-
Posts
6046 -
Joined
-
Last visited
About Igorek
- Birthday 04/17/1979
Contact Methods
-
Gadu-Gadu
2287695
Profile Information
-
Name
Wojtek
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Corby, UK
-
Zainteresowania
motoryzacja w teorii i praktyce
-
Car
C4GP, DS5H, Giulia Veloce
Igorek's Achievements

starszy kierowca (13/20)
3.2k
Reputation
-
Łożyska kurzoodporne i wodoodporne w pralce
Igorek replied to MasarzErotyczny's topic in Zrób to sam
Nie powinno być żadnych problemów. -
Tak tylko informacyjnie: żona ma już dość latania co chwilę z nożycami i właśnie wpadła na pomysł, że po tym sezonie zlikwiduje to co jest i zrobi łąkę kwietną
-
Wyraźnie cieplejsza jedna strona nie jest normą, prawdopodobnie komuś się nie chciało wyczyścić wszystkiego i poskładał na szybko.
-
Mam jakiś bardzo podstawowy prodig-tech. Wystarcza
-
Napisałbym żebyś skorzystał z rękojmi ale nie wiem czy jesteś upoważniony. Podałeś przebieg w milach dlatego muszę zapytać: sprawa miała miejsce w Polsce czy poza nią?
-
W tym, że możesz skorzystać z niego w momencie jak jest wyłączony? Nabijasz ciśnienie, zabierasz ze sobą gdzieś w niedostępne miejsce i dmuchasz bez targania ze sobą przedłużacza. Chyba w Lidlu jest teraz taki co chcesz. Nie mam zbyt dobrego zdania o produktach z Lidla ale ich gwarancja rekompensuje przynajmniej jakość towarów.
-
to chociaż budżet daj. Albo do czego to ma być. Chcesz jakieś a'la taxi świadczyć czy zapewnić komfort na regularne wyjazdy zgraną paczką?
-
Prawdziwi, teoretyzujący autokacikowicze jeszcze się w tym wątku nie pojawili. Jeździłem kiedyś zawodowo busami, w różnych konfiguracjach. Cztery miejsca na końcu w sprinterze to się super nadają... do spania. Na szerokość jest słabo, ludzie się trącają łokciami. Z przodu przy trzech siedzeniach sytuację ratuje jeśli obok kierowcy są dwa oddzielne, regulowane fotele ale to rzadkość oraz ten w środku i tak będzie czuł się nieswojo. Autor wątku nadal nie sprecyzował co oznacza komfort a to może dużo zmienić. Dla jednego będzie to zapaść się w wygodnym fotelu na wiele godzin a dla innego możliwość swodobnego wstania i połażenia po pokładzie aby rozciągnąć nogi. Nie wiadomo też jak z wysokością, większość busów ma wymiary wykluczające je z parkingów, podjazdów Itp.
-
Czyli 4 osoby w ostatnim rzędzie są ok ale 3 na przodzie już nie?
-
Mogę zaryzykować stwierdzenie, że z przodu, obok kierowcy, nigdy nie będzie wygodnie przy układzie 1+2
-
Renault Trafic i podobne, mnóstwo tego jeździ na przewozach międzynarodowych. Transit jest niegłupi, ten mniejszy (custom?) Ogółem unikaj sprintera, craftera i podobnych, Iveco i wszystkiego co występuje również jako powyżej 3,5 t. To są bardzo solidne konstrukcje, ktore w wersjach najmniejszych mocno przypominają o swoich możliwościach. Będzie bardzo sztywnie i słabo na autostradzie- przy 140.
-
Patrzyłem na jutubowe testy i niestety nie zachwyca. Póki co, bo mam nadzieję, że będzie lepiej
-
9 osób (łącznie z kierowcą) to limit na B. Można szukać takiego busa, który zapewnia sporą niewrażliwość na przeładowywanie powyżej 3,5t ale pytanie, czy potrzebujesz. Ogólnie busów 9-osobowych może być sporo, napisz coś więcej do czego jest to potrzebne to będzie można uściślić wyszukiwanie. 9 osób i szybkie przeloty na dlugich dystansach ze sporym bagażem czy może 9-osobowa brygada z setkami kilogramów narzędzi plus agregat albo betoniarka na haku.
-
To akurat koreańce dają w palnik z przepłaconą wymianą płynów. Jakiś czas temu ktoś tu już pisał, że kroją go na obowiązkowej wymianie płynu hamulcowego co dwa lata w niemałych pieniądzach. Z punktu widzenia warsztatu taki elektryk na serwisie to w zasadzie dostaje tylko filtr kabinowy. Fajnie z punktu widzenia kierowcy ale bardzo niefajnie, jak producent wymyśla cuda jak powyżej i próbuje tworzyć koszty.
-
SNR
- 1 reply
-
- 1
-