Skocz do zawartości

KLOCEKVAN

użytkownik
  • Liczba zawartości

    321
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

1 obserwujący

O KLOCEKVAN

  • Urodziny 19.11.1983

Profile Information

  • Lokalizacja
    LUBLIN
  • Zainteresowania
    RAJDY,MOTORYZACJA

KLOCEKVAN's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. > chyba to trochę słaba porada, bo wszędzie w opisach widzę że jest do obróbki mechanicznej a nie > ręcznej. To chyba się nie sprawdzi? > Na pewno używałbym to punktowo tylko czy jest sens ręcznie? spokojnie dasz radę ręcznie, to jest w miarę prosta pasta do obróbki
  2. a coś takiego ? http://allegro.pl/bmw-z4-3-0si-265km-m-pakiet-navi-xenon-skory-pdc-i4524216360.html
  3. ale to nie jest temat czy się da czy nie da wyprzedzić 60 konnym pierdzielem, czy ktoś umie jeździć czy nie. Ja też kiedyś trasę z centrum Lublina do centrum Warszawy robiłem 55KM seicento poniżej 2 godzin ale nie mogę powiedzieć żeby było to jakieś fajne czy komfortowe, teraz tą samą trasę robię w podobnym czasie ale w ciszy i spokoju a obroty rzadko kiedy przekraczają 3 tys obr. Spalanie przy podobnych prędkościach w seicento 1,1 i 2,5 l bmw też jest podobne na trasie. Jak dla mnie dużo większy komfort przy wyprzedzaniu daje duży moment przy niskich obrotach który uzyskamy tylko z dużej pojemności albo z silnika z turbo
  4. Jeśli 165 konna dwulitrowa benzyna jest za > słaba do sprawnego wyprzedzania to chyba ta dyskusja nie ma większego sensu. ale ten silnik ma tylko 210 Nm i to przy 4000 tyś obr. a to że ma 165 KM i jak się go kręci do czerwonego to jako tako przyspiesza nie każdemu musi odpowiadać. Ja na co dzień jeżdżę samochodem który ma 170KM i jeżeli chodzi o normalną jazdę to jest ok ale jak trzeba czasami wyprzedzić naraz 3 zestawy ciągnik+naczepa to już tej mocy nie jest tak dużo co do autora pytania, to w październiku wchodzi 508 po face liftingu 1,6 t 165KM , patrząc po aktualnej 155KM wersji może być tylko lepiej
  5. > czy przednie amortyzatory rozna sie stronami, pacjent to peugeot 206, wierzyc mi sie nie chce ale > tak mi w sklepie powiedzieli i zglupialem różnią się
  6. > wiesz... mi na przeglądzie nowiutkie Bilsteiny B4 (nowiutkie = przejechały 20 metrów ze stanowiska > montażu na stanowisko diagnostyki) wyszły na 80% czyli poprawnie
  7. > sprzedawca upieral sie ze jakby placic calosc gotowka to tego ekstra 2.5% rabatu dac nie moze. Ale > ja tez go za bardzo nie naciskalem, fakt dokładnie to jest tak że całkowity koszt kredytu od tych 50% to jest 4,5% , a dodatkowy rabat 2% jest przy dowolnym finansowaniu w PSA Finance.
  8. > Co fajnego jest w golfie? Vadero chodziło raczej o to że pod nadwoziem beetla jest golf 4
  9. > tam jeszcze 126 obok jest a prawie na końcu po prawej 128 sedan czyli moja pierwsza fura
  10. > a w rozliczeniu bierzesz samochody? tak > co masz na mysli mowiac - fajna? wersja Active klimatyzacja 2 strefowa, nawigacja, 17 alu, pełna elektryka, oczywiście 6 poduszek > bo dziadkom do pelni szczescia starczy z wyposazenia klima plus brak korbek w drzwiach, centralny i > radio bez bajerow to wtedy będzie jeszcze taniej
  11. Colta w automacie bym odpuścił, mimo że samo auto bardzo fajne to ta zautomatyzowana skrzynia to koszmar
  12. oglądali peugeota 3008 ? jak nie to zapraszam na jazdę testową do mnie na Kalinę, za 75 tyś możną już całkiem fajną wersję mieć
  13. > istnieje w Polsce ubezpieczyciel ubezpieczający samochody (ac)pow. 12 lat i z przebiegiem pow. 150 > kkm? Nie chodzi o kontynuację ubezpieczenia. w ubiegłym roku wznowiłem AC po rocznej przerwie (miałem przez rok samo OC) w e39 z 1997 roku z przebiegiem powyżej 200 tyś km, ubezpieczenie to pełny pakiet w PZU z AC komfort, super z samochodem zastępczym do 7 dni
  14. > gwarancja biegnie od czasu rejestracji i tyle nawet nie koniecznie bo można uruchomić gwarancję wcześniej i nie jest to związane z rejestracją.
  15. peugeot 208 1,6 120 KM z tradycyjnym 4 biegowym automatem w wersji ALLURE
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.