Jump to content

tomaszsk

użytkownik
  • Content Count

    256
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalny

2 Followers

About tomaszsk

  • Rank
    leniwy kierowca
  • Birthday 08/06/1979

Profile Information

  • Lokalizacja
    Raszyn only
  • Zainteresowania
    mój cc i komputery
  1. Wiesz na to nie wpadłem... tylko skąd mam wziąć maglownice od Bravo II ?
  2. stąd napisałem "regeneracja" ściemacja kasatorem luzow już próbowałem ,kierownica zaczęła się ciężko kręcić luz się zmniejszył ale nadal "stuka" opcja wymiany jest dla mnie najwygodniejsza ,zdejmujesz montujesz zbieżność i po sprawie (czas tu jest kluczowy)
  3. w starej mam luzy,"regeneracja" od 350-750 wiec wolę już używaną ,przynajmniej firmowy wyrób. Może ta wersja z Bravy poprawiona no i koszt od 150 pln
  4. kupowałem jakieś 3 lata temu ( na zamówienie ) wtedy 20 zł szt. Carserwis eper 46723466 46723486
  5. > Są zakłady które naprawiają takie sterowniki, zmieniają pamięć czy coś, dokładnie nie wiem jak to > się odbywa, TU takie coś robią przykładowo Koleś z tego "zakładu" średnio przyjemny ... zaczął coś bąkać że niech mi teraz ludzie z forum pomogą w końcu się dowiedziałem, koszt 100-150 zł dzień roboczy. Pół dnia żeby dojechać na drugą stronę Wisły zawieść i drugiego dnia odebrać. Więc kupujesz emulator za 100 zł który przyjeżdża do ciebie pocztą za 10 zł i w 5 sec. jest zamontowany... jak by co mam do sprzedania kompa po zmianowego i czujnik zderzeniowy przód
  6. > Są zakłady które naprawiają takie sterowniki, zmieniają pamięć czy coś, dokładnie nie wiem jak to > się odbywa, TU takie coś robią przykładowo ciekawe jaki będzie koszt(jutro się dowiem) czy nie taniej kupić emulator ......
  7. > usuwaja CRASH DATe z eeprom sterownika airbag, > nie pamietam czy elm z przejsciowka airbag + fes/mes = da rade to zrobic, tzn pokasowac bledy > ale mysle ze fiat wpadl na genialny pomysl i w przypadku sterownika airbag po wystrzale crash data > robi go jednorazowka kkl+ przejściówka nie daje rady....
  8. i co mogę z nim teraz zrobić ? poza skupem alu ?
  9. > proponuję najpierw przykręcić sterownik Air-Bag do podłogi, a dopiero później sprawdzać błędy w > FES no właśnie za pierwszym razem nie dokręciłem chciałem sprawdzić czy działa żeby zaraz go nie odkręcać potem dokręciłem ale nadal to samo :/
  10. Był gdzieś temat o usuwaniu maty pasażera poprzez wymianę sterownika airbag na ten po zmianowy, ale > były chyba jakieś niejasności, poza tym go znaleźć nie mogę, więc napiszę co trzeba zamienić > żeby to działało, może się komuś przyda > Potrzeba wymienić dwie rzeczy: > 1. Sterownik airbag > - 2 poduszki, nr 51711815, stary odpowiednik nr 46835520 > - 6 poduszek, nr 51711816, stary odpowiednik nr 46835521 > - 8 poduszek, nr 51717959, stary odpowiednik nr 46835522 > 2. Czujnik uderzenia czołowego: > - jest jeden dla każdej ilości poduszek,
  11. sprawa sie wyjaśniła lewy przedni czujnik ABS wymieniony i śmiga jak złoto
  12. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz ,tempomat nie bierze przecież prędkości z samego wskaźnika ,bo przestał działać ,wyłącza się jak skazówka głupieje Prędkość czytana jest z czujników ABS ?
  13. > silniczek krokowy k.o. zegarow...mam tak samo jade jade z 90km/h po czym wskazowka opada do zera i > stoi do momentu kiedy sie zatrzymam i rusze wtedy pokazuje o jakies 5-15 km/h zla predkosc... > szukalem po forach w pl i za granica, wymiana pomaga na jakis z ebaya.us z ameryki i numerze > chyba z chryslera > ja mam zakupione drugie zegary z ktorych zrobie przeszczep jak nadazy sie okazaja Myślisz że przeszczep z zegarów od anglika będzie kompatybilny ?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.