Skocz do zawartości

WYDECH w PII 1,2 8V - i kłopoty z tym związane


Tytus

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Rozi wie jakie miałem problemy, ze znalezieniem rury wydechowej (środkowego odcinka - czyli siatki + rury do tłumika końcowego)

Okazuje się, że przynajmniej dwa tygodnie temu do PII 1,2 8V NIE DAŁO się kupić innej rury jak firmowa za 378 zł w ASO oslabiony.gif

Zrobiłem zakrojone na ogromną skalę badania, ktore zaowocowały takim oto wynikami:

1. Bosal w katalogu na rok 2004/2005 ma wprawdzie rurę ale jej jeszcze nie produkuje

2. Walker jeszcze nawet w katalogu jej nie ma

3. Brodnica i Raszków skopiowały błędny schemat z katalogu Bosala na rok 2003 i robią do PII 1,2 8v i 16 v taką samą rurę z tłumikiem środkowym, choć w 8v tłumika środkowego nie ma i być nie może

4. ergo, póki co jak komuś przerdzewieje rura tak jak mi a chce coś lepszego od samoróbki, jest zdany na firmowkę... oslabiony.gifoslabiony.gifoslabiony.gif

P.S.

Wkrótce fotostory z rozbierania skrzyni biegów, padło mi główne łożysko oslabiony.gifoslabiony.gifoslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3. Brodnica i Raszków skopiowały błędny schemat z katalogu Bosala na

> rok 2003 i robią do PII 1,2 8v i 16 v taką samą rurę z tłumikiem

> środkowym, choć w 8v tłumika środkowego nie ma i być nie może

Ale co kolega mowi yikes.gif ja osobiscie w Strusiu mialem srodkowy a Strus ma 8V i jeszcze go wycinalem cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale co kolega mowi ja osobiscie w Strusiu mialem srodkowy a Strus ma

> 8V i jeszcze go wycinalem

ja nie mam i jak się w Carserwisie dowiadywalem, być go tam nie może, bo będzie inne sprężanie spalin, inne dane pójda do kompa i będzie spineyes.gifspineyes.gifspineyes.gif

jak się dowiem, że 1,2 8v może chodzić ze środkowym tłumikiem to się angryfire.gifangryfire.gifangryfire.gif

dodam, że sam Carserwis najpierw wciskał mi ryrę ze środkowym tłumikiem a potem sam ją odradzał, więc kitu mi wcisnąć raczej nie chcieli, a firmową rurę kupiłem gdzie indziej, bo tam w ogóle jej nie mieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwotnie w roku A.D. 2000 od siatki do tłumika zespół wydechowy to była całość, potem zaczęto montować to z dwóch elementów, łączonych przed końcowym tlumikiem specjalną opaską,

jako ciekawostkę dodam, że np. na Rydygiera w ITALMocie powiedzieli, że występują tylko kompletne wydechy łącznie z katalizatorem za jakieś bajońskie sumy i że inaczej wymienić poszczególnych częsci się nie da hahaha.gifhahaha.gifhahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedlug mnie to z tlumiorami w V8 to bylo tak:

CF2 mialy dwa tlumiory

a wszystkie CF3, w tym miedzy innymi moj maja wielka dlugasna rure i jeden wydzior na koncu smile.gif

Ale znajac Fiata to moze to roznie wygladac i niekoniecznie mozna w tym znalezc racjonalne wytlumaczenie zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.