_aDi_ Napisano 23 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 Bo nikuda nie mogę rozkminić ... Chodzi mi oczywiście o regulacje położenia "zerowego" W maryśce był ampul wsadzany w silnik a tutaj ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_aDi_ Napisano 23 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 mam se do asio pojechać ?? A tak serio - naprawdę nie kumam gapiłem się dzisiaj dobre 15 min na mrosie i nie kuda nie widzę możliwości regulacji a musze podnieść jedno oko, bo uszkodzony mam tam pozycjoner i za nisko świci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4pillar Napisano 23 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 A nie wystają z reflektora dwie białe plastikowe "śrubki" ? Jedna reguluje lewo-prawo a druga góra-dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duke Napisano 23 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 > A nie wystają z reflektora dwie białe plastikowe "śrubki" ? > Jedna reguluje lewo-prawo a druga góra-dół. nad reklektorami jest taki pas blachy w niej sa otwory i w nich siedza plastikowe, biale szesciokatne elementy ktore sluza do regulacji/ustawiania swiatel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_aDi_ Napisano 23 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2007 > nad reklektorami jest taki pas blachy w niej sa otwory i w nich > siedza plastikowe, biale szesciokatne elementy ktore sluza do > regulacji/ustawiania swiatel. -- no to albo ja slepy albo u mnie tego nie ma Ok, luknę jutro raz jeszcze .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > Bo nikuda nie mogę rozkminić ... > Chodzi mi oczywiście o regulacje położenia "zerowego" > W maryśce był ampul wsadzany w silnik a tutaj ?? Na kąciku powinno być zdjęcie mojego autorstwa pokazujące lokalizacje , jeden jest dosc widoczny taki biały dings wystający z tyłu reflektora, drugi jest głębiej,do prawego jest fatalny dostęp, szukaj na lewym (stojąc przodem do auta). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vecek1 Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 Po wymianie żarówki (ktosik źle włożył żarówkę) zauważyłem, że wieczorem nic nie zawiele wiedzę - świeciło w dół. Po drodze mijałem stację diagnostyczną więc zajechałęm. Panowie przez chwilę zastanawiali się gdzie jest regulacja. Po czym zwykłym śrubokrętem usiłowali to kręcić, potem i kombinerki maiły iść w ruch. Podziękowałem, a rano pojechałem do serwisu. Ponownie wymienili (w ramach reklamacji) żąrówkę i ustawili światełka. Okazuje się, ze używają do tego narzędzia (nie pamiętam śrubokręt, czy też klucz nasadowy) który łąmie się jak wał kardana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vecek1 Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 I tak będziesz musiał - cytaj mój post powyżej o diagnoście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 > Bo nikuda nie mogę rozkminić ... > Chodzi mi oczywiście o regulacje położenia "zerowego" > W maryśce był ampul wsadzany w silnik a tutaj ?? Proszę obrazki, strzałki wskazują gdzie są rzeczone wkrety regulacji. A tutaj drugi reflektor, ten przy akumulatorze, strzałka jedna wskazuje umiejscowienie wkrętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.