Jump to content

Zbyszek

użytkownik
  • Content Count

    787
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2h 46m 18s

2 Followers

About Zbyszek

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Name
    zibiolot
  • Lokalizacja
    Słupsk
  • Zainteresowania
    bieganie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zakupione i założone do golfa IV Apollo. Opony dobrze się wyważyły , ciche i dobrze trzymają się drogi. W tej cenie (700 zł, już z wysyłka) bardzo dobra oferta, tym bardziej, że mamy do golfa tylko komplet stalówek i jak byśmy kupili letnie (tylko zimówki dostaliśmy przy zakupie) to przez 4-5 lat na same przekładki wiosna/jesień wydalibyśmy około 600-700 zł czyli tyle co koszt nowych opon.
  2. Trochę czasu minęło od zakupu, możesz coś o nich napisać. Pytam bo jestem na etapie zamawiania całorocznych do Golfa dla żony, a te są w bdb cenie na alle czyli 700 zł z wysyłką za 4 szt w rozmiarze 195/65/15 .
  3. 650 cm3, full zniżki , 127 zł w PZU, tydzień temu zawarte przez CUK
  4. Kilka dni temu przed rajdem motocyklowym byłem na pogadance z ratownikiem medycznym. Tłumaczył, że wzywając karetkę mimo wszystko lepiej dzwonić na 999 niż 112 bo raz, że omijasz pośrednika (więcej osób dzwoni na ogólny w różnych sprawach) to na numerze 999 pracują ludzie, o ile dobrze pamiętam, z praktyką min. 5 letnią w pogotowiu ratunkowym.
  5. Bez przesady, opony na których jeżdżę mają normalną homologację drogową. Na deszczu + asfalt to kwadratowo na nich pomykam, ale na suchym asfalcie trzymają się całkiem dobrze.
  6. To jeszcze jako ciekawostkę dodam, że oprócz mnie i dwóch kumpli była grupa 4 osób na ścigach. Po kilku okrążeniach była przerwa na torze (gokarty jeździły) i wtedy podszedł gościu od ścigów i powiedział, że jak oni wjadą na tor to, żeby ruszyć jak będą w połowie. Tak też zrobiliśmy, ale już po kilku okrążeniach zacząłem ich wyprzedzać oprócz jednego. Ten to wymiatał, zero szans do niego choć próbowałem się przykleić. Piątek i sobota jest rajd latarników: http://www.motopomocni.pl/?page_id=1608 Wybiera się ktoś z AK? Ja będę z kumplem na trasie nocnej i offroad.
  7. ... pozamykane opony Jako jedyny jeździłem na kostce, ale dawałem radę. Tor w Koszalinie, 1 godzina 30 zł.
  8. Zdjęcia sprzed 2 tygodni, jest jeszcze niepomalowana osłona tylnego hamulca, osłona silnika nieodświeżona, ale w tym kierunku idzie odnowa staruszka z AD 1992r. Podoba się czy oryginał lepszy?
  9. No taki zamówiłem z utwardzaczem, a dokładnie NOVOL 530. SATA pójdzie w ruch
  10. 3 puszki tak na styk, ale domówiłem jeszcze jedną na poprawki, lakier trzeba położyć bo farba po dotyku zachowuje się jak alcantara Kolor w realu trochę ciemniejszy niż na zdjęciu, mi się bardzo podoba. Zamówiłem dwuskładnikowy klar w macie. Pewnie dopiero w niedzielę będę malował, wrzucę fotki jak wyszło po skończeniu.
  11. Właśnie przyszły spreje, 3 zamówiłem na moto. Jak się uda to w niedzielę biorę się za malowanie. Dzisiaj zrobię próbny natrysk na handbary i zobaczę jak to wygląda i czy mi się spodoba po wyschnięciu. W sumie to jest enduro i jak coś się porysuje to normalna sprawa.
  12. Się trochę namęczyłem, ale moto jest w podkładzie: Wybrałem spray FOSCO RAL 7016 - Panzergrau, tylko mam mały dylemat bo doczytałem, że te farby schodzą po użyciu nitro. Do praktyków jakby tak klar matowy walnąć na tą farbę? Będzie to dalej mat tylko z warstwą ochronną czy wyjdzie jakaś kupa, ni to mat ni to klar
  13. Co z tej palety wam się widzi do enduro, a konkretnie Kawasaki Tengai: http://www.ralcolor.com/ Tak się waham między oliwkowym np. 6003, a bardziej szaroniebieskostalowym np. 7016, 7026. Może jakaś inna propozycja koloru? Przykład co mam teraz: znalazłem jeden gotowy, podoba mi się tylko to jest połysk, a ja chcę mat.
  14. Pogadaj z ludźmi co pracują w laminatach, budowa łodzi itp. Kiedyś mi kumpel tłumaczył cały proces, dostał jakiś skomplikowany element na papierze i mocno się głowił nad zrobieniem formy. Bo jak jest forma, reszta to formalność :-)
  15. Podobny problem jest z jednym rondem w Słupsku: "Jadąc ulicą Poznańską od strony Kobylnicy, kierujący, skręcając w lewo, w nową ulicę Koszalińską, powinien, pomimo braku oznaczenia pasów ruchu, zająć lewy pas, wjeżdżając na wewnętrzny pas ronda - informuje Jacek Kaźmierski, instruktor nauki jazdy, właściciel OSK Jack w Słupsku. - Jednak kontynuując jazdę po obwiedni, powinien zmienić pas na zewnętrzny przed zjazdem lub jeżeli zamierza zjechać z pasa wewnętrznego, powinien ustąpić pierwszeństwa tym kierującym, którzy poruszają się po pasie zewnętrznym ronda. Problem ten można łatwo i tanio wyeliminować, korygując oznaczenie pionowe na obwiedni ronda." więcej http://www.gp24.pl/motofakty/slupski-ring/art/9208560,rondo-na-ul-poznanskiej-jest-nieczytelne-wideo,id,t.html
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.