dudi82 Napisano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2007 Witam Dzisiaj ponaglany biciem na kierownicy pojechałem wyważyć koła. Przy tej okazji rzuciłem okiem na linki ręcznego, którego już prawie w ogóle nie mam. Prawa linka zaraz za mocowaniem na wahaczu jest zgięta pod kątem prawie 90 st. Trzyma się chyba tylko na resztkach pancerza. Sprawa prosta - trzeba wymienić. Tylko jak to zrobić i czy dam radę to zrobić bez kanału (tylko lewarek)? Na forum i na ogru nie znalazłem żadnej fotorelacji więc czy ktoś może krok po kroku opisać wymianę owych linek? Trzeba coś odkręcać od spodu? Osłonę wydechu? A może wszystko da się zrobić "od góry"? No i pytanie może lamerskie - czy do wymiany linek będzie trzeba ściągać bębny? Jakiej firmy linki kupić? W trakcie wyważania kół okazało się, że mam krzywą felgę więc krzywa poszła na zapas a nówka z zapasu trafiła na tył. Bicie zniknęło ale czy krzywą felgę z zapasu da się jakoś wyprostować? Jeśli tak to ile taka przyjemność może kosztować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2007 > ale czy krzywą felgę z zapasu da się jakoś wyprostować? jak nie jest mocno krzywa to da rade >Jeśli > tak to ile taka przyjemność może kosztować? wszystko zależy od jej stanu , ale nie jest to droga sprawa jeżeli nie jest mocno skrzywiona stalówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dudi82 Napisano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2007 Nikt nie podpowie jak wymienić linki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2007 > Nikt nie podpowie jak wymienić linki? kupujesz linke - odpinasz ze szczeki i lewarka w kabinie i wstawiasz nowa pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dudi82 Napisano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2007 > kupujesz linke - odpinasz ze szczeki i lewarka w kabinie i wstawiasz > nowa > pzdr Tyle wiem sam. Chodzi mi raczej o to, czy zrobię to bez kanału i bez ściągania wydechu czy też innych dupereli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2007 > Tyle wiem sam. Chodzi mi raczej o to, czy zrobię to bez kanału i bez > ściągania wydechu czy też innych dupereli? kanał bardzo ułatwi - wrecz jest konieczny (oczywiscie jak sie uprzesz to mozesz i bez) wydechu nie trzeba ruszac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2007 > Tyle wiem sam. Chodzi mi raczej o to, czy zrobię to bez kanału i bez > ściągania wydechu czy też innych dupereli? Zrobisz to bez kanału ale musisz auto postawic na klockach bo na lewarku to zapomnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.