Skocz do zawartości

boossu

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 434
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

O boossu

  • Urodziny 10.05.1985

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    pierwszy z Brzegu
  • Samochód
    Cupra ST
  • Motocykl
    FZ-8N

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

boossu's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

0

Reputacja

  1. > mi przyszedł do głowy superb 1.8 tsi, ale nie mam bladego pojęcia z tą zwrotnościa w mieście +1
  2. > Tyle że to nie ten sam silnik - w O2 był 1.8 TSI 160 KM (oznaczenie CDAA lub starszy B...coś tam), > a 1.8TSI 180KM to CJSA - z najważniejszych zmian to rozrząd na pasku. > Notabene, ten 160konny w serii na hamowni miał też 180 BZB mój też miał 182 w serii
  3. > Quote: > Nasze dystanse wykonywane są z wałka duraluminiowego PA6 , dzięki czemu są one bardzo wytrzymałe i > zarazem lekkie co nie skutkuje obciążeniami dla łożysk w kołach. > Oni chyba nie wiedzą, z czego wynika większe obciążenie łożysk w piastach po zastosowaniu > dystansów. > To nie znaczy, że robią zły produkt, ale taki fachowy inaczej opis nieco odrzuca. > Pozdro > Bartek trochę faktycznie Ich poniosło
  4. powiem krótko,miałem podobny dylemat ( z tym, że brałem pod uwagę tylko silniki benzynowe turbodoładowane). Mimo tego, że Insignia wizualnie podobała mi się badziej- wybrałem superba. Mam 196 cm wzrostu, i w skodzie jest baaaaaardzo dużo miejsca ( za mną siądzie jeszcze osoba takich samych gabarytów). Skoda ma także dużo mniejszą awaryjność- kilku moich znajomych ma Insignię od nowości ( 2ch nawet wersję full opcję 4x4 2.8T) i każdy z nich nie kupiłby ponownie tego modelu w przeciwieństiwe do znajomych, którzy kupili skody
  5. > Fabii II (firmowej) radio Sony, ale te głośniki - choć tak bym ich nie nazwał , tak > płaskiego dźwieku to nawet w seicento van nie uraczyłem. zmień radio na inne.. IMO głośniki w skodach grają na bardzo przyzwoitym poziomie radia SONY zamiast basu zawsze "pukały"
  6. > Dzięki za info, bo właśnie bałem się tego że trzeba będzie zrzucać skrzynie. Teraz mam pewność, że > to w układzie hydraulicznym. Dziwne jest tylko to że stało się tak po wymianie sprzęgła. u mnie też problem wystąpił zaraz po wymianie sprzęgła
  7. > Witam serdecznie. Mam prawie identyczny problem, z tym ze nawet nie musi być wysoka temperatura > zewnętrzna. Czy udało się znaleźć przyczynę? tak, na początku ASO wymieniło pompę sprzęgła, później łożysko oporowe sprzęgła (zrzucało skrzynie ), później plastikowe tulejki od "widełek" sprzęgła ( zrzucało skrzynie ) a winowajcą okazał się.... wysprzęglik (który wymienia się w 15 min) - u mnie też działo się to tylko podczas wysokich temperatur na dworze, oraz na zagrzanym silniku
  8. > napędowych? raczej korbowych tak dokładnie mój błąd
  9. > To samo można napisać o 90% Diesli z Turbo hmmm chyba o pękających wałach korbowych tylko o 5% z nich
  10. > Kup 1.8 TS i będziesz Pan zadowolony. a z rzekomą awaryjnością jak?
  11. > x2 a te wszystkie złe opinie?
  12. > Może. 1,6 nie sprawiają większych problemów niż inne 16 zaworowe silniki. ale w gamie silników GT nie ma 1.6, a o takim modelu tu mowa.
  13. > 1.8 mniej awaryjne niz 2.0 a ogólnie TS może być mniej awaryjny?
  14. > Czy Twoja Pani jeździła już GT? Ja też chciałem żonie kupić GT ale po jeździe próbnej > zrezygnowałem, niestety auto za mało komfortowe, a myslę że dla kobiety jest to dosyć ważne. > Ja w każdym razie wyleczyłem się z tego auta i kupiłem 147. nie wiem jaki komfort wymagany jest na odcinkach 6-15km a tak bardziej poważnie, teraz jeździ obniżonym fiatem stilo 3D na 17", a wcześniej wszystkimi moimi autami, które każde było obniżone bardzo, lub jeszcze bardziej także u mojej żony kryterium jest tylko i wyłącznie "wygląd zewnętrzny i wewnętrzny" ja biorę pod uwagę do tego awaryjność i koszt ew. napraw
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.