Skocz do zawartości

pyk pyk


Rekomendowane odpowiedzi

Witam i pozdrawiam wszystkich Forumowiczów smile.gif

I mam nadzieję że coś mi pomozecie lub doradzicie.

Marysia 1,6 LPG. LPG to zawsze było dla mnie tankowanie gazu i taka mała zielona dioda. Jak zapalałem silnik i przekraczałem pewne obroty to dioda z migania zapalała się stałym swiatełkiem i było wtedy takie cudowne pyk smile.gif). Znaczyło to że od tej chwili jade na gazie.

A dzisiaj szok. Nie ma pyk a tym samym nie jadę na gazie.

I nie wiem czy powrót pyk jest bardzo skomplikowany i kosztowny, czy to może tylko jakiś kabelek się poluzował.

Chociaż podejrzewam że to pyk jest poważniejsze. Jeżeli macie jakieś pomysły na powrót pyka to proszę o pomoc. I ewentualnie koszty powrotu pyka. Dzięki smile.gif))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pyk pyr robią elektrozawory LPG

Sterowane jest to przez centralke LPG

Popatrz na te elektrozawory - jeden jest na reduktorze drugi naprzewodziew wysokiego ciśnienia i obacz czy sie nie rozłączyły

Sprawdz złącze centralki i zasilanie ( np bezpiecznik centralki LPG który powinien być na niej albo na kabelkach do niej dochodzących)

I niech moc LPG będzie z tobą !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzieki serdeczne.

> Kiedys gazownik mi powiedział że reduktor może byc niedługo do

> wymiany. To może byc przyczyna???

Główną przyczyną problemów z reduktorem sa padające membrany i mało gazu w lotnej postaci w układzie zasilania i jego dławienie sie.

Nie wiem jaki masz reduktor, jaką centralkę może i nedomagania reduktora powodują nieprzełączanie sie ukłądu na LPG,ale nie sądzę, w II gen jest to tylko i wyłącznie prymitywne przełączenie bez sterowania. Jak jest w III i next generacjach nie wiem ale np III i IV gen LPG mają zupełnie inne reduktory niż II gen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku nie pojawienie sie PYK spotkało się z niesprawnościa pompy paliwa .......i skutki były opłakane. Z mojego doświadczenia ( a z pewnoscią ni ejest ONO wielkie) mogły Cie spotkać :

1) Pad komputera gazowego

2) To co mi wczora Padre opiywał - brak chłodzenia w reduktorze = reduktor zamarza i temperatura przełączenia z benzyny na gaz jest zbyt niska = samochód jedzie na benzynie i nie przełącza siena gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.