Jump to content

Polarny

użytkownik
  • Posts

    5043
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Zainteresowania
    motoryzacja, astronomia, fizyka
  • Car
    Superb 1.8 tsi
    Corsa 1.3 cdti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Polarny's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/19)

553

Reputation

  1. Więc jedynym sensem "łapania" jest gra w "czy się uda zapłacić później bez kary". Bo złapanym się jest tak czy owak przez kamery - ale one litościwie dają czas. Patrole są już bezlistosne. Tak to wygląda?
  2. Jeżeli się chce faktury, to trzeba niestety płacić abonament ... Czyli jdg-owcy rzadko jeżdżący autostradami nie skorzystają z tego.
  3. I tak przydałoby się zamienić osie a przy okazji wyważyć. Więc z tym komfortem tak super nie jest. Dodatkowo jednak sezonowe w sezonie są lepsze.
  4. A system o tym wie że nie może jej ubijać? Podejrzewam, że będzie działać jak np. AGPS-test - z zawsze aktywnym powiadomieniem.
  5. I tak nieźle, że ten pas pusty pozostawili
  6. Ja na to patrzę z innej strony: mam wybór. Zawsze możesz e-bilet potraktować tak, jak by go nie było. Wg mnie jednak dobrze, że jest - mimo oczywistych wad.
  7. No to rozwiązuje problem - wystarczy przez stronkę kupić e-bilet dzień wcześniej i nie trzeba pierniczyć się z aplikacją. Chyba że sam zakup będzie pod względem skomplikowania podobny do rejestracji w e-tollu, co wydaje się całkiem prawdopodobne.
  8. Fiata miałem jeden raz i to był ostatni raz. Nowy z salonu, sprzedany po 10 miesiącach. Kończyło się miejsce w książce gwarancyjnej. Psuło się wszystko (alternator akurat chyba nie).
  9. Tak samo tutaj "zezwalają" skręcać z prawego w lewo: https://goo.gl/maps/cNeqY6PANxBSjci26
  10. To, że nie wolno jechać w lewo z E nie oznacza, że nie wolno jechać prosto z N. Na wielu skrzyżowaniach tak jest i nic tu nie jest zrypane. Zwłaszcza nie ma tu żadnej sprzeczności - przerywana, gdzie czerwony wjechał nadal nie oznacza, że wolno skręcać w lewo wjeżdżając na rondo z E. Tu masz przykład swojej "sprzeczności": jadąc jak guglowóz, nie można skręcać w lewo, mimo że jest przerywana. A ci z prawej mogą jechać prosto. No jak tu się teraz połapać? https://goo.gl/maps/G7sG56m3PdMnjhdp7
  11. Wcześniej pisałeś, że chodzi tylko o poziome. Ale OK - które konkretnie oznakowanie pionowe jest sprzeczne z którym poziomym?
  12. Zatem jedne oznaczenia poziome wykluczają inne. Które konkretnie wykluczają które?
  13. Czyli jeżeli jadą np. lewym i prawym, a ja władowałem się na środkowy, nie zmuszając ich do hamowania czy zmiany pasa, to też wymusiłem?
  14. Czyli jeżeli powstaje wątek nt. jakiejś organizacji ruchu, to z definicji ta organizacja ruchu jest idiotyczna? sprzeczne ze sobą?
  15. Jeżeli zmieniasz pas, to dajesz kierunkowskaz - to działa wszędzie i zawsze, dla każdego zjazdu z ronda. Twój sposób nie działa na turbinowych bez świateł. W miejscu wskazanym w tym poście (odzoomuj i przełącz na satelitę) zjeżdżając np. w prawo zupełnie nie ma sensu włączanie kierunkowskazu:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.