zero7 Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 heyah !!! witam znajoma wczoraj mi mówiła, że ma taki wynalazek, moc 140 KM , 1983 r, jakiś kilkusettysięczny przebieg bez remontu silnika, podobno to jakaś limitowana niewielka seria. prawda to czy sobie ze mnie dworuje ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > heyah !!! > witam > znajoma wczoraj mi mówiła, że ma taki wynalazek, moc 140 KM , 1983 > r, jakiś kilkusettysięczny przebieg bez remontu silnika, podobno > to jakaś limitowana niewielka seria. > prawda to czy sobie ze mnie dworuje ??? Prawda.. Były dwie wersje (przede wszystkim różniły się minimalnie pojemnością silnika).. i jedna z nich miała 140 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zero7 Napisano 25 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > Prawda.. > Były dwie wersje (przede wszystkim różniły się > minimalnie pojemnością silnika).. > i jedna z nich miała 140 KM. dzięki a wiesz może czy w PL dużo tego jeszcze jeździ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > dzięki > a wiesz może czy w PL dużo tego jeszcze jeździ? A to niech się inni wypowiedzą.. Ale o ile mi wiadomo nie była to jakaś limitowana wersja i jak poszukasz to znajdziesz.. Inna sprawa to stan auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 możliwe to jest. UT nie było limitowaną wersją. rzuć okiem na te tabelki. ewentualnie tutaj jakiś tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > Prawda.. > Były dwie wersje (przede wszystkim różniły się > minimalnie pojemnością silnika).. > i jedna z nich miała 140 KM. No to w takim razie kolega będzie musiał zaktualizować tabele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > No to w takim razie kolega będzie musiał zaktualizować tabele na fu jest Uno Turbo z 142 ale Nm z okersu 1990-1991, może się komuś pomerdało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zero7 Napisano 25 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > na fu jest Uno Turbo z 142 ale Nm z okersu 1990-1991, może się komuś > pomerdało może tak, postaram się od niej dowiedzieć czegoś więcej, siakieś papiery może ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > na fu jest Uno Turbo z 142 ale Nm z okersu 1990-1991, może się komuś > pomerdało No raczej Chyba ze jakaś wersja Abarth albo Novitec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > No raczej > Chyba ze jakaś wersja Abarth albo Novitec możliwe, ale data produkcji nie pasuje, pierwsze ut były 85r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > możliwe, ale data produkcji nie pasuje, pierwsze ut były 85r może babeczka pomyliła datę produkcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > No to w takim razie kolega będzie musiał zaktualizować tabele Niekoniecznie.. Niestety nie mogę znaleźć artykułu, który opisywał to uno.. Ale patrząc na tabelki by się zgadzało(+ - )... Bo raz silnik ma 1301 ccm a potem 1372 ccm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > Niekoniecznie.. > Niestety nie mogę znaleźć artykułu, > który opisywał to uno.. > Ale patrząc na tabelki by się zgadzało(+ - )... > Bo raz silnik ma 1301 ccm a potem 1372 ccm... i to jest odpowiednio 105KM i 112KM z katalizatorami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > i to jest odpowiednio 105KM i 112KM z katalizatorami 100 i 112 a 105 i 118 bez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > i to jest odpowiednio 105KM i 112KM z katalizatorami W teorii tak. Ale dla przykładu kolega miał wersję Racing, od dziadka z Niemiec wyciągnął, autko miało przjechane 73kkm, bez jakichkolwiek modyfikacji, pojechaliśmy na hamownie, a tu 133Km . Tak więc oficjalne dane są troszkę zbyt ubogie. W pierwszych latach turbawki miały silnik 1283ccm, później 1301 montowany w mkI i mkII, a 1372ccm występował tylko w mk2 i Punto GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > 100 i 112 > a 105 i 118 bez Nie było żadnej wersji 140KM wypuszczonej przez Fiata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > Nie było żadnej wersji 140KM wypuszczonej przez Fiata To skąd brały się te wersje 140 KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > W teorii tak. Ale dla przykładu kolega miał wersję Racing, od dziadka > z Niemiec wyciągnął, autko miało przjechane 73kkm, bez > jakichkolwiek modyfikacji, pojechaliśmy na hamownie, a tu 133Km > . Tak więc oficjalne dane są troszkę zbyt ubogie. W pierwszych > latach turbawki miały silnik 1283ccm, później 1301 montowany w > mkI i mkII, a 1372ccm występował tylko w mk2 i Punto GT. w silnikach doładowanych to normalka, że wychodzi ponad serie wersje Racing 112KM lub 118KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > 100 i 112 > a 105 i 118 bez mój błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kwazi Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 Niewielkich wersji limitowanych Uniaka było przecież sporo. Nigdy nie wiadomo. Albo jest po jakimś tuningu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 25 Marca 2007 Udostępnij Napisano 25 Marca 2007 > Niewielkich wersji limitowanych Uniaka było przecież sporo. Nigdy nie > wiadomo. Albo jest po jakimś tuningu są ale wiadomo było by o tych wersjach P.S Jedynie co znalazłem to wersje z RPA: Uno Turbo i.e. Mk2 Racing Edition 1372 ccm - 85 kW/116 PS z klimatyzacją, ABS, szyber dach pół elektryczny, poduszka powietrzna kierowcy. i Brazylijska wersja UNO Turbo 1.4 (1372 ccm - 87 kW/118 PS)! Jeśli chodzi o tuningowane to firma GIANNINI wypuściła:1990 GIANNINI UNO Turbo i.e. Torino! (1372 ccm - 109 kW/148 PS) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 26 Marca 2007 Udostępnij Napisano 26 Marca 2007 > W teorii tak. Ale dla przykładu kolega miał wersję Racing, od dziadka > z Niemiec wyciągnął, autko miało przjechane 73kkm, bez > jakichkolwiek modyfikacji, pojechaliśmy na hamownie, a tu 133Km > . Tak więc oficjalne dane są troszkę zbyt ubogie. W pierwszych > latach turbawki miały silnik 1283ccm, później 1301 montowany w > mkI i mkII, a 1372ccm występował tylko w mk2 i Punto GT. to musialbyc dlubany ja mam racing i napewno nie ma 130KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.