Jump to content

Igorek

użytkownik
  • Content Count

    4695
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1453 Człowiek - do rany przyłóż

2 Followers

About Igorek

  • Rank
    starszy kierowca
  • Birthday 04/17/1979

Contact Methods

  • Gadu-Gadu
    2287695

Profile Information

  • Name
    Wojtek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Corby, UK
  • Zainteresowania
    motoryzacja w teorii i praktyce
  • Car
    C4GP, DS5H
  • Motorcycle
    AN400 K8

Recent Profile Visitors

1974 profile views
  1. W łazience na piętrze położyłem eksperymentalnie, na wniosek żony, panele winylowe. I muszę przyznać, że jako przeciwnik paneli to jednak zaskoczyły mnie swoją genialnością. Chyba nawet mogę polecić
  2. Widzę, że parę osób błądzi a wystarczy popatrzeć na bardziej rozwinięty zachód. W GB ubezpieczyciel zawsze przy zawieraniu polisy musi wiedzieć czy w ostatnich kilku latach były mandaty, zabrane uprawnienia i czy nie była zerwana polisa. Owszem, ubezpieczenie jest na kierowcę ale nie tylko, bo pojazdy służbowe mają możliwość bycia prowadzonymi przez osoby do pewnych widełek punktowych (najczęściej do 6 a lepsze firmy do 3, gdzie punktów nie można wyłapać 12 i nie kasują się już po roku). Ubezpieczenie na grupę kierowców wykupuje firma ale i ona jest odpowiedzialna za ich weryfikację. Kierowca
  3. Zostawiłbym jak jest jeśli guma cała. Łożysko da znać o sobie w swoim czasie a póki co jeździć, obserwować
  4. No to wymiana tylko jako forma zabawy bez gwarancji sukcesu. Tam są specyficzne warunki pracy i od samej twardości mieszanki już dużo zależy a od pewności osadzenia jeszcze więcej. Osobiście bym nawet nie myślał o regeneracji bo potencjalnie można uszkodzić też wał a wtedy wiesz jak będzie. Spróbuj dobrać coś podobnego, to powinna być najłatwiejsza opcja.
  5. Czy ono jest zawulkanizowane? Bo jeśli tak, to nie
  6. Mam BCD-535WPFZR/HC4 Technicznie jest dość przyzwoicie wykonana, nie dostrzegam wad fabrycznych. Poza jakimiś śladami zużycia jest w pełni sprawna i tak jak wcześniej napisałem, kupiłbym ponownie.
  7. Mam side by side od 3 lat. Kupiłbym ponownie.
  8. Dam Ci taki taki przykład, mam Citroen C4 Grand Picasso, posiada on z tyłu pneumatyczne zawieszenie. W skład zestawu do komfortowej jazdy wchodzą dwa miechy, elektryczny kompresor, trochę rurek, czujnik wysokości i jest to wszystko spięte z kompem samochodu, który monitoruje pracę. Najczęstszą usterką jest przetarcie się miechów ze starości, po mniej więcej 5 latach może się to zdarzyć. Tak to wygląda realnie (one są tej samej długości, tylko jeden zwinięty) Ludzie kupują używane miechy, które nie mają sensu z wiadomych powodów. Próbują też kupować zamienniki, które są fatalnej jako
  9. Nie jestem rozczarowany bo podejrzewałem, że historii samochodu ani jego (nie)serwisowania nie poznam. Z hydropneumatyką jest podobnie jak kiedyś bywało że skrzyniami automatycznymi. Ludzie są zupełnie nie nauczeni innej konieczności serwisowania i żyjąc w błogiej nieświadomości użytkują aż zaczynają się pojawiać usterki najczęściej właśnie z zaniedbania. Bardzo często pierwsze niesprawności są bagatelizowane aż wywołane zostaną już grubsze usterki a wtedy zaczyna się zrzucanie winy na rozwiązanie, którego się nie zna ani nie zapewnia mu w razie problemów znającego się mechanika. I potem
  10. Możesz trochę więcej szczegółów napisać? Glownie jak serwisował, jakie naprawy były robione od nowości i jakie wystąpiły usterki? Tej wzmianki o silniku to zupełnie nie rozumiem. Temat dotyczy hydropneumatyki a konkretnie jej wad a tu pojawia się info, że nie wiadomo jaki silnik z niewiadomo jak założonym LPG skończył się
  11. Rok temu kupowałem polisę na teścia, zadeklarowałem 10 lat bezszkodowej jazdy, wyliczyło mi 510zł. W pewnym momencie wyskoczył ekran, że pobrali dane z OIUFG i dane się nie zgadzają, jest 14 lat. W związku z tym podnoszą składkę do 515zł Tak, zdecydowanie idzie to w dziwnym kierunku. W GB jest bardzo dużo danych, które potrafią zaskoczyć wpływem na składkę nie tę stronę, w jaką byśmy się spodziewali. Z ciekawostek: -Parkowanie w garażu potrafi być droższe niż na podjeździe - u mnie parkowanie na ulicy było tańsze niż na podjeździe - bycie kierowcą ciężarówki bardzo obniżał
  12. Masz coś na poparcie tych śmiałych słów? ze wszystkich mi znanych przypadków jakie mieli znajomi to hydropneumatyka wygrywa zdecydowanie ze sprężynowcami
  13. Technicznie to nie jest źle, jakoś to jeździ i problemów nie stwarza. Przy bodajże 80tys mil zalecają skontrolować pasek napędowy tylnego silnika. Sprzęgło jest raczej identyczne jak w zrobotyzowanych skrzyniach Citroena z tamtych lat, w razie poszarpywania trzeba będzie zmienić wraz z kołem dwumasowym. Najbardziej obawiałbym się na Twoim miejscu znaleźć mechanika, który nie będzie cmokał, narzekał na "wynalazek" i pytał czemu nie przyjechałeś z czymś co ogarnia.
  14. @Maciej__dał namiar, poszukaj jak gdzieś w okolicach lutego pisałem o moich doświadczeniach. Rozważałem też 3008 ale mimo jakiejś limitowanej wersji to ten samochód nadal wygląda jak chomik Ile razy bym nie popatrzył to wygląd mnie odpychał.
  15. Miałem wtedy kempingową. Ze znajomymi co mieli lawety ta sama sprawa: VIN + światła i jest stempelek. Może warto sprecyzować, że chodziło o Lubelszczyznę.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.