Cherokee18 Napisano 14 Maja 2005 Udostępnij Napisano 14 Maja 2005 ... gdzie on sie znajduje i jak go wyczyścić żeby nie spieprzyć to znaczy żeby działał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdzisek11 Napisano 14 Maja 2005 Udostępnij Napisano 14 Maja 2005 trzeba zdjac obudowe filtra powietrza.jest pod linka gazu. to jest nastawnik przepustnicy.zbyt wiele tam sie nienaczyscisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 14 Maja 2005 Udostępnij Napisano 14 Maja 2005 > ... gdzie on sie znajduje i jak go wyczyścić żeby nie spieprzyć to znaczy żeby działał Zblizenie... A tutaj troszke teorii Klik, klik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ostryro Napisano 14 Maja 2005 Udostępnij Napisano 14 Maja 2005 Witam. Jak chcesz rozbierać (potrzebne specjalne klucze imbusowe do odkręcenia) to trza delikatnie, kilka zatrzasków które przy kilku letnim użytkowaniu lubieją ..... sru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mieszko1978 Napisano 14 Maja 2005 Udostępnij Napisano 14 Maja 2005 > Zblizenie... Mam silnik 1,0 LPG i kiedyś mechanik wspominał o dużej robocie właśnie przy silniku krokowym mam pytanie u mnie nie zwierają sie te dwa elementy zaznaczone strzałką ( mój załącznik) u ciebie widze że się one zwierają Jak ma być - kiedy mają sie zwierać a kiedy nie ??? p.s. jak wrzycić zdjęcie pod tekst żeby od razu było widoczne a nie jako załącznik który trzeba dodatkowo otwierać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 14 Maja 2005 Udostępnij Napisano 14 Maja 2005 > Mam silnik 1,0 LPG i kiedyś mechanik wspominał o dużej robocie > właśnie przy silniku krokowym mam pytanie u mnie nie zwierają > sie te dwa elementy zaznaczone strzałką ( mój załącznik) u > ciebie widze że się one zwierają Jak ma być - kiedy mają sie > zwierać a kiedy nie ??? Wyglada jakbys mial wcisniety pedal gazu, wtedy silnik krokowy nie pracuje i jego trzpien nie styka sie z dzwignia przepustnicy... > p.s. jak wrzycić zdjęcie pod tekst żeby od razu było widoczne a nie > jako załącznik który trzeba dodatkowo otwierać ? Tutaj poczytaj o wklejaniu zdjec na forum... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mieszko1978 Napisano 14 Maja 2005 Udostępnij Napisano 14 Maja 2005 > Wyglada jakbys mial wcisniety pedal gazu, wtedy silnik krokowy nie > pracuje i jego trzpien nie styka sie z dzwignia przepustnicy... Wczoraj było coś regulowane jeszcze nie zdążyłem zajrzeć może sie coś zmieniło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 14 Maja 2005 Udostępnij Napisano 14 Maja 2005 > Wczoraj było coś regulowane jeszcze nie zdążyłem zajrzeć może sie coś zmieniło Sluchaj, ty masz instalke gazowa, a to jest rzecz o ktorej ja mam bardzo blade pojecie... Cos gdzies kiedys czytalem na forum, ze w niektorych instalacjach gazowych wogole olewa/pomija sie silnik krokowy, ale moglem zle slyszec... Tak by to wygladalo u ciebie, bo jezeli fote robiles na puszczonym pedale gazu, a pomimo to trzpien krokowego nie opiera sie o dzwignie przepustnicy, to wlasciwie mogloby go tam nie byc... Poczekaj az wpadna tu jacys zagazowani, napewno cos podpowiedza... Ja poprostu nie chce ci naopowiadac glupot i wprowadzic cie w blad... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mieszko1978 Napisano 14 Maja 2005 Udostępnij Napisano 14 Maja 2005 > Sluchaj, ty masz instalke gazowa, a to jest rzecz o ktorej ja mam > bardzo blade pojecie... Cos gdzies kiedys czytalem na forum, > ze w niektorych instalacjach gazowych wogole olewa/pomija sie Ale wtedy prz przełączeniu na benzynie powinno dotykać czpienia usze to zprawdzić jeszcze raz i zrobie nowe fotki. DZIęki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 14 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2005 > trzeba zdjac obudowe filtra powietrza.jest pod linka gazu. > to jest nastawnik przepustnicy.zbyt wiele tam sie nienaczyscisz. No a jak go rozbiore to czym go wyczyścić??? benzynkom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 14 Maja 2005 Udostępnij Napisano 14 Maja 2005 > Ale wtedy prz przełączeniu na benzynie powinno dotykać czpienia usze > to zprawdzić jeszcze raz i zrobie nowe fotki. DZIęki za pomoc Na zimnym silniku trzpień krokowego powinien opierać się albo być blisko dzwigni przepustnicy(po włączeniu zapłonu). U mnie przy temperaturach na zewnątrz poniżej ok. 10*C (np. w ostatnie poranne rozruchy) wsiadam do samochodu, lekko opieram nogę o pedał gazu, przekręcam kluczyk i czuję że pedał gazu ucieka mi do podłogi. To właśnie krokowy uchyla przepustnicę na zimnym. Potem w miarę wzrostu temperatury cofa się, ale nie patrzyłem czy zostawia tak dużą szczelinę. W każdym razie na zimnym silniku i przy niskich temperaturach zaraz po uruchomieniu u mnie tej szczeliny niema. Myślę że moment przełączenia na gaz nie ma znaczenia, a położenie krokowego i tak ustala komputer w zależnności od temperatury silnika i obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxpaynemm Napisano 15 Maja 2005 Udostępnij Napisano 15 Maja 2005 Witam! U mnie czasem na rozgrzanym silniku gdy na skrzyżowaniu sobie stoję i słucham silnika.... i patrząc oczywiście na obrotek zauważylem że silnik faluje sobie obrotami tak delikatnie.... widać jak wskazówka od obrotka sobie faluje tak jedna kreska w dół i do góry czy to może być objaw uszkodzonego silniczka krokowego??? Czy ktoś wie jak się go czyści /reguluje co z tym zrobić??? Czy może oddac do mechaniora niech wyreguluje ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 15 Maja 2005 Udostępnij Napisano 15 Maja 2005 > Witam! U mnie czasem na rozgrzanym silniku gdy na skrzyżowaniu sobie > stoję i słucham silnika.... i patrząc oczywiście na obrotek > zauważylem że silnik faluje sobie obrotami tak delikatnie.... > widać jak wskazówka od obrotka sobie faluje tak jedna kreska w > dół i do góry czy to może być objaw uszkodzonego silniczka > krokowego??? Czy ktoś wie jak się go czyści /reguluje co z tym > zrobić??? Czy może oddac do mechaniora niech wyreguluje ?? Nie mam obrotomierza więci problem u mnie nie występuje Ale jesli nie słyszysz nierównomiernej pracy silnika, a tym bardziej nie trzęsie silnikiem to nic z tym nie robiłbym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 15 Maja 2005 Udostępnij Napisano 15 Maja 2005 > No a jak go rozbiore to czym go wyczyścić??? benzynkom? Chyba na tym forum czytałem, że cały silniczek lądował w benzynce. Ja nie byłbym tak brutalny i benzynką potraktowałbym tylko łożyskowanie, a potem olejem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stud Napisano 15 Maja 2005 Udostępnij Napisano 15 Maja 2005 > A tutaj troszke teorii Klik, klik... kurna, Skrot, ale za... fajna strona się tam zaczytuję teraz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stud Napisano 15 Maja 2005 Udostępnij Napisano 15 Maja 2005 Ale jesli > nie słyszysz nierównomiernej pracy silnika, a tym bardziej nie > trzęsie silnikiem to nic z tym nie robiłbym. A jeśli widzę i trzęsie? Ja jednak myślę, że bardziej winny jest sam zapłon, czujnik podciśnienia, czy czyjnik położenia wału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 15 Maja 2005 Udostępnij Napisano 15 Maja 2005 > kurna, Skrot, ale za... fajna strona się tam zaczytuję teraz... Fajna, fajna... Duzo ciekawych rzeczy sie z niej dowiedzialem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sadzik Napisano 15 Maja 2005 Udostępnij Napisano 15 Maja 2005 > ... gdzie on sie znajduje i jak go wyczyścić żeby nie spieprzyć to > znaczy żeby działał skoro juz wiemy gdzie tes silnik jest to pytanie laika... a do czego on jest ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 15 Maja 2005 Udostępnij Napisano 15 Maja 2005 > skoro juz wiemy gdzie tes silnik jest to pytanie laika... > a do czego on jest > ??? Nie czyta kolega uwaznie forum... Kilka postow wyzej dawalem link do teorii... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.