geqon Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 Witam ja z sasiedniego kacika mam takie pytanko czy w uno w zaleznosci od rocznika byly rozne rozmiary wieloklinow? moze orientujecie sie czy wieloklin jest taki sam jak w cinquecento, czy jest mozliwosc zastosowania tej samej naby w CC jak i UNO? dzieki za odpowiedz pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi1979 Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > Witam ja z sasiedniego kacika > mam takie pytanko czy w uno w zaleznosci od rocznika byly rozne > rozmiary wieloklinow? > moze orientujecie sie czy wieloklin jest taki sam jak w cinquecento, > czy jest mozliwosc zastosowania tej samej naby w CC jak i UNO? > dzieki za odpowiedz > pozdrawiam Raczej pasuje bo ja ostatnio kupowałem nabę i facet mówił że pasuje też do CC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boohaydg Napisano 14 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2007 > Raczej pasuje bo ja ostatnio kupowałem nabę i facet mówił że pasuje > też do CC. Witam jeśli od uno mk1 to pasuje, bo od uno mk2 nie pasuje bo jest inny wieloklin wiem bo sam kupowałem do swojego mk2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 14 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2007 > Witam Witaj, witaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 14 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2007 Witam sąsiada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 14 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2007 chciałem zapytać czy ta kierownica jest może z uno turbo ? czy jest ona takiego samego wymiaru jak ta standardowa ... http://moto.allegro.pl/item163602463_fiat_uno_sportowa_kierownica_momo_.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 14 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2007 > chciałem zapytać czy ta kierownica jest może z uno turbo ? czy jest > ona takiego samego wymiaru jak ta standardowa ... > http://moto.allegro.pl/item163602463_fiat_uno_sportowa_kierownica_momo_.html Tak to kierownica z UT MK2, wymiary te same, wielowypust ten sam + obszyta skórą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 14 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2007 > Tak to kierownica z UT MK2, wymiary te same, wielowypust ten sam + > obszyta skórą oj a mi się wydaje że jest lekko mniejsza ta z UTa albo źle przykładałem starą do nowej o qwa ale droga ta kiera chyba swoją sprzedam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 14 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2007 > oj a mi się wydaje że jest lekko mniejsza ta z UTa > albo źle przykładałem starą do nowej nie wiem co do milimetra, moja z SX po obszyciu skórą była 1cm większa - przymierzałem, myślałem że ta skóra robi swoje bo robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ministrant Napisano 14 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2007 > Witam Witam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 14 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2007 > nie wiem co do milimetra, moja z SX po obszyciu skórą była 1cm > większa - przymierzałem, myślałem że ta skóra robi swoje bo robi jutro pójdę chyba i przymierzę starą do nowej ps skoro o kierownicach to ja się kolegi zapytam o zegary, bo kolega to znawca z jakiego autka można podświetlane wskazówki przeszczepić. w jednych mam z puga 406, a teraz potrzebuję do drugich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 15 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 > jutro pójdę chyba i przymierzę starą do nowej > ps skoro o kierownicach to ja się kolegi zapytam o zegary, bo kolega > to znawca > z jakiego autka można podświetlane wskazówki przeszczepić. > w jednych mam z puga 406, a teraz potrzebuję do drugich Praktycznie z każdego który ma sterowanie na wskaźnikach ilorazowych lub ze spiralą archimedesa, z liczników których sterowanie wskazówką jest za pomoca silniczka krokowego (każdy wsakźnik) cięzko coś dorobić, te wskazówki jest cięzko wyważyć do wskaźników ilorazowych - miałem śliczne wskazówki z opla Vectry C i musiałem powiedzieć bo mimo usilnych prób nie dało się ich przeszczepić żeby było dobrze, a na co mi wskaźniki które ładnie wyglądaja a pokazują co chcą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 15 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 > oj a mi się wydaje że jest lekko mniejsza ta z UTa > albo źle przykładałem starą do nowej > o qwa ale droga ta kiera > chyba swoją sprzedam też miałem wrażenie, że ta UT-a troszke mniejsza... BTW cena tej kiery ja za moją dałem 50zeta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 15 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 > czy jest mozliwosc zastosowania tej samej naby w CC jak i UNO? > dzieki za odpowiedz > pozdrawiam nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 20 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2007 > Tak to kierownica z UT MK2, wymiary te same, wielowypust ten sam + > obszyta skórą Panowie i Panie klakson nie działa dlaczego ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 20 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2007 > Panowie i Panie klakson nie działa dlaczego ... za klakson odpowiada ten mosiezny pierscien, moze nie ma odpowiednego styku z ta blaszka ktora powinna po nim jezdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 20 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2007 > za klakson odpowiada ten mosiezny pierscien, moze nie ma odpowiednego > styku z ta blaszka ktora powinna po nim jezdzic? jest wszystko, ale troszkę inaczej to wygląda niż w standardowej a standardowy ten pierścień niestety nie pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 20 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2007 > za klakson odpowiada ten mosiezny pierscien, moze nie ma odpowiednego > styku z ta blaszka ktora powinna po nim jezdzic? Panowie jest jakiś pomysł na uruchomienie tej kiery ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 21 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 > Panowie jest jakiś pomysł na uruchomienie tej kiery ? Ja przylutowałem przewodzik do klaksonu i do masy kiery by mieć pewność że będzie styk - teraz klakson działa jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 21 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 > Ja przylutowałem przewodzik do klaksonu i do masy kiery by mieć > pewność że będzie styk - teraz klakson działa jak trzeba. JUŻ WSZYSTKO o.k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.