radar16v Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 IBM zaszczepia nowa technologie, aby pomoc wykryc zurzycie opon samochodowych. Komputerowy gigant IBM nadaje nowe znaczenie frazie 'loose chipping' (nie wiem, co mieli tu na mysli )- aby pomagac kierowcom jezdzic bezpiecznie. Zamierzaja umieszczac malutkie chipy w nowych oponach, aktywowane droga radiowa. "Elektroniczne oko" bedzie transmitowalo sygnal do tych chipow we wszystkich czterech oponach i bedzie oczekiwac na ich odpowiedz. W sytuacji gdy bieznik sie zuzyje i chip odpadnie odbiornik bedzie wiedzial ze grubosc bieznika jest juz niebezpiecznie cienka i ostrzeze kierowce, ze nadszedl juz czas na zmiane opony. Pomysl dobry, tylko czy sie przyjmie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > IBM zaszczepia nowa technologie, aby pomoc wykryc zurzycie opon > samochodowych. > Komputerowy gigant IBM nadaje nowe znaczenie frazie 'loose chipping' > (nie wiem, co mieli tu na mysli )- aby pomagac kierowcom > jezdzic bezpiecznie. Zamierzaja umieszczac malutkie chipy w > nowych oponach, aktywowane droga radiowa. > "Elektroniczne oko" bedzie transmitowalo sygnal do tych chipow we > wszystkich czterech oponach i bedzie oczekiwac na ich odpowiedz. > W sytuacji gdy bieznik sie zuzyje i chip odpadnie odbiornik > bedzie wiedzial ze grubosc bieznika jest juz niebezpiecznie > cienka i ostrzeze kierowce, ze nadszedl juz czas na zmiane > opony. > Pomysl dobry, tylko czy sie przyjmie ? a zwykly wskaznik zuzycia TWI opony nie wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 wg mnie nikomu nie potrzebna pierdółka. czy tak ciężko jest schylić się koło opony i zobaczyć jak wysoki jest bieżnik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 a potem wprowadza bramki na drogach i oprocz fotoradarow bedzie tez miernik czyy przejechalo auto z czterema czujnikami, czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > a zwykly wskaznik zuzycia TWI opony nie wystarczy amerykańce nie umieją go obsłużyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mik44 Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 Też kiedyś słyszałem o podobnym systemie diagnozującym na bierząco stan opon. Tylko tam przez zmiany pola magnetycznego był diagnozowany stan drutówki i wnetrza opony. Pozatym to miało być stosowane chyba w maszynach przemysłowych a nie samochodach osobowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imper Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 Wbrew pozorom pomysł jest całkiem fajny i przy okazji prosty do zrealizowania. Ja jestem za . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
garfield Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 dla mnie nic ciekawego.. dla mnie nie jest trudne samemu kontrolowac jakosc opon.. i tak zakladam ze np. ten sezon na nich i tak bede jeszcze jezdzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.