Konradzio Napisano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2005 Moja strzała jest tak uboga że nie tylko nie ma obrotomierza ,schowka,zegarka itd, ale nie ma też 'małego licznika' i wskaźnika temperatury!!!?? . Mam pytanie czy można ,ajeśli tak to jak zamontować takie ustrojstwo ?? [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2005 > Moja strzała jest tak uboga że nie tylko nie ma obrotomierza > ,schowka,zegarka itd, ale nie ma też 'małego licznika' i > wskaźnika temperatury!!!?? . Mam pytanie czy można ,ajeśli tak > to jak zamontować takie ustrojstwo ?? [email protected] Musisz kupić sobie zegarki z licznikim dziennym i temperwturką i dodatkowo wymienić czujnik temperatury przy silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robitrans Napisano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2005 > Moja strzała jest tak uboga że nie tylko nie ma obrotomierza > ,schowka,zegarka itd, ale nie ma też 'małego licznika' i > wskaźnika temperatury!!!?? . Mam pytanie czy można ,ajeśli tak > to jak zamontować takie ustrojstwo ?? [email protected] Zegary szukaj na Allegro, u siebie musisz zmienic czujnik temperatury bo ten co masz nie bedzie dzialac,musi byc do wskaznika.Pytaj w sklepie Fiata o czujnik temp na wskaznik do CC 704 lub 899 bo do uno z tym silnikiem w zadnym katalogu nie znajdziesz.Stare zegary sciagasz,nowe zakladasz i juz masz wypasiona wersje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toxdg Napisano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2005 ja w taką deseczkę wsadziłem obrotek od fiata 125p a wskaznik temperatury trz z fiada 125 zabudowalem na dole kolo skrzyni biegow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robitrans Napisano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2005 > ja w taką deseczkę wsadziłem obrotek od fiata 125p a wskaznik > temperatury trz z fiada 125 zabudowalem na dole kolo skrzyni > biegow on ma silnik 899 i ze 125 czujnik nie podejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toxdg Napisano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2005 > on ma silnik 899 i ze 125 czujnik nie podejdzie. ja kupiłem na giełdzie deske od dużego fiata (20 zł) i z niej wykożystałem części obrotomierz zamontowałem w desce zamiast tej zaślepki a wskaźnik na dole natomiast czujnik przy silniku jest wymieniony i pochodzi od uno nie od 125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Addios Napisano 30 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2005 > ja kupiłem na giełdzie deske od dużego fiata (20 zł) i z niej > wykożystałem części obrotomierz zamontowałem w desce zamiast tej > zaślepki a wskaźnik na dole natomiast czujnik przy silniku jest > wymieniony i pochodzi od uno nie od 125 ja podobnie tylko że kupiłem deskę od poldka za 10 zeta i wstawiłem sobie obrotek w miejsce samochodzika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lichy Napisano 1 Maja 2005 Udostępnij Napisano 1 Maja 2005 > ...czujnik przy silniku jest wymieniony i pochodzi od uno nie od 125 ...a taki czujnik (w silniku 1.0 fire) to sie wkręca w otwór przelotowy, czy ślepy w głowicy? Chodzi mi o to czy przy wymianie pocieknie nieco płynu czy też nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 2 Maja 2005 Udostępnij Napisano 2 Maja 2005 Pocieknie. Ale jeśli będziesz miał przygotowany pod ręką drugi czujnik to poleci minimalna ilość płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 2 Maja 2005 Udostępnij Napisano 2 Maja 2005 Na wszelki wypadek zdejmij korek z chłodnicy. Jeśli masz podwyższone ciśnienie w układzie chłodzenia to wyrówna się z atmosferycznym i po odkręceniu czujnika płyn nie siknie ci strumieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 3 Maja 2005 Udostępnij Napisano 3 Maja 2005 > ...a taki czujnik (w silniku 1.0 fire) to sie wkręca w otwór > przelotowy, czy ślepy w głowicy? > Chodzi mi o to czy przy wymianie pocieknie nieco płynu czy też nie. A ja proponowalbym przed wykreceniem czujnika uruchomic na chwilke silnik by nieco podniesc temp plynu. Zgasic i dkrecic korek przy chlodnicy by wyrownac cisnienia, a nastepnie mocno go zakrecic (tzn z taka sila jak zwykle zakrecasz). Po ostudzeniu w ukladzie wytworzy sie niewielkie podcisnienie i smialo mozesz wykrecac czujnik - uronisz wtedy jedynie kilka kropelek plunu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawny7 Napisano 3 Maja 2005 Udostępnij Napisano 3 Maja 2005 > ...a taki czujnik (w silniku 1.0 fire) to sie wkręca w otwór > przelotowy, czy ślepy w głowicy? > Chodzi mi o to czy przy wymianie pocieknie nieco płynu czy też nie. Pocieknie kilka kropel... Nie wpadaj w panikę... Wymieniałem niedawno i straty były niewielkie, choć w moim przypadku czujnik jest w termostacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.