Jump to content

Igorek

użytkownik
  • Posts

    5171
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Igorek

  • Birthday 04/17/1979

Contact Methods

  • Gadu-Gadu
    2287695

Profile Information

  • Name
    Wojtek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Corby, UK
  • Zainteresowania
    motoryzacja w teorii i praktyce
  • Car
    C4GP, DS5H

Recent Profile Visitors

2261 profile views

Igorek's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/19)

2.1k

Reputation

  1. @shapyr, @Maciej__ mieliście rację, jest wariat A orientujecie się czy ten silnik jest nadal bezkolizyjny?
  2. Jeśli leją to oczywiście, że robimy. Tylko nie napisałeś, żeby lały.
  3. Jeździć, obserwować, omijając to miejsce
  4. Ja lałem do swoich Total zgodnie z tym co zalecała fabryka, dość tani olej a zawsze była zauważalna różnica na plus.
  5. Ooo, grubo. Jesteś na najlepszej drodze aby obrzydzić sobie francuza. Kiedyś czytałem chyba na klubie cytrynki taki wątek o opiłkach w filtrze paliwa, które mają zwiastować rychłą śmierć pompy wysokiego ciśnienia. Przy okazji zmiany filtra znalazłem takie opiłki i zaczęła się panika. Postanowiłem nic nie robić i czekać aż się zesra konkretnie. Pojeździłem 3 lata i samochód sprzedałem. W drugim samochodzie, tym który ujezdzam 4 lata, jeżdżę do Polski i ciągam przyczepę taką sama sytuacja z opiłkami ale nadal go nie sprzedaję. Trzeci miałem przez rok, to samo. Czwarty, hybryda, to samo. Teoretycznie mógłbym we wszystkich wymieniać pompę i wtryski a praktycznie sam widzisz. Wolę usuwać realne usterki niż wymieniać części na wszelki wypadek.
  6. Przecież to byłoby rozwiązanie tego hałasu, który pojawia się przez chwilę po rozruchu...
  7. To jest pancerne, fiatowskie 1.2 fire, tam nie ma nic z takich rzeczy
  8. Jeśli wystarcza Ci taki przewód to chyba, niestety musisz kupić kolejny. Bardzo możliwe, że miałbyś problem z montażem na nim nowej złączki bo to wredne tworzywo jest.
  9. Jeśli nie jesteś w stanie zregenerować końcówki to kupuj nową za kilka złotych i w najgorszym wypadku zaciśniesz ją opaską ślimakową, szkoda przewodu. Ale musiałeś coś przeoczyć w tym co robiłeś, może ta korozja jest bardziej istotną niż myślisz? A oringi są najczęściej ponacinane.
  10. Mechanik czeka na klienta, który będzie jak zwykle chciał wyciąć. Wtedy będzie mógł się zająć Twoim. Złota robota- przekłada część z jednego samochodu do drugiego a płacą obaj właściciele
  11. Kupiłem bardzo podobne, jeśli nie takie same. Świeciły mocno ale bardzo trupim kolorem. Palą się jak głupie a po naprawie poleconej mi tu na AK idzie z tego dym i grzeje się to niesamowicie. Osobiście bardzo nie polecam ale nadal szukam czegoś w tym typie
  12. Ok, zerknąłem I ja też mam 2 rodzaje. Ten co piszesz (po prawej) jest jeszcze łatwiejszy, odkręcasz to i patrzysz w jakim stanie oringi.
  13. Zamocuj końcówkę w imadle skierowaną ku górze. Przesuń pierścień zewnętrzny jak do rozłączenia i pokażą się zabezpieczenia. Usuń je i zdejmij pierścień. Potem odkręcasz pierścień wewnętrzny i dostajesz się do tłoczka. Oringi jak mierzyłem to wychodziły mi 9,5x3 oraz 6,5x2 i kupiłem 9x3 i 6,5x2 bo tak było dostępne. Jednak radziłbym najpierw rozebrać i pomierzyć bo mogą być jakieś różnice zależnie od producenta
  14. Rozbierz, zmień oringi i masz jak nowy.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.