Skocz do zawartości

uno gaźnik 1.0 - gaśnie na gorącym silniku


robin_s

Rekomendowane odpowiedzi

Znajomy ma problem z UNO 1.0 gaźnik 94rok (gaźnik Weber); tzn. jeśli jest zimny silnik wszystko jest ok., problem zaczyna się na rozgrzanym silniku tj. momentalnie sam gaśnie, i nie sposób go uruchomić, na pych czy rozrusznikiem nie zapala sciana.gif

Dodam, że w aucie jest alarm z odcięciem zapłonu ale jest on od początku i nie sprawiał problemów wcześniej.

Pytam co może być przyczyną nie domagań silnik gorącego hmm.gif

Proszę o pomoc bo autem nie można jeździć w upalne dni a lato się zbliża, czy to wina jakiegoś modulatora zapłonu czy czegoś innego.

bow.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znajomy ma problem z UNO 1.0 gaźnik 94rok (gaźnik Weber); tzn. jeśli

> jest zimny silnik wszystko jest ok., problem zaczyna się na

> rozgrzanym silniku tj. momentalnie sam gaśnie, i nie sposób go

> uruchomić, na pych czy rozrusznikiem nie zapala

> Dodam, że w aucie jest alarm z odcięciem zapłonu ale jest on od

> początku i nie sprawiał problemów wcześniej.

> Pytam co może być przyczyną nie domagań silnik gorącego

> Proszę o pomoc bo autem nie można jeździć w upalne dni a lato się

> zbliża, czy to wina jakiegoś modulatora zapłonu czy czegoś

> innego.

Nie wiem jak jest dokładnie w Uno ale ja miałem podobny pzypadek w Golfie. Uszkodzony był czujnik indukcyjny Halla w aparacie zapłonowym i na ciepłym silniku tracił iskrę. Po wymianie aparatu śmiga bez zastrzeżeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak jest dokładnie w Uno ale ja miałem podobny pzypadek w

> Golfie. Uszkodzony był czujnik indukcyjny Halla w aparacie

> zapłonowym i na ciepłym silniku tracił iskrę. Po wymianie

> aparatu śmiga bez zastrzeżeń.

więc padł elektroniczny układ zapłonowy, który umieszczony jest obok kopułki rozdzielacza oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znajomy ma problem z UNO 1.0 gaźnik 94rok (gaźnik Weber); tzn. jeśli

> jest zimny silnik wszystko jest ok., problem zaczyna się na

> rozgrzanym silniku tj. momentalnie sam gaśnie, i nie sposób go

> uruchomić, na pych czy rozrusznikiem nie zapala

> Dodam, że w aucie jest alarm z odcięciem zapłonu ale jest on od

> początku i nie sprawiał problemów wcześniej.

> Pytam co może być przyczyną nie domagań silnik gorącego

> Proszę o pomoc bo autem nie można jeździć w upalne dni a lato się

> zbliża, czy to wina jakiegoś modulatora zapłonu czy czegoś

> innego.

Modul jest do bani.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.