Korczu Napisano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2007 Witam! Ostatnio zauważyłem pod autem plamki oleju. Kapie prosto na półoś ale nie wiem skąd ponieważ obecnie nie mam możliwości wjechania na kanał. Zaglądałem pod auto ale nie mogę zlokalizować wycieku. Z góry wygląda to tak jakby kapało gdzieś nad alternatorem ale tam jest wszystko suche. Będę wdzięczny za wszelkie informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2007 > Witam! > Ostatnio zauważyłem pod autem plamki oleju. Kapie prosto na półoś ale > nie wiem skąd ponieważ obecnie nie mam możliwości wjechania na > kanał. Zaglądałem pod auto ale nie mogę zlokalizować wycieku. Z > góry wygląda to tak jakby kapało gdzieś nad alternatorem ale tam > jest wszystko suche. > Będę wdzięczny za wszelkie informacje. podaj chociaż jaki silnik, bo może ze wspomagania coś Ci kapie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starling Napisano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2007 Radzę najpierw sprawdzić czy to olej silnikowy czy przekładniowy ze skrzyni. Weź odrobinę na palec i powąchaj - jeśli ma nieprzyjemny zapach to jest to olej ze skrzyni (w razie wątpliwości porównaj z zapachem oleju z bagnetu silnika)... więc najprawdopodobniej masz uszczelniacz na półosi do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Korczu Napisano 4 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2007 > Radzę najpierw sprawdzić czy to olej silnikowy czy przekładniowy ze > skrzyni. Weź odrobinę na palec i powąchaj - jeśli ma > nieprzyjemny zapach to jest to olej ze skrzyni (w razie > wątpliwości porównaj z zapachem oleju z bagnetu silnika)... więc > najprawdopodobniej masz uszczelniacz na półosi do wymiany. Tego co kapie to nie wąchałem. Ale raczej jest to olej silnikowy bo kapie z góry na półoś w okolicach jej środka. Gdyby to był uszczelniacz to kapałoby prosto na ziemię. Wygląda to tak jakby kapało z alternatora. Płyn od wspomagania wykluczam bo go nie ubywa a oleju musiałem troszeczkę dolać. Silnik to 1.2 16V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.