Skocz do zawartości

mizaj

użytkownik
  • Liczba zawartości

    105
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kraków

mizaj's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. Witam, Poszukuję rozpiski kabli w siłownikach centralnego zamka od strony kierowcy i pasażera. Dokładnie, to poszukuję kabelka, który steruje doryglowaniem zamków.
  2. mizaj

    Op-com kto naprawia?

    Moja kolego była jeszcze lepsza, jak mi nie działał, lekko mnie wnerwił z nie łączeniem się, więc rzuciłem dziadem o ścianę w przekonaniu, że trzeba będzie kupić nowy, i... też już odpukać 2 lata działa (jak to było na bajowej TV, "dzieci nie róbcie tego w domu"
  3. Nie wytrzymałem Poczekałem na przerwę w deszczu i wymontowałem wentylator, rzeczywiście opornica, odwinąłem pół zwoju, usunąłem starą końcówkę i wsadziłem w otwór w blaszce, całość zagniotłem i zalutowałem, na razie działa. Czekam na ciepło aby sprawdzić, czy klima będzie działać i czy zawór będzie jęczał. PS, wentylator nie włączył się razem z włączeniem klimy, ale może dlatego, że było 10 stopni.
  4. Jedna jest ciepła (ta cieńsza metalowa, druga nie) Wentylator ma spalony 1 bieg (pewnie opornica) ale czekam aż się wypogodzi, żeby go naprawić.
  5. Ustawiane ręcznie, powinno być 450g, załadowane 500g i 20ml, więc teoretycznie jest ok.
  6. Kolego, ja miałem test szczelności robiony azotem, przez godzinę wskazówka nawet nie drgnęła, a układ miałem później nabity i od razu tak się działo. Tak się jeszcze zastanawiam, czy np mogła nastąpić pomyłka i zamiast R134a zalali układ R12 ? ale to chyba by takich objawów nie było
  7. Czynnik jest nabity kilka dni temu, więc tego nie podejrzewam.
  8. Mój błąd, nie dodałem, że chodzi o asterkę H Z18XE. Udało mi się już namierzyć że jest spalony 1 bieg wentylatora (2 biegowy). Co do burczenia w środku to podejrzewam jeszcze zawór rozprężny, ale tutaj nie jestem pewien czy da się go prosto wymienić.
  9. Witam, Astra H Z18XE Mam mały problem po wymianie skraplacza, a mianowicie, pojechałem do zakładu, odessałem gaz, wymieniłem skraplacz pojechałem sprawdzić szczelność i następnie nabić, no i kiszka. Przed całą operacją klima działała, kiepsko, ale działała, odessanego czynnika było coś koło 190g, 0ml oleju, nabita teraz jest 500g i 20ml oleju, no i sytuacja jest taka, że jak włączę, to załącza się kompresor, szumi jakiś zawór? w okolicach wnętrza samochodu, wąż ten przy grodzi jest ciepły, a powietrze się nie chłodzi. Czy możliwe jest, że jak jest że dodanie 50g czynnika więcej powoduje za duże ciśnienie w układzie i się wyłącza? (Klima manualna) Sprawdziłem op-comem i na wyłączonej ciśnienie jest 680kPa, na włączonej jak chwilę pochodzi dobija do 1500kPa. Mały update, chyba wiem co jest grane, a mianowicie podpiąłem op-coma i zacząłem się bawić testem wentylatora, i niestety wygląda na to, że jest coś nie tak, bo działa tylko na 3 biegu, a pozostałe 2 słyszę tylko cyknięcie przekaźnika. Podejrzewam kable, które się mogły uszkodzić podczas wymiany skraplacza, macie pomysł ewentualnie co można jeszcze sprawdzić?
  10. Dzięki kolego, spróbuję rozgryźć te schematy
  11. No to tak, Mam już włączniki, mam wiązki do tylnych drzwi (od hatchbacka, ale myślę, że dostosuję jakoś do combi) i utknąłem na instalacji. Nie mogę namierzyć wiązki przednich drzwi na 4 szyby ani wiązek pomiędzy drzwiami, więc tutaj będę musiał podorabiać kable. Czy ktoś z Was ma może rozpisane gniazda w drzwiach i panel sterujący w drzwiach kierowcy, bo nie mogę znaleźć nigdzie które piny za co odpowiadają
  12. Jest szansa, żeby dołożyć do boczków przełączniki (wyciąć dziury pod nie w podłokietniku) czy się nie zmieszczą, i trzeba boczki wymienić? Na zaślepienie otworów po korbkach koncepcję mam
  13. Jeśli jest już gdzieś taki wątek, to z góry przepraszam, ale szukajka nie zwróciła mi nic. Mam astrę H 2005r enjoy. Elektrykę mam tylko z przodu, ale ostatnio nabyłem przycisk na 4 szyby przyciski do tyłu oraz podnośniki. Czy ktoś z Was przerabiał już taką operację dołożenia szybek na tyle? Wiązki w drzwiach sprawdzę w sobotę, ale nie wiem czy np nie potrzebuję jeszcze pomiędzy ciągnąć instalacji, czy już jest itp.
  14. tylko że u mnie op-comem też nie szło, więc coś było przyblokowane, a przyblokowało się to wg mnie podczas próby skasowania inspekcji "ręcznie"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.