mariuszzubocza Napisano 16 Maja 2005 Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 MAM uno 96 r. i chciałem sie dowiedzieć który kabel do komputera fabrycznego BOSHCA( który znajduje sie nad nogami pasażera ) jest zasilający. Może ktos ma jakąs wirtualną instrukcje lub jakies rysunki . Z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszzubocza Napisano 16 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 I co nikt nie wie?? > MAM uno 96 r. i chciałem sie dowiedzieć który kabel do komputera > fabrycznego BOSHCA( który znajduje sie nad nogami pasażera ) > jest zasilający. Może ktos ma jakąs wirtualną instrukcje lub > jakies rysunki . Z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 16 Maja 2005 Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 nie wiem o co ci dokładnie chodzi bo nie grzebałem przy kompie ale może coś ci to pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 16 Maja 2005 Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 i jeszcze jeden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 16 Maja 2005 Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 > i jeszcze jeden sorki pomyliłem się ale już jest poprwiony link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszzubocza Napisano 16 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 chodzi mi o to elektroniczne urządzenie sterujące na osatatnim rysunku poz 1.. Który kabel to zasilający?? > sorki pomyliłem się ale już jest poprwiony link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszzubocza Napisano 16 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 Może kolega ma jakiś opis do tego?? > i jeszcze jeden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszzubocza Napisano 16 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 ?? > MAM uno 96 r. i chciałem sie dowiedzieć który kabel do komputera > fabrycznego BOSHCA( który znajduje sie nad nogami pasażera ) > jest zasilający. Może ktos ma jakąs wirtualną instrukcje lub > jakies rysunki . Z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 16 Maja 2005 Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 według rys to kolor vn załącze nr1 to jest plus ze stacyjki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 16 Maja 2005 Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 Jeśli to jest mono-jetronik to rozkład wyprowadzeń powinien wyglądać tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszzubocza Napisano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 Czyli wygląda na to że 4 > Jeśli to jest mono-jetronik to rozkład wyprowadzeń powinien wyglądać > tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszzubocza Napisano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 Czy to jest do mojego 1.0 fire na wtrysku z katem z 96 r.?? > Jeśli to jest mono-jetronik to rozkład wyprowadzeń powinien wyglądać > tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 17 Maja 2005 Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 > Czyli wygląda na to że 4 > > tak: Wszystko na to wskazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 17 Maja 2005 Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 > Czy to jest do mojego 1.0 fire na wtrysku z katem z 96 r.?? > > tak: Musisz sprawdzić jaki masz. Ja mam taki w 97 r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 17 Maja 2005 Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 A masz cos takiego do innych silnikow ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 17 Maja 2005 Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 > A masz cos takiego do innych silnikow ? Nie. Znalazłem gdzieś na necie a ponieważ dotyczyło to mojego komputerka to ściągnąłem. Jest to fragment PDFa z opisem diagnostyki komputera na jakimś programie serwisowym którego niestety niemam. Jeśli ktoś chce to mogę podesłać na maila. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 17 Maja 2005 Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 dzieki - ale ja potrzebuje info o nieco innym kompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 17 Maja 2005 Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 > dzieki - ale ja potrzebuje info o nieco innym kompie Znalazłem jeszcze coś takiego ale mocno chyba okrojone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 17 Maja 2005 Udostępnij Napisano 17 Maja 2005 > MAM uno 96 r. i chciałem sie dowiedzieć który kabel do komputera > fabrycznego BOSHCA( który znajduje sie nad nogami pasażera ) > jest zasilający. Może ktos ma jakąs wirtualną instrukcje lub > jakies rysunki . Z góry dziękuje. http://www.team.fiatuno.pl/index.php?id=manuale&go=ecu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonten Napisano 18 Maja 2005 Udostępnij Napisano 18 Maja 2005 > http://www.team.fiatuno.pl/index.php?id=manuale&go=ecu A móglbys dodać jeszcze schemacik do 1,2 MPI ? Wiem że to nie zupełnie UNO ale !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszzubocza Napisano 19 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 Kurcze grzebałem troche wczoraj i ta kostka która wchodzi do komputera BOSCHA jest nierozbieralna. W związku z tym dalej nie moge dojść który kabel jest zasilający. Może ktoś wie który to kolor??. Proszę o pomoc > Nie. Znalazłem gdzieś na necie a ponieważ dotyczyło to mojego > komputerka to ściągnąłem. Jest to fragment PDFa z opisem > diagnostyki komputera na jakimś programie serwisowym którego > niestety niemam. Jeśli ktoś chce to mogę podesłać na maila. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 19 Maja 2005 Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 > Kurcze grzebałem troche wczoraj i ta kostka która wchodzi do > komputera BOSCHA jest nierozbieralna. W związku z tym dalej nie > moge dojść który kabel jest zasilający. Może ktoś wie który to > kolor??. Proszę o pomoc > > niestety niemam. Jeśli ktoś chce to mogę podesłać na maila. wdaje mi sie że to niemożliwe zeby była nierozbieralna tzn ja jeszcze sie z taką nie spotkałem, najczęsciej jest zatrzask lub opaska zacisowa przy wyjściu przewodów i po zdjęciu tego zatrzasku obudowa powinna sie zesunąć w przeciwnym kierunku co wyjście przewodów - luknij na nią jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszzubocza Napisano 19 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 OK dzieki za pomoc juz znalazłem bo udało sie rozebrać wtyczke. Teraz mam pytanie czy jak zrobie wyłacznik kabla zasilającego do kompa BOSCH ( bede go wyłączał na noc i rano przed włączeniem kluczyka podłączał ) to czy nie wpłynie to na prace komputera i całego osprzętu?? Jednym słowem czy mozna taki kabel przerwać i dać na nim przełącznik?? > wdaje mi sie że to niemożliwe zeby była nierozbieralna tzn ja > jeszcze sie z taką nie spotkałem, najczęsciej jest zatrzask lub > opaska zacisowa przy wyjściu przewodów i po zdjęciu tego > zatrzasku obudowa powinna sie zesunąć w przeciwnym kierunku co > wyjście przewodów - luknij na nią jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 19 Maja 2005 Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 > A móglbys dodać jeszcze schemacik do 1,2 MPI ? > Wiem że to nie zupełnie UNO ale !! jak zainstaluje przy okazji workshop'a to dorzuce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 19 Maja 2005 Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 > OK dzieki za pomoc juz znalazłem bo udało sie rozebrać wtyczke. Teraz > mam pytanie czy jak zrobie wyłacznik kabla zasilającego do kompa > BOSCH ( bede go wyłączał na noc i rano przed włączeniem kluczyka > podłączał ) to czy nie wpłynie to na prace komputera i całego > osprzętu?? Jednym słowem czy mozna taki kabel przerwać i dać na > nim przełącznik?? > > wyjście przewodów - luknij na nią jeszcze raz lepiej odcinać jakiś czujnik sygnałowy np od czujnika połozenia wału - pewniejsze zabezpieczenie a jesli chcesz już odcinać plus to odcinaj ten po zapłonie, a nie ten co idzie bezpośrednio od aku, bo w taki sposób bedziesz robił co noc reset kompa, a to raczej nie jest wskazane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonten Napisano 19 Maja 2005 Udostępnij Napisano 19 Maja 2005 > jak zainstaluje przy okazji workshop'a to dorzuce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszzubocza Napisano 20 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2005 Niby nie jest wskazane reset kompa, lae mój samochód jest na gazie I generacja i często łapie błedy ten komp BOSCHA. Wcześniej co kilka dni odpinałem klemy. GAzownik chciał właśnie w ten sposób podpiąc ten przewód do stacyjki i za każdym przekręceniem stacyjki byłby reset kompa. Ja z uwagi na to że za każdym przekręceniem stacyjki nie musze robić reseta kompa założyłem przełącznik i bede średnio raz na tydzień go wyłączał. > lepiej odcinać jakiś czujnik sygnałowy np od czujnika połozenia wału > - pewniejsze zabezpieczenie > a jesli chcesz już odcinać plus to odcinaj ten po zapłonie, a nie ten > co idzie bezpośrednio od aku, bo w taki sposób bedziesz robił co > noc reset kompa, a to raczej nie jest wskazane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.