fendt180 Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 Bylo juz wiele razy na temat turbo do 1,1 robionego przez noviteca Powiedzcie mi cos na temat turbo do 1,2, przedewszystkim chodzi mi jak byla rozwiazana elektronika, tak jak w 1,1 czy inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martinpoz Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 Z tego co wiem to Novitec stworzył Sejko 1,2 biturbo i dochodził do 230km/h wg producenta. Wyglądał całkiiem całkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 27 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 > Z tego co wiem to Novitec stworzył Sejko 1,2 biturbo i dochodził do > 230km/h wg producenta. Wyglądał całkiiem całkiem Mi nie chodzi o tego niebieskiego 1,2 16v tylko o zwykle 1,2 ktore mialo 118 albo 116 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martinpoz Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 znalazłem narzie tylko to ale cos mało http://seicento.autokacik.pl/tuning/turbonov.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 > Bylo juz wiele razy na temat turbo do 1,1 robionego przez noviteca > Powiedzcie mi cos na temat turbo do 1,2, przedewszystkim chodzi mi > jak byla rozwiazana elektronika, tak jak w 1,1 czy inaczej robione były dokładnie tak samo. nawet 1.2 16v. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 27 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 > robione były dokładnie tak samo. nawet 1.2 16v. A dodatkowe wtryski byly tak samo "wmontowane" jak w spi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 > A dodatkowe wtryski byly tak samo "wmontowane" jak w spi? dodatkowy wtrysk były dwa rodzaje montowanych, jeden w podstawkę pod przepustnicą drugi normalnie przed przepustnicą w kopołce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 27 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 > dodatkowy wtrysk były dwa rodzaje montowanych, jeden w podstawkę > pod przepustnicą drugi normalnie przed przepustnicą w kopołce. I oto mi chodzilo Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 > dodatkowy wtrysk były dwa rodzaje montowanych, jeden w podstawkę > pod przepustnicą drugi normalnie przed przepustnicą w kopołce. A rysunek techniczny podstawki pod kopułkę masz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > Bylo juz wiele razy na temat turbo do 1,1 robionego przez noviteca > Powiedzcie mi cos na temat turbo do 1,2, przedewszystkim chodzi mi > jak byla rozwiazana elektronika, tak jak w 1,1 czy inaczej po Piekarach gościu jezdzi novitec-em chwaląc sie ze ze to oryginał. jak go spotkam kiedys stojącego to popytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > A rysunek techniczny podstawki pod kopułkę masz ? niestety niet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.