Jump to content

Igorek

użytkownik
  • Content Count

    3556
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 16h 45m 30s

4 Followers

About Igorek

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Name
    Wojtek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Corby, UK
  • Zainteresowania
    motoryzacja w teorii i praktyce
  • Car
    C4GP, DS5H
  • Motorcycle
    AN400 K8

Recent Profile Visitors

1183 profile views
  1. Straciłem już nadzieję a tu wreszcie konkretna odpowiedź. Dzięki ogromne!!!
  2. Czystego wlać? Trochę to śmierdzi...
  3. Widziałem to, jest opinia, że krzepnie przy -2. Dlatego pytam o jakieś konkretne dane odnośnie IPA
  4. Wielkie dzięki za wyjaśnienie tym, którzy nie rozumieją problemu Ja byłem pewien, że nietrudno jest zrozumieć w czym rzecz ale jednak się myliłem. Dokładnie taką sytuację miałem kilka lat temu jak jechałem w styczniu. Płyn jakiś przejściowy, na zewnątrz mróz w okolicy-10 a ja całą Polskę przejechałem krajówkami szukając myjni automatycznej żeby wziąć najdłuższy program mycia co dawałoby szansę na rozmrożenie płynu z przewodów. Niestety popularność myjni typu Karcher wygrała a ja co pół godziny stawałem na rzucanie śniegu na szybę
  5. Chciałem sobie tu w UK kupić jakiś dobry płyn do spryskiwacza bo będę jechał pod koniec grudnia do Polski ale ręce mi opadają. Ostatnio w sklepie oglądałem koncentrat płynu, który nierozcieńczany wytrzymuje do zawrotnych -5'C. W garażu mam natomiast sporo izopropanolu i zapragnąłem stworzyć samemu jakiś lepszy płyn Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w rozcieńczaniu izopropanolu? Zależy mi na wytrzymałości do chociaż -10, fajnie byłoby zejść jeszcze niżej. Nie umiem znaleźć jakie stężenia odpowiadają jakim temperaturom krzepnięcia, może ktoś ma wiedzę? A tu dowód na high power concentrated all seasons screenwash
  6. Te przyciski lubią się wycierać, u mnie też obłażą cyferki na panelu radia od zmieniania stacji. Dodatkowo może być kwestia chemii używanej do czyszczenia wnętrza.
  7. kupiłbym kołpaki, jakiekolwiek będą wyglądać lepiej niż felga pomalowana na czarno. Póki felga trzyma ciśnienie to bym się nie bawił w żadne regeneracje.
  8. w sierpniu złomowałem samochód, nie pamiętam dokładnie ale chyba oferowali 30-35 groszy od kilograma za zdekompletowany i 50-55 groszy za jeżdżący.
  9. tam był jeden silnik benzynowy i jeden diesel do wyboru? Sprecyzuj czego chcesz to dostaniesz konkretną odpowiedź
  10. Mam 38841, przeszedłem się do garażu i co mogę napisać to to, że w 3/8 powinna być podobna blaszka jak w połówce. Niestety ona nie trzyma się solidnie, lubi wypadać. Spróbuję wstawić zdjęcie to zobaczysz jak to wygląda
  11. Dziękuję za odpowiedzi, zainstalowałem Fuelio a jeśli się nie sprawdzi to wypróbuję spritmonitor.
  12. Jaką aplikację polecacie? Prowadziłem kiedyś motostat ale po przeprowadzce za granicę najpierw musiałem założyć nowe konto aby przejść na mile i mpg a potem się okazało, że z automatu muszę ilość tankowanego paliwa podawać w galonach, więc przestałem używać. Po paru latach zaczynam się gubić kiedy robiłem jaki serwis. Znów chciałbym czegoś używać, niech będzie przede wszystkim wygodne i dobrze działa. Czego używacie i moglibyście polecić?
  13. Czyli gdybyś wtedy w dniu zakupu sprzedał ten samochód komuś innemu a teraz ponownie go od niego odkupił i natychmiast zawarł nową polisę to nie miałbyś problemu tylko ten ktoś inny? Szkoda, że jest takie chore prawo.
  14. Dobrej jakości plastikowa skrzynka kosztuje 25zł, świetnie unieruchamia, można bezpiecznie stawiać jedną na drugą oraz daje możliwość zaniesienia w niej zakupów do domu. Ten stayhold to dobry chyba tylko dla kogoś, kto jeszcze nie odkrył skrzynek.
  15. Igorek

    DS5 opinie

    Biała perła z biało- czarną skórą, wygląd wynagradza mi wszystko. Według mnie największą wadą jest brak hydro- to wręcz nie przystoi aby w nawiązaniu do legendy DS'a nie zamontować tego zawieszenia no ale tu nic nie da się zrobić i trzeba się z tym pogodzić albo odrzucić zakup. Kupiłem w marcu z 82.000mil, teraz mam 85.000. Używam na dojazdy do pracy, czasem po dzieci do szkoły do sklepu, do kina, głównie dla polepszenia samopoczucia co wychodzi doskonale. Nie czuć prędkości, bardzo ładnie się prowadzi nawet i ponad 200km/h. Bagażnik jest bardzo mały, zastanów się jeśli na nim ma zależeć. 2013 rok, bateria ma 96%. Prądu potrafi styknąć na ponad 2km ale to nie do końca zależy od kierowcy. Zasadniczo jak chcesz jechać na prądzie to lepiej jest przełączać na EV, wyłączać klimę/ogrzewanie i pogoda też powinna być ładna. Z prądem to w sumie taka zabawa i niewielka oszczędność. Ja kupiłem bo samochód ma jednak te 200KM a płacę śmiesznie niski podatek drogowy. Dodatkowo pali maksymalnie tyle co albo i troszkę mniej niż lżejsze C4 grand Picasso ze swoimi 136KM. Mi konkretnie spala około 6litrów. Połączenie skrzyni zautomatyzowanej i silnika elektrycznego jest świetne. Samochód pełza, przy zmianie biegów jest identycznie mięciutko jak w klasycznym hydraulicznym automacie a dopiero ciśnięcie na maxa powoduje, że czuć wyraźną zmianę biegów. Domyślny tryb Auto jest mułowaty, Sport powoduje brak trybu elektrycznego, jest tylko S&S ale za to samochód jest jak pocisk. EV to jazda ze słabym silnikiem elektrycznym w ciszy a 4x4 nie używam. Co jeszcze, radio z całym tym kompem odpala się powoli. Ja wsiadam, ruszam i dopiero po chwili włącza się muzyka ale Citroen nigdy nie był w tym szybki. Kamera cofania mizerna, w nocy wręcz bezużyteczna. Funkcja masażu w fotelu kierowcy to nic szczególnego. Nie polecam dużych felg, ja mam turbinowe 19". Ładne ale bardzo łatwo je poobdzierać a i z pewnością nie pomagają w komforcie jazdy.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.