mizaj
użytkownik-
Liczba zawartości
105 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
Kraków
mizaj's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
0
Reputacja
-
Dzięki wielkie
-
Witam, Poszukuję rozpiski kabli w siłownikach centralnego zamka od strony kierowcy i pasażera. Dokładnie, to poszukuję kabelka, który steruje doryglowaniem zamków.
-
Moja kolego była jeszcze lepsza, jak mi nie działał, lekko mnie wnerwił z nie łączeniem się, więc rzuciłem dziadem o ścianę w przekonaniu, że trzeba będzie kupić nowy, i... też już odpukać 2 lata działa (jak to było na bajowej TV, "dzieci nie róbcie tego w domu"
-
Nie wytrzymałem Poczekałem na przerwę w deszczu i wymontowałem wentylator, rzeczywiście opornica, odwinąłem pół zwoju, usunąłem starą końcówkę i wsadziłem w otwór w blaszce, całość zagniotłem i zalutowałem, na razie działa. Czekam na ciepło aby sprawdzić, czy klima będzie działać i czy zawór będzie jęczał. PS, wentylator nie włączył się razem z włączeniem klimy, ale może dlatego, że było 10 stopni.
-
Jedna jest ciepła (ta cieńsza metalowa, druga nie) Wentylator ma spalony 1 bieg (pewnie opornica) ale czekam aż się wypogodzi, żeby go naprawić.
-
Ustawiane ręcznie, powinno być 450g, załadowane 500g i 20ml, więc teoretycznie jest ok.
-
Kolego, ja miałem test szczelności robiony azotem, przez godzinę wskazówka nawet nie drgnęła, a układ miałem później nabity i od razu tak się działo. Tak się jeszcze zastanawiam, czy np mogła nastąpić pomyłka i zamiast R134a zalali układ R12 ? ale to chyba by takich objawów nie było
-
Czynnik jest nabity kilka dni temu, więc tego nie podejrzewam.
-
Mój błąd, nie dodałem, że chodzi o asterkę H Z18XE. Udało mi się już namierzyć że jest spalony 1 bieg wentylatora (2 biegowy). Co do burczenia w środku to podejrzewam jeszcze zawór rozprężny, ale tutaj nie jestem pewien czy da się go prosto wymienić.
-
Witam, Astra H Z18XE Mam mały problem po wymianie skraplacza, a mianowicie, pojechałem do zakładu, odessałem gaz, wymieniłem skraplacz pojechałem sprawdzić szczelność i następnie nabić, no i kiszka. Przed całą operacją klima działała, kiepsko, ale działała, odessanego czynnika było coś koło 190g, 0ml oleju, nabita teraz jest 500g i 20ml oleju, no i sytuacja jest taka, że jak włączę, to załącza się kompresor, szumi jakiś zawór? w okolicach wnętrza samochodu, wąż ten przy grodzi jest ciepły, a powietrze się nie chłodzi. Czy możliwe jest, że jak jest że dodanie 50g czynnika więcej powoduje za duże ciśnienie w układzie i się wyłącza? (Klima manualna) Sprawdziłem op-comem i na wyłączonej ciśnienie jest 680kPa, na włączonej jak chwilę pochodzi dobija do 1500kPa. Mały update, chyba wiem co jest grane, a mianowicie podpiąłem op-coma i zacząłem się bawić testem wentylatora, i niestety wygląda na to, że jest coś nie tak, bo działa tylko na 3 biegu, a pozostałe 2 słyszę tylko cyknięcie przekaźnika. Podejrzewam kable, które się mogły uszkodzić podczas wymiany skraplacza, macie pomysł ewentualnie co można jeszcze sprawdzić?
-
Dzięki kolego, spróbuję rozgryźć te schematy
-
No to tak, Mam już włączniki, mam wiązki do tylnych drzwi (od hatchbacka, ale myślę, że dostosuję jakoś do combi) i utknąłem na instalacji. Nie mogę namierzyć wiązki przednich drzwi na 4 szyby ani wiązek pomiędzy drzwiami, więc tutaj będę musiał podorabiać kable. Czy ktoś z Was ma może rozpisane gniazda w drzwiach i panel sterujący w drzwiach kierowcy, bo nie mogę znaleźć nigdzie które piny za co odpowiadają
-
Jest szansa, żeby dołożyć do boczków przełączniki (wyciąć dziury pod nie w podłokietniku) czy się nie zmieszczą, i trzeba boczki wymienić? Na zaślepienie otworów po korbkach koncepcję mam
-
Jeśli jest już gdzieś taki wątek, to z góry przepraszam, ale szukajka nie zwróciła mi nic. Mam astrę H 2005r enjoy. Elektrykę mam tylko z przodu, ale ostatnio nabyłem przycisk na 4 szyby przyciski do tyłu oraz podnośniki. Czy ktoś z Was przerabiał już taką operację dołożenia szybek na tyle? Wiązki w drzwiach sprawdzę w sobotę, ale nie wiem czy np nie potrzebuję jeszcze pomiędzy ciągnąć instalacji, czy już jest itp.
-
tylko że u mnie op-comem też nie szło, więc coś było przyblokowane, a przyblokowało się to wg mnie podczas próby skasowania inspekcji "ręcznie"