tomlom Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 Witam i pozdrawiam wszystkich Forumowiczów I mam nadzieję że coś mi pomozecie lub doradzicie. Marysia 1,6 LPG. LPG to zawsze było dla mnie tankowanie gazu i taka mała zielona dioda. Jak zapalałem silnik i przekraczałem pewne obroty to dioda z migania zapalała się stałym swiatełkiem i było wtedy takie cudowne pyk ). Znaczyło to że od tej chwili jade na gazie. A dzisiaj szok. Nie ma pyk a tym samym nie jadę na gazie. I nie wiem czy powrót pyk jest bardzo skomplikowany i kosztowny, czy to może tylko jakiś kabelek się poluzował. Chociaż podejrzewam że to pyk jest poważniejsze. Jeżeli macie jakieś pomysły na powrót pyka to proszę o pomoc. I ewentualnie koszty powrotu pyka. Dzięki )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 Pyk pyr robią elektrozawory LPG Sterowane jest to przez centralke LPG Popatrz na te elektrozawory - jeden jest na reduktorze drugi naprzewodziew wysokiego ciśnienia i obacz czy sie nie rozłączyły Sprawdz złącze centralki i zasilanie ( np bezpiecznik centralki LPG który powinien być na niej albo na kabelkach do niej dochodzących) I niech moc LPG będzie z tobą !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomlom Napisano 9 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 Dzieki serdeczne. Kiedys gazownik mi powiedział że reduktor może byc niedługo do wymiany. To może byc przyczyna??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > Dzieki serdeczne. > Kiedys gazownik mi powiedział że reduktor może byc niedługo do > wymiany. To może byc przyczyna??? Główną przyczyną problemów z reduktorem sa padające membrany i mało gazu w lotnej postaci w układzie zasilania i jego dławienie sie. Nie wiem jaki masz reduktor, jaką centralkę może i nedomagania reduktora powodują nieprzełączanie sie ukłądu na LPG,ale nie sądzę, w II gen jest to tylko i wyłącznie prymitywne przełączenie bez sterowania. Jak jest w III i next generacjach nie wiem ale np III i IV gen LPG mają zupełnie inne reduktory niż II gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BravoMan Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 W moim przypadku nie pojawienie sie PYK spotkało się z niesprawnościa pompy paliwa .......i skutki były opłakane. Z mojego doświadczenia ( a z pewnoscią ni ejest ONO wielkie) mogły Cie spotkać : 1) Pad komputera gazowego 2) To co mi wczora Padre opiywał - brak chłodzenia w reduktorze = reduktor zamarza i temperatura przełączenia z benzyny na gaz jest zbyt niska = samochód jedzie na benzynie i nie przełącza siena gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomlom Napisano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 mam nadzieję że to nie pompa paliwowa bo ona robi takie yyyyyyy i to słychac przy przekręceniu kluczyka a PYK dalej nie ma ))) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.