Skocz do zawartości

Uboga deska


Konradzio

Rekomendowane odpowiedzi

> Moja strzała jest tak uboga że nie tylko nie ma obrotomierza

> ,schowka,zegarka itd, ale nie ma też 'małego licznika' i

> wskaźnika temperatury!!!?? . Mam pytanie czy można ,ajeśli tak

> to jak zamontować takie ustrojstwo ?? [email protected]

Musisz kupić sobie zegarki z licznikim dziennym i temperwturką i dodatkowo wymienić czujnik temperatury przy silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moja strzała jest tak uboga że nie tylko nie ma obrotomierza

> ,schowka,zegarka itd, ale nie ma też 'małego licznika' i

> wskaźnika temperatury!!!?? . Mam pytanie czy można ,ajeśli tak

> to jak zamontować takie ustrojstwo ?? [email protected]

Zegary szukaj na Allegro, u siebie musisz zmienic czujnik temperatury bo ten co masz nie bedzie dzialac,musi byc do wskaznika.Pytaj w sklepie Fiata o czujnik temp na wskaznik do CC 704 lub 899 bo do uno z tym silnikiem w zadnym katalogu nie znajdziesz.Stare zegary sciagasz,nowe zakladasz i juz masz wypasiona wersje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> on ma silnik 899 i ze 125 czujnik nie podejdzie.

ja kupiłem na giełdzie deske od dużego fiata (20 zł) i z niej wykożystałem części obrotomierz zamontowałem w desce zamiast tej zaślepki a wskaźnik na dole natomiast czujnik przy silniku jest wymieniony i pochodzi od uno nie od 125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja kupiłem na giełdzie deske od dużego fiata (20 zł) i z niej

> wykożystałem części obrotomierz zamontowałem w desce zamiast tej

> zaślepki a wskaźnik na dole natomiast czujnik przy silniku jest

> wymieniony i pochodzi od uno nie od 125

ja podobnie tylko że kupiłem deskę od poldka za 10 zeta i wstawiłem sobie obrotek w miejsce samochodzika smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...czujnik przy silniku jest wymieniony i pochodzi od uno nie od 125

...a taki czujnik (w silniku 1.0 fire) to sie wkręca w otwór przelotowy, czy ślepy w głowicy?

Chodzi mi o to czy przy wymianie pocieknie nieco płynu czy też nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszelki wypadek zdejmij korek z chłodnicy. Jeśli masz podwyższone ciśnienie w układzie chłodzenia to wyrówna się z atmosferycznym i po odkręceniu czujnika płyn nie siknie ci strumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...a taki czujnik (w silniku 1.0 fire) to sie wkręca w otwór

> przelotowy, czy ślepy w głowicy?

> Chodzi mi o to czy przy wymianie pocieknie nieco płynu czy też nie.

A ja proponowalbym przed wykreceniem czujnika uruchomic na chwilke silnik by nieco podniesc temp plynu. Zgasic i dkrecic korek przy chlodnicy by wyrownac cisnienia, a nastepnie mocno go zakrecic (tzn z taka sila jak zwykle zakrecasz). Po ostudzeniu w ukladzie wytworzy sie niewielkie podcisnienie i smialo mozesz wykrecac czujnik - uronisz wtedy jedynie kilka kropelek plunu waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...a taki czujnik (w silniku 1.0 fire) to sie wkręca w otwór

> przelotowy, czy ślepy w głowicy?

> Chodzi mi o to czy przy wymianie pocieknie nieco płynu czy też nie.

Pocieknie kilka kropel... Nie wpadaj w panikę... Wymieniałem niedawno i straty były niewielkie, choć w moim przypadku czujnik jest w termostacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.