych i mogli pourywać krućce przy pompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vander Napisano 16 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2007 > Zapewne "fachury" nie odpieły przewodów paliwowych i mogli pourywać > krućce przy pompie. niewiem co zrobili... ale w drugim zakładzie na szybkiego odcieli mi osłonę i coś pogrzebali 5 minut i było ok... Tej osłony nie musze mieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian_mce Napisano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2007 > Czy to może być wina czegoś oprócz złego, > niefachowego motażu? Tak twierdzą w zakładzie gdzie to > wymieniałem.. że jakieś uchwyty czy motylki są kiepskie ... ? Pewnie nie wpieli dobrze przewodów do filtra i się zsunął przewód. Przewód powinien "wskoczyć" na wypustki które widać po dwóch stronach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vander Napisano 16 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2007 > Pewnie nie wpieli dobrze przewodów do filtra i się zsunął przewód. > Przewód powinien "wskoczyć" na wypustki które widać po dwóch > stronach. mówili że kiepsko jest rozwiązane z mocowaniem tego filtra w fiacie... mówili coś o motylkach, (zaciskach?) że są kiepskie a nowe są drogie... A powiedzcie mi czy mogę bez obudowy tego filtra jeździć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > Pewnie nie wpieli dobrze przewodów do filtra i się zsunął przewód. > Przewód powinien "wskoczyć" na wypustki które widać po dwóch > stronach. Też, aczkowliek do MKI są 3 rodzaje fitrów. Różnią się kształtem i sposobem mocowania tych przewodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > [...]. Tej osłony nie > musze mieć? Wypadałoby ja mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzej_dz Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > Przewód powinien "wskoczyć" na wypustki które widać po dwóch > stronach. Jeśli masz taki filtr jak Adik, to moim zdaniem powinieneś założyć nowe obejmy na przewody, bo z racji położenia filtra łatwo korodują i mogą trzymać gorzej niż nowe. Koszt wymiany filtra wzrośnie o jakieś 2 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzej_dz Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > w związku z tym mam pytania; jak można wymienić filtr paliwa żeby coś > źle zrobić i żeby się wylało przez 5 km 10 litrów ??!! Można na przykład założyć filtr odwrotnie. Co prawda nie rozleje się paliwo, ale straty też mogą być znaczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian_mce Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > Też, aczkowliek do MKI są 3 rodzaje fitrów. Różnią się kształtem i > sposobem mocowania tych przewodów. EPER mowi o dwóch rodzajach przewodów, więc za bardzo może być trzech sposobów mocowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian_mce Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > Jeśli masz taki filtr jak Adik, To jest tylko zdjęcie poglądowe, nawet nie wiem do jakigo fiata ten filtr jest. Chodziło mi o pokazanie wypustek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzej_dz Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > To jest tylko zdjęcie poglądowe, nawet nie wiem do jakigo fiata ten > filtr jest. Chodziło mi o pokazanie wypustek. W moim Punto S 55 '94 jest akurat taki jak pokazałeś, albo przynajmniej podobny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian_mce Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > W moim Punto S 55 '94 jest akurat taki jak pokazałeś, albo > przynajmniej podobny... w moim też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > mówili że kiepsko jest rozwiązane z mocowaniem tego filtra w > fiacie... Zlej baletnicy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > EPER mowi o dwóch rodzajach przewodów, więc za bardzo może być trzech > sposobów mocowania Ale som 3 rodzaje filtrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jurekkuptel Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > niewiem co zrobili... ale w drugim zakładzie na szybkiego odcieli mi > osłonę i coś pogrzebali 5 minut i było ok... Tej osłony nie > musze mieć? Sposób mocowania filtra do przewodów paliwa jest albo na zatrzaski albo na nakrętki; W felernym warsztacie prawdopodobnie nie zatrzasnęli Ci zatrzasków na filtrze, albo nie dokręcili nakrętek. Tej osłony filtra której nie masz ja nie mam już od dwóch lat; Przymocowałem zatem filtr do nadwozia zwykłymi opaskami plastikowymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRROL Napisano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2007 > Dziś miałem niezbyt przyjemną sytuację opisana jest tu: > http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=278192252&page=0&fpart=1&vc=1 > w związku z tym mam pytania; jak można wymienić filtr paliwa żeby coś > źle zrobić i żeby się wylało przez 5 km 10 litrów ??!! Tak mi > się stało.... Czy to może być wina czegoś oprócz złego, > niefachowego motażu? Tak twierdzą w zakładzie gdzie to > wymieniałem.. że jakieś uchwyty czy motylki są kiepskie ... ? O a ja mam taki u siebie I rzeczywiście sporo sie napociłem by Go wykręcić a potem wkręcić. Kupiłem nowe miedziane podkładki i za pierwszym razem jak odpaliłem to paliwo kapało i trzeba było naprawde bardzo mocno to skręcić by nie kapało, także moze to a druga sprawa to mnie Wszyscy z kącika przestrzegali przed szarpaniem z nerwów gdyż tak jak pisali wczesniej, łatwo płamać krućce na przewodach które łączą sie z pompą paliwa i moze tam masz coś połamane (oby nie),ale jak yś tak miał to by Tobie paliwem mocno w kabinie dawało pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.