Jump to content

Igorek

użytkownik
  • Posts

    6046
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Igorek

  • Birthday 04/17/1979

Contact Methods

  • Gadu-Gadu
    2287695

Profile Information

  • Name
    Wojtek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Corby, UK
  • Zainteresowania
    motoryzacja w teorii i praktyce
  • Car
    C4GP, DS5H, Giulia Veloce

Recent Profile Visitors

2739 profile views

Igorek's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

3.2k

Reputation

  1. Tak tylko informacyjnie: żona ma już dość latania co chwilę z nożycami i właśnie wpadła na pomysł, że po tym sezonie zlikwiduje to co jest i zrobi łąkę kwietną
  2. Wyraźnie cieplejsza jedna strona nie jest normą, prawdopodobnie komuś się nie chciało wyczyścić wszystkiego i poskładał na szybko.
  3. Mam jakiś bardzo podstawowy prodig-tech. Wystarcza
  4. Napisałbym żebyś skorzystał z rękojmi ale nie wiem czy jesteś upoważniony. Podałeś przebieg w milach dlatego muszę zapytać: sprawa miała miejsce w Polsce czy poza nią?
  5. W tym, że możesz skorzystać z niego w momencie jak jest wyłączony? Nabijasz ciśnienie, zabierasz ze sobą gdzieś w niedostępne miejsce i dmuchasz bez targania ze sobą przedłużacza. Chyba w Lidlu jest teraz taki co chcesz. Nie mam zbyt dobrego zdania o produktach z Lidla ale ich gwarancja rekompensuje przynajmniej jakość towarów.
  6. to chociaż budżet daj. Albo do czego to ma być. Chcesz jakieś a'la taxi świadczyć czy zapewnić komfort na regularne wyjazdy zgraną paczką?
  7. Prawdziwi, teoretyzujący autokacikowicze jeszcze się w tym wątku nie pojawili. Jeździłem kiedyś zawodowo busami, w różnych konfiguracjach. Cztery miejsca na końcu w sprinterze to się super nadają... do spania. Na szerokość jest słabo, ludzie się trącają łokciami. Z przodu przy trzech siedzeniach sytuację ratuje jeśli obok kierowcy są dwa oddzielne, regulowane fotele ale to rzadkość oraz ten w środku i tak będzie czuł się nieswojo. Autor wątku nadal nie sprecyzował co oznacza komfort a to może dużo zmienić. Dla jednego będzie to zapaść się w wygodnym fotelu na wiele godzin a dla innego możliwość swodobnego wstania i połażenia po pokładzie aby rozciągnąć nogi. Nie wiadomo też jak z wysokością, większość busów ma wymiary wykluczające je z parkingów, podjazdów Itp.
  8. Czyli 4 osoby w ostatnim rzędzie są ok ale 3 na przodzie już nie?
  9. Mogę zaryzykować stwierdzenie, że z przodu, obok kierowcy, nigdy nie będzie wygodnie przy układzie 1+2
  10. Renault Trafic i podobne, mnóstwo tego jeździ na przewozach międzynarodowych. Transit jest niegłupi, ten mniejszy (custom?) Ogółem unikaj sprintera, craftera i podobnych, Iveco i wszystkiego co występuje również jako powyżej 3,5 t. To są bardzo solidne konstrukcje, ktore w wersjach najmniejszych mocno przypominają o swoich możliwościach. Będzie bardzo sztywnie i słabo na autostradzie- przy 140.
  11. Patrzyłem na jutubowe testy i niestety nie zachwyca. Póki co, bo mam nadzieję, że będzie lepiej
  12. 9 osób (łącznie z kierowcą) to limit na B. Można szukać takiego busa, który zapewnia sporą niewrażliwość na przeładowywanie powyżej 3,5t ale pytanie, czy potrzebujesz. Ogólnie busów 9-osobowych może być sporo, napisz coś więcej do czego jest to potrzebne to będzie można uściślić wyszukiwanie. 9 osób i szybkie przeloty na dlugich dystansach ze sporym bagażem czy może 9-osobowa brygada z setkami kilogramów narzędzi plus agregat albo betoniarka na haku.
  13. To akurat koreańce dają w palnik z przepłaconą wymianą płynów. Jakiś czas temu ktoś tu już pisał, że kroją go na obowiązkowej wymianie płynu hamulcowego co dwa lata w niemałych pieniądzach. Z punktu widzenia warsztatu taki elektryk na serwisie to w zasadzie dostaje tylko filtr kabinowy. Fajnie z punktu widzenia kierowcy ale bardzo niefajnie, jak producent wymyśla cuda jak powyżej i próbuje tworzyć koszty.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.