aro
użytkownik-
Liczba zawartości
187 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
Piaseczno
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
aro's Achievements
zielony listek (8/20)
1
Reputacja
-
ja to może nie dzisiejszy jestem ale jak coś robię to musi działać i wyglądać lepiej jak z "fabryki " zastosowałem dwa przekaźniki dla swojego komfortu (światła dzienne mają być bezobsługowe )
- 35 odpowiedzi
-
- światła do jazdy dziennej
- problem
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
ten układ nie pobiera żadnego prądu do odpalenia silnika przyczyną zakłóceń radia lub cb jest "moduł" w lampach led (kombinacja dwóch lub więcej tyrystorów ) dlatego proponuje dzienne tylko zwykłe "dwu przewodowe " a jak chce się mieć komfort to taki prosty układ zasilający stabilizator uwalnia od zakłóceń radia i wydłuża żywotność led u paru osób się udało, takie zdjęcie znalazłem (nie chce mi się rysować tego jaszcze raz)
- 35 odpowiedzi
-
- światła do jazdy dziennej
- problem
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
przerwano obwód więc pomogło dla mnie logicznie było by prawidłowo podłączyć niż cudować czerwony przewód ma mieć zasilanie cały czas, po zapłonie w tańszych wersjach dziennych, w drogich możesz podłączyć pod stały plus (wyczuwa podwyższone napięcie w instalacji) tak jak w led philips DRL4 biały rozłącza przekaźnik w lampie po włączeniu pozycyjnych (dzienne mają przestać świecić po włączeniu świateł ) ten automat który zbudowałem jest wzorowany na philips DRL4 tylko maksymalnie go uprościłem ( rozwiązanie znalazłem w necie ), dlatego są dwa przekaźniki u mnie tanie ledy działają jak te drogie zapalają się po zapaleniu silnika (nie po przekręceniu kluczyka ) i gasną po załączeniu świateł lub wyłączeniu silnika czasami jak mam czas to naprawiam takie lampy i tylko są dwa rodzaje awarii , woda i za wysokie napięcie w ledach (w drogich jest stabilizator który nie puszcza większego napięcia niż 11,5V )
- 35 odpowiedzi
-
- światła do jazdy dziennej
- problem
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
jako drugi sugeruję ze migotanie to wina plusa z lampy, a Ty swoje w grupie WV na skrzynce akumulatora są bezpieczniki pod które możesz się podpiąć ale możesz ciągnąć kabel do środka tylko po co podepnij czerwony kabel do plusa przy aku i sprawdź ze już nie żarzy
- 35 odpowiedzi
-
- światła do jazdy dziennej
- problem
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
w nocy po podwórku poruszam się na dziennych w ogóle jestem zaskoczony ich intensywnym świeceniem , żywotnością też, ale to raczej zasługa stabilizatora napięcia
- 35 odpowiedzi
-
- światła do jazdy dziennej
- problem
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
na pewno nie będzie się gryzło Kierunkowskazy znajdziesz w wiązce idącej do lewego progu, różowy z białym paskiem i brązowy z białym paskiem, tylko cienki, bo gruby zasila ogrzewanie tylnej szyby.
-
po tej wypowiedzi widzę ze nie masz pojęcia o elektryce w aucie wygoogluj sobie schemat elektryki może wtedy sam zaskoczysz ze + do zasilenia świateł mijania i pozycyjnych jest z wyłącznika na wyłącznik świateł w środku jest podawane napięcie stały + i po zapłonie a on podaje dalej na lampie masz + do sterowania wysokością świateł odłącz ten + bo sobie szkody narobisz Na aku masz bezpieczniki, po zapłonie będą ze 3 podłącz tam i będziesz miał problem z głowy dzienne jeżeli są 3 przewodowe to mają przekaźnik w sobie po co dublować
- 35 odpowiedzi
-
- światła do jazdy dziennej
- problem
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
stabilizator jest po to żeby na dziennych było koło 11,5V dlatego dzienne działają już 3 lata a dałem za nie 50 zł
- 35 odpowiedzi
-
- światła do jazdy dziennej
- problem
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
na schemacie kaset jest oznaczenie dwóch pinów jako silnik , podpinasz tam niebieski i zielony ze sterownika zamka polaryzacje sam musisz sobie znaleźć tak żeby wszystkie zamykały i otwierały jednocześnie brązowy i biały podpinasz pod zamknij/ otwórz kasety kierowcy tylko tam zostaje minus na stałe (nie wiem jak się odniesie do tego sterownik centralnego, może być problem ) nie podpinaj tego i tak chodzi o otwieranie pilotem, kluczykiem otworzysz tylko drzwi kierowcy
-
dziwne jest ze masz plus po stacyjce na lampie (niby co on miałby zasilać w lampie ) jedyne co mi przychodzi do głowy to regulacja wysokości światła, niestety pod to nie możesz podłączyć zasilania dziennych zbuduj sobie takie coś jak na zdjęciu i problem będziesz miał z głowy mam taki automat już 3 lata i najtańsze dzienne i nic się nie dzieje
- 35 odpowiedzi
-
- światła do jazdy dziennej
- problem
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
> No więc tutaj muła nie łapie przy przyspieszaniu, zresztą trudno większego muła niż to auto trafić pochłaniacz par paliwa powoduje takie objawy wygogluj sobie jak go zatkać https://www.google.pl/search?q=zaw%C3%B3...ar+paliwa+punto
-
> Witam, > spotkał się ktoś z problemami części zamiennych powyższego producenta? Słyszałem że ta firma tylko > pakuje części, ale pakuje części w miare na dobrym poziomie np. INA, SKF? Pytam bo miesiąc > temu wymieniałem kompletny rozrząd w 1.9jtd i dziś dostałem informacje że pompa wody przecieka > Założyłem komplet, tzn rolke napinacz i pompe wody z dokładnie miałem z tą pompą problem, po 2 miesiącach zobaczyłem wycieki płynu, zdjęcie osłony rozrządu ujawniło winę pompy kupowane przez warsztat w intercarsie, złożona reklamacja, po miesiącu odpowiedź od firmy Rouville po sprawdzeniu ................. pompa sprawna, pół roku już jeżdzę na skf, wycieków nie stwierdzono pompę Rouville wysłałem z listem wyjaśniającym do producenta, ale nie odezwali się do tej pory więcej nic tej firmy nie kupię
-
Tak muszą być podłączone do gniazda obd II w samochodzie
-
> Sprawa ma sie z moja sluzbowa panda 1.1. Sprawuje sie dobrze tylko jest problem z ogrzewaniem. > Mianowicie auto stoi cala noc, rano odpalam, silnik sie zagrze do temp roboczej a ogrzewania > dalej brak pomimo pokretla ustawionego na full. Pomaga wylaczenie ogrzewania na chwile i > zalaczenie go ponownie. > Co to moze byc ?? > Pozdrawiam może brak płynu chłodzącego
-
> Witajcie, kiedyś na jakimś filmiku na Youtube widziałem że EGR był czyszczony jakimś preparatem w > sprayu. Możecie polecić coś czym można EGR oczyścić? najlepiej płynem do czyszczenia kominków z sadzy w marketach jest tego pełno spryskasz , poczekasz parę minut, spłukać wodą i jest jak nowy jak bardzo brudny, czynność powtarzać do skutku