srobaszek Napisano 14 Marca 2007 Udostępnij Napisano 14 Marca 2007 Własnie skonczylem wymiane UPG W Punto 1.1 i mama pare wątpliwości, wydaje mi sie jakby silnik głosniej zaczą chodzic pracuje rowno ale głosno co moze byc przyczyna, uszczelki wymienione praktycznie cała góra silnika, a moze rozrzad zle ustawiłem hmm ale czy by wogule chodzil?? Czy nie musze czasem teraz wyregulowac zaworów??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Marca 2007 Udostępnij Napisano 14 Marca 2007 > wydaje mi sie jakby silnik głosniej zaczą chodzic A zalałeś wstępnie olejem wałek - jak nie to na początku będzie chodził troszkę głośnie, ale powinno to minąć. > Czy nie musze czasem teraz wyregulowac zaworów??? Sprawdzić powinieneś, regulować - jak będzie trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2007 > A zalałeś wstępnie olejem wałek - jak nie to na początku będzie > chodził troszkę głośnie, ale powinno to minąć. > Sprawdzić powinieneś, regulować - jak będzie trzeba. Tak wałek zalalem olejem., no i samochodem przejechalem juz jakies 30km wiec to raczej nie od tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly1978 Napisano 15 Marca 2007 Udostępnij Napisano 15 Marca 2007 Czy byla planowana głowica? Jesli tak to ile? Moze uszczelka kolektora wydechu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2007 > Czy byla planowana głowica? Jesli tak to ile? > Moze uszczelka kolektora wydechu?? tak głowica była planowana i powiedzial cos takiego ze musiasz zeszlifowac 5/10 bo była mocno przegrzana, uszczelka kolektora jest nowa a ten dzwiek tak jakby ze srodka silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly1978 Napisano 16 Marca 2007 Udostępnij Napisano 16 Marca 2007 moze byc problem zbyt duzego stopnia sprezania spowodowanego planowanem glowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 16 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2007 > moze byc problem zbyt duzego stopnia sprezania spowodowanego > planowanem glowicy A czy idzie cos z tym zrobic?? czy raczej nie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly1978 Napisano 17 Marca 2007 Udostępnij Napisano 17 Marca 2007 Najpierw radzilbym jeszcze sprawdzic cisnienie sprezania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 17 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2007 > Najpierw radzilbym jeszcze sprawdzic cisnienie sprezania A jezeli bedzie za duze to czy mogą byc tego jakies nie przyjemne konsekwencje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly1978 Napisano 17 Marca 2007 Udostępnij Napisano 17 Marca 2007 szybsze zuzycie ukladu tlokowo korbowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 17 Marca 2007 Udostępnij Napisano 17 Marca 2007 > A czy idzie cos z tym zrobic?? czy raczej nie?? to o ile splanowałeś głowice ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 17 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2007 > to o ile splanowałeś głowice ?! Koleś który to robił powiedzial ze musial zeszlifowac 5/10 a zwykle robi sie 2/10 wiec mysle ze chodzi o pół milimetra bo raczej nie pół centymetra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 17 Marca 2007 Udostępnij Napisano 17 Marca 2007 > Koleś który to robił powiedzial ze musial zeszlifowac 5/10 a zwykle > robi sie 2/10 wiec mysle ze chodzi o pół milimetra bo raczej nie > pół centymetra tak , 0,5mm to jeszcze nie tak duzo - głowica była juz wczesniej planowana? jak stuki słychac na LPG i nie masz przyspieszonego zapłonu to IMO nie detonacyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > tak , 0,5mm > to jeszcze nie tak duzo - głowica była juz wczesniej planowana? > jak stuki słychac na LPG i nie masz przyspieszonego zapłonu to IMO > nie detonacyjne Niewiem czy była wczesniej planowana bo auto było kupione z przebiegiem 95kkm. Stuki raczej słychac na LPG i na Pb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ura Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 Cóż, wygląda to na spalanie stukowe... Chociaż gaz ma dużo wyższą liczbę oktanową... Hmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2007 > Cóż, wygląda to na spalanie stukowe... Chociaż gaz ma dużo wyższą > liczbę oktanową... Hmm Dzisiaj dokładniej zobacze czy na LPG jest głośniej niz na Pb i sie pochwale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.