Skocz do zawartości

Zakup AII 2,0 DTH HB 3D


pablo79

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Sprzedałem moją F i teraz sobie zamarzyłem o G. Mam już nawet upatrzoną z 2000r. Mam do Was ogromną prośbę:

- na co zwrócić uwagę ?

- gdzie szukać numerów silnika i nadwozia ?

- jak sprawdzić czy przepływomierz działa?

- jak sprawdzić czy pompa sie nie kończy ?

- jak sprawdzić czy działa klima ?

- jak powinny się zapalać i kiedy i w jaki sposób gasnąć kontrolki ?

- gdzie o ile w ogóle może pojawiać się rdza w tym modelu ?

- co jest standardem w wersji sportiv ?

- wszystkie inne uwagi mile widziane

Liczę na Wasze porady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Sprzedałem moją F i teraz sobie zamarzyłem o G. Mam już nawet

> upatrzoną z 2000r. Mam do Was ogromną prośbę:

> - na co zwrócić uwagę ?

> - gdzie szukać numerów silnika i nadwozia ?

> - jak sprawdzić czy przepływomierz działa?

> - jak sprawdzić czy pompa sie nie kończy ?

> - jak sprawdzić czy działa klima ?

> - jak powinny się zapalać i kiedy i w jaki sposób gasnąć kontrolki ?

> - gdzie o ile w ogóle może pojawiać się rdza w tym modelu ?

> - co jest standardem w wersji sportiv ?

> - wszystkie inne uwagi mile widziane

> Liczę na Wasze porady

Jeśli pojawia sie rdza , to był bity i żle zrobiony

Klime wlaczasz i patrzysz czy chłodzi, powinny lekko skoczyc obroty, posłuchaj czy pompa klimy nie hałasuje.

azeby sprawdzić czy nie ma przeciekow to trzeba dodać barwnika i po jakimś czasie obejrzeć przy mocnym UV(ale to dopiero w warsztacie u klimiarzy)

Ode mnie tyle

Powodzenia w zakupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli pojawia sie rdza , to był bity i żle zrobiony

> Klime wlaczasz i patrzysz czy chłodzi, powinny lekko skoczyc obroty,

> posłuchaj czy pompa klimy nie hałasuje.

> azeby sprawdzić czy nie ma przeciekow to trzeba dodać barwnika i po

> jakimś czasie obejrzeć przy mocnym UV(ale to dopiero w

> warsztacie u klimiarzy)

> Ode mnie tyle

> Powodzenia w zakupie

Dzięki za rade i czekam na następne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - jak sprawdzić czy pompa sie nie kończy ?

Nie ma mozliwości sprawdzenia pompy, poniewaz nie daja zadnych obiawów przed padem. Poprostu w pewnym momencie gasnie silnik lub nie mozna go uruchomic.

Niema też reguły dlaczego i przy jakim przebiegu.

Z ankiety na VKP wynika ze awaryjnosc pomp sięga ponad 20%.Na pocieszenie dodam ze jest coraz wiecej warsztatów naprawiajacych te pompy i ceny naprawy też spadły. Teraz remont kosztuje około 2500zeta(1,5roku temu 6000zeta)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.