robin_s Napisano 7 Maja 2005 Udostępnij Napisano 7 Maja 2005 Znajomy ma problem z UNO 1.0 gaźnik 94rok (gaźnik Weber); tzn. jeśli jest zimny silnik wszystko jest ok., problem zaczyna się na rozgrzanym silniku tj. momentalnie sam gaśnie, i nie sposób go uruchomić, na pych czy rozrusznikiem nie zapala Dodam, że w aucie jest alarm z odcięciem zapłonu ale jest on od początku i nie sprawiał problemów wcześniej. Pytam co może być przyczyną nie domagań silnik gorącego Proszę o pomoc bo autem nie można jeździć w upalne dni a lato się zbliża, czy to wina jakiegoś modulatora zapłonu czy czegoś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leski Napisano 7 Maja 2005 Udostępnij Napisano 7 Maja 2005 sprawdzić warto podciśnieniowy regulator zaplonu , choć ja stawiam na moduł zapłonowy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robin_s Napisano 7 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2005 > sprawdzić warto podciśnieniowy regulator zaplonu , choć ja stawiam > na moduł zapłonowy ... coś chyba w tym jest bo przy zapalaniu na gorącym jakby zapłon miał inny tj. przestawiony, sprawdzę to u niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfk1982 Napisano 7 Maja 2005 Udostępnij Napisano 7 Maja 2005 > Znajomy ma problem z UNO 1.0 gaźnik 94rok (gaźnik Weber); tzn. jeśli > jest zimny silnik wszystko jest ok., problem zaczyna się na > rozgrzanym silniku tj. momentalnie sam gaśnie, i nie sposób go > uruchomić, na pych czy rozrusznikiem nie zapala > Dodam, że w aucie jest alarm z odcięciem zapłonu ale jest on od > początku i nie sprawiał problemów wcześniej. > Pytam co może być przyczyną nie domagań silnik gorącego > Proszę o pomoc bo autem nie można jeździć w upalne dni a lato się > zbliża, czy to wina jakiegoś modulatora zapłonu czy czegoś > innego. Nie wiem jak jest dokładnie w Uno ale ja miałem podobny pzypadek w Golfie. Uszkodzony był czujnik indukcyjny Halla w aparacie zapłonowym i na ciepłym silniku tracił iskrę. Po wymianie aparatu śmiga bez zastrzeżeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robin_s Napisano 7 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2005 > Nie wiem jak jest dokładnie w Uno ale ja miałem podobny pzypadek w > Golfie. Uszkodzony był czujnik indukcyjny Halla w aparacie > zapłonowym i na ciepłym silniku tracił iskrę. Po wymianie > aparatu śmiga bez zastrzeżeń. więc padł elektroniczny układ zapłonowy, który umieszczony jest obok kopułki rozdzielacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robitrans Napisano 7 Maja 2005 Udostępnij Napisano 7 Maja 2005 > Znajomy ma problem z UNO 1.0 gaźnik 94rok (gaźnik Weber); tzn. jeśli > jest zimny silnik wszystko jest ok., problem zaczyna się na > rozgrzanym silniku tj. momentalnie sam gaśnie, i nie sposób go > uruchomić, na pych czy rozrusznikiem nie zapala > Dodam, że w aucie jest alarm z odcięciem zapłonu ale jest on od > początku i nie sprawiał problemów wcześniej. > Pytam co może być przyczyną nie domagań silnik gorącego > Proszę o pomoc bo autem nie można jeździć w upalne dni a lato się > zbliża, czy to wina jakiegoś modulatora zapłonu czy czegoś > innego. Modul jest do bani. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robin_s Napisano 7 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2005 > Modul jest do bani. dzięki serdeczne , bo już nie wiadomo było co padło w aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.