Skocz do zawartości

gosia160

użytkownik
  • Liczba zawartości

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

Profile Information

  • Lokalizacja
    Rybnik
  • Zainteresowania
    rajdy

gosia160's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. > Wiecie moze jakie ma przełozenia skrzynia biegów z pandy 1.1 i 1.2 ? Panda 1.2 - główne 3.44 Panda 1.1 - główne 3.56
  2. > a propo przełożenia 4,7 to istnieje napisał mi tak tomasz strazik stratom sport z warszawy ten co > buduje W szczególności fiaty cc/sc do sportu i chciał mi te 4,7 fiatowskie sprzedać więc > raczej wie co ma i widocznie istnieje . ale ja nie wiem bo nie widziałem . Bardzo możliwe, że istnieje, ale nie jest to fabryczne przełożenie Fiata tylko dorabiane. Ja miałem kiedyś w 5-biegowej skrzyni 4.5. Kałuża sprzedawał kiedyś bardzo krótkie 5.45 i 5.9. A w katalogu Bacci Romano jest 4.58/ 5/ 5.3/ 5.5 i 5.9. Trzeba zerknąć do homologacji CC/SC, tam wypisane są wszystkie przełożenia jakie można stosować.
  3. > ja mam 6 speed w cc z punto 2 . a to co na foto to jest orginał z punto 1 sporting 99 rok . a punto > 1 było robione właśnie do 99 roku więć to raczej jest 13x64 ale zobaczę co pisze na obudowie . 6speed to nazwa wzięta właśnie z Fiata Punto I i to tylko tam były skrzynie z przełożeniem 13x64 (takie samo przełożenie montowane było później jedynie w Pandzie II 4x4). Punto II nie miały już w nazwie 6speed a 6-biegowe skrzynie z tych aut miały przełożenie 14x57 (podobnie jak stilo itp.).
  4. > ma takie jeszcze foto . Obudowa jest na bank z 6speed P1
  5. > odkręcić nie mogę bo skrzynia jest na drugim końcu polski i jeszcze nie moja . ale napisałem żeby > zobaczyli czy jest numer na obudowie dyfra c514.610 . > skrzynia pochodzi z punto 1 sporting 1.2 16v 1999 rok . - takie punto miało 6 biegów 13x64 ? Po obudowie i napędzie prędkościomierza wygląda na P1 czyli 13x64, ale dla pewności poproś o jakieś foto z góry, tak żeby było widać dokładnie wybierak i obudowę, wtedy będzie pewność. Co do pytania o przełożenie 4.7 to żadna fabryczna skrzynia nie miała takiego przełożenia. Po 4.07 następne fabryczne było 4.92. Z przełożeń "dorabianych" było kilka pośrednich i było też kilka jeszcze krótszych. I tak "ogólnie" to nie ma możliwości, żebyś zostawił dyfer z krótkiej skrzyni np. 13/64 i zgrał go z wałkiem ze skrzyni sportinga bo na pewno nie będzie to działało.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.