adrian_mce Napisano 13 Marca 2007 Udostępnij Napisano 13 Marca 2007 montując druciarnie.... Do czego służy ten lewy bezpiecznik na drugim zdjęciu? Dla ułatwienia powiem, że obie druciarnie dotyczą takiego samego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 13 Marca 2007 Udostępnij Napisano 13 Marca 2007 > montując druciarnie.... > Do czego służy ten lewy bezpiecznik na drugim zdjęciu? > Dla ułatwienia powiem, że obie druciarnie dotyczą takiego samego > silnika. we wszystkich znanych mi Mk1 z wtryskiem Magneti Marelli występował bezpiecznik 5A,i był on bezpiecznikiem zasilania ECU... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian_mce Napisano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2007 > we wszystkich znanych mi Mk1 z wtryskiem Magneti Marelli występował > bezpiecznik 5A,i był on bezpiecznikiem zasilania ECU... ten tylko z bezpiecznikiem 15A to Ozarka, a ten z dwoma to je moje. Czyżby Ozarek nie miał wtrysku MM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 13 Marca 2007 Udostępnij Napisano 13 Marca 2007 > ten tylko z bezpiecznikiem 15A to Ozarka, a ten z dwoma to je moje. może ktoś podrutował ? Trzeba będzie to obadać... > Czyżby Ozarek nie miał wtrysku MM ? ma wtrysk MM,dokladnie taki sam jak Twoj ,i powinien mieć ten bezpiecznik - wszystkie 55/60/75 go miały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian_mce Napisano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2007 > może ktoś podrutował ? > Trzeba będzie to obadać... Właśnie nie ma śladów drutowania, a co ciekawsze u mnie z przodu tego bezpiecznika 5A jest hermetyczna złączka (na zdjęciu widać osłonkę kabli), druga jest koło bezpiecznika 25A a u Ozarka jest tylko jedna > ma wtrysk MM,dokladnie taki sam jak Twoj ,i powinien mieć ten > bezpiecznik - wszystkie 55/60/75 go miały to może jest gdzie indziej, trzeba się podoktoryzować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 13 Marca 2007 Udostępnij Napisano 13 Marca 2007 > Właśnie nie ma śladów drutowania, a co ciekawsze u mnie z przodu > tego bezpiecznika 5A jest hermetyczna złączka (na zdjęciu widać > osłonkę kabli), druga jest koło bezpiecznika 25A a u Ozarka jest > tylko jedna mialem tak samo,jak u Ciebie > to może jest gdzie indziej, trzeba się podoktoryzować... o ile pamiętam,to w 1.2 16V był tylko jeden bezpiecznik wlasnie 15A...jak było w 55 Gamma'97 nie wiem ,ale Ozarek nie ma jeszcze Gammy...no chyba,ze rzeczywiście po Gammie usunęli ten bezpiecznik,a cerwony potwór Ozza conieco dostał już z G'97... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 13 Marca 2007 Udostępnij Napisano 13 Marca 2007 > może ktoś podrutował ? druciarni tam niet, tam nikt przed Adikiem nie zaglądał kieszonka na bezpiecznik jest prawidłowa, znaczy niebieska, jak pod 15 winno być G'97 jak wiesz też nie mam, ale może faktycznie coś mu skapło już z niej, ale zdziwko mielismy fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.