Jump to content

Elephant

użytkownik
  • Content Count

    6471
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 22h 52m 37s

5 Followers

About Elephant

  • Rank
    Transporter
  • Birthday 02/07/1976

Profile Information

  • Name
    Marcin
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WA, czasami RST
  • Car
    Passat B8 HL 2.0TDI 190KM DSG

Recent Profile Visitors

1084 profile views
  1. Siedzę na serwisie. Na blacie 108 400 km i pierwsza robota przy hamulcach - klocki + tarcze do wymiany. Chyba niezły wynik? Jest nowe oprogramowanie systemu samochodu, jak ktoś ma B8 to bezpłatnie wgrywają. No i od lipca są nowe mapy 2019\2020, ale te się aktualizuje już samemu.
  2. No ok, ale wycena zgoła przeciwna do rzeczywistej tendencji na rynku o której piszesz. Auta tracą mniej a ubezpieczyciel mocno jednak zmniejsza jego wartość.
  3. A dziś dostałem wycenę ubezpieczenia na rocznego Dokkera, wiem że to wół roboczy. Ale ubezpieczyciele podchodzą inaczej - rok temu auto kosztowało 52k, po roku wycena na 38k. Spadek blisko 30%
  4. Od ponad 3 lat nawet na chwilę chyba nie wyłączałem klimy. Nawet o 6 rano w CRO powietrze jest 'cieżkie'.
  5. W CRO klima na OFF ?
  6. Uzywam non-stop, nawet nie wyłączam. Strefa martwa, asystent pasa, system antykolizyjny. Aktywny tempomat bardzo często.
  7. W 1.4T jest sporo ciszej. Również przyśpieszenie jest o sekundę lepsze
  8. Nieco ponad 6 lat temu kupiliśmy 3 Cruzy do firmy. 2x 1,4T i 1.8. Te 1.4T już poszły do ludzi. 1.8 nadal jeździ, ma ok. 180 tyś. km przejechane. Ja na codzień jeździłem 1.4T (przejechałem w 3 lata 120 tyś. km) i po przesiadce do 1.8 faktycznie brakuje 6 biegu, przez co było głosniej we wnętrzu. Ta różnica w silniku to nie wszystko - również liczniki miały inne - te 1.4T z większym wyświetlaczem i więcej funkcji komputera pokładowego. Ten 1.8 jeździ w miarę bezawaryjnie. W tym 1.4T pamiętam że raz był wyciek pod jakimś deklem i tam jest uszczelka zintegrowana z całą obudową = lekki wyciek i wymiana 'uszczelki' za 1,5 tyś zł.
  9. Tryb "S" w skrzynie nieraz włączam jak potrzebuje wyminąć jadąc w jakiejś kolumnie i zależy mi na większej dynamice. Mam jeszcze tryb "Sport" w ustawieniach samego auta - wtedy inaczej działają hamulce, kierownica, tempomat adaptacyjny, światła i właśnie AT itd...... Ale po kilkurazowej 'zabawie' tym trybem już pewnie ze 2 lata go nie używałem.
  10. A fakt, sorry, tylko w przednich fotelach są czujniki pokazujące czy ktoś siedzi i brzęczyk jak są nie zapięte pasy
  11. Przecież on ma chyba 7,5 s/100
  12. Dodatkowo chyba czy ktoś na nich siedzi ? Bo świeca się chyba tylko wtedy gdy, na danym ktoś usiądzie.
  13. 190km, mam przejechane nieco ponad 100k. Oleju na dolewki zero, tylko wymiana co 30k. Jutro aż musze sprawdzić kontrolnie
  14. Ja również od 3 lat DSG i następne auto pewnie będzie mniejsze, ale na pewno z automatem. U mnie DSG + 2.0 TDI i działa super.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.