Jump to content

Igorek

użytkownik
  • Content Count

    4405
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1175 Człowiek - do rany przyłóż

2 Followers

About Igorek

  • Rank
    starszy kierowca
  • Birthday 04/17/1979

Contact Methods

  • Gadu-Gadu
    2287695

Profile Information

  • Name
    Wojtek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Corby, UK
  • Zainteresowania
    motoryzacja w teorii i praktyce
  • Car
    C4GP, DS5H
  • Motorcycle
    AN400 K8

Recent Profile Visitors

1805 profile views
  1. Zasadniczo to wiem o tym ale nie spodziewałem się, że w pierwszej kolejności skutki mrozu pojawia się tam. Tak jak napisałem wcześniej, podejrzewam, że chłodnica się w jakiś sposób rozciągnęła i dlatego nie zaszły w niej szkody
  2. Zamówiłem jedną 3V, pół wata, niby 100 lumenów. Zobaczę jak będzie. Dziś mierzyłem też parametry i akumulatorki mają 4,2V po pełnym naładowaniu bez obciążeniu a chwilę po zamknięciu obwodu na żarówce jest 3,8V. Prąd pobierany przez oryginalną żaróweczkę to 0,85A. Kilkunastoletnie akumulatorki NiMh 700mAh zapewniają 50 minut świecenia a ich test wykazał, że żaden nie ma pojemności mniejszej niż deklarowana oryginalnie wartość. Brawa dla Panasonic
  3. Kiedyś mi woda przyłapała i wypchnęło zaślepkę w bloku silnika. Sam się zdziwiłem, że nie poszła najpierw chłodnica ale tłumaczę to sobie tak, że jednak aluminium czy plastik mają większą elastyczność niż żeliwo.
  4. Zanim zrobisz co tam trzeba ze starym olejem to silnik zgubi część temperatury, obstawiam, że na moment zalewania świeżym będziesz miał najwyżej 60 stopni różnicy. Nawet żeby było i 100 to nie ma obaw, silnik nie takie różnice temperatur znosi. Ale dla łatwości zalewania nowy olej bym podgrzał trochę bo szybciej i wygodniej leje się produkt bardziej płynny.
  5. Nie, no aż tak mi się nie nudzi 3,6V póki co nie znalazłem. Wiadomo, że to byłaby najpewniejsza opcja
  6. Światełka znam. Trochę boję się tam zaglądać ze względu na "syndrom forum elektrody". Przecież oni za wymianę tylko żarówki na LEDa mogą mnie tam zjeść
  7. Żarówka jest taka: Bez większych problemów można to zastąpić np takim czymś: Tylko właśnie te ledowe wystąpują najczęściej 3V albo 6V, jest też 4,5V oraz od 3,5V do 18V. To tyle co wynalazłem dziś, może są jeszcze jakieś inne. Zasilanie z trzech akumulatorków, czyli teoretycznie 3,6V ale może być i ponad 4V. Mógłbym kupić po kilka każdego rodzaju ale to cholerstwo jest mocno drogie.
  8. W ramach walki z nudą wziąłem się za modyfikację latarki, która ma ponad 13 lat. Jeździ cały czas w samochodzie i zasilana jest trzema akumulatorkami AAA, 1.2V 700mAh. Źródłem światła jest żaróweczka 4V 1A. Planuję wymienić żaróweczkę na diodę 1W ale nie jestem pewien co do napięcia. 3V dioda będzie dobra czy lepiej wybrać inną? Kolejne pytanie o akumulatorki. Te obecne właśnie się mierzą ale będę zapewne je wymieniał na jakieś inne, co polecicie? Latarka, jak napisałem, cały czas w samochodzie i po zapłonie raczej non stop się ładuje.
  9. Nie chcę być jak "a u nas w Ameryce..." ale w cywilizowanym kraju to powinno działać tak, że jeśli z przyczyn niezależnych od ciebie chcesz dokonać przeglądu wcześniej to nie powinieneś tracić czegoś, za co zapłaciłeś. W UK masz cały miesiąc poprzedzający i dostaniesz z datą bez zmian. W moim przypadku: przegląd ważny do pierwszego sierpnia, pojechałem na kolejny 4 lipca. 8 lipca wyjechałem samochodem z kraju, wróciłem 1 września. Dzięki temu, że mogłem zrobić wcześniej, nie straciłem prawie czterech tygodni. Chyba uczciwe?
  10. Chwilę wcześniej napisałem jak może postąpić gumiarz widząc człowieka, który przejmuje się takim "uszkodzeniem". Dlatego poprosiłem jakie konkretnie zagrożenia płyną z tego co zostało przedstawione w pierwszym poście. Bardzo proszę abyś odpowiedział rzetelnie, w końcu to nie Hyde Park
  11. Mógłbyś wskazać konkretne uszkodzenia tej opony? W ktorym miejscu i czym grożą. Zobaczymy jakim Ty jesteś ekspertem.
  12. Nie, ale jak gość kumaty to pomoże Ci dobrać nowe, lepsze opony a te stare i niebezpieczne zutylizować
  13. ta opona nie jest uszkodzona, można to nawet potraktować jako zużycie eksploatacyjne. Oczywiście nie zdziwię się jeśli zostanie doradzona wymiana kompletu opon plus remont zawieszenia bo życie warte jest więcej
  14. dokładnie, ten zestaw plus jakiś mały młotek i szczypce nastawne to mój zestaw wyjazdowy na długie trasy albo naprawy gwarancyjne u klientów
  15. Panowie, dzięki za podpowiedzi, kupiłem Grohe za przywoite pieniądze i jestem zadowolony Niestety zaraz po montażu padł przełącznik w gównianej baterii wannowej i teraz trzeba dokupić takową, niech w końcu będzie termostatyczna. Najważniejsze pytanie dotyczy tego, czy mogę zastosować każdą, jeśli ta stara montowana jest bezpośrednio na wannie a nie na ścianie? Są takie chromowane nóżki 90', które mocują baterię do wanny, zawsze to będzie pasować?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.