Jump to content

Elephant

użytkownik
  • Posts

    9697
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Elephant

  • Birthday 02/07/1976

Retained

  • Transporter

Profile Information

  • Name
    Marcin
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WA, czasami RST
  • Car
    Passat B8 HL 2.0TDI 190KM DSG

Recent Profile Visitors

2010 profile views

Elephant's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/19)

1.9k

Reputation

  1. Rozglądam się za nowym autem. Bylem m.in. w Cuprze i oglądałem Formentor-a. Oczywiście koniecznie w kolorze matoeym petrol. Gość który robił mi ofertę wspomniał abym się dobrze zastanowił. Według jego słów widać wszystko na tym lakierze mocniej, od odpryskow i zarysowań, poprzez krople wyschniętej wody a skonczywszy na paluchach. Dopłata do tego koloru to blisko 9 tys. a namawiał mnie abym przemyślał z powodów czysto estetycznych.
  2. Szanuję. Choć zupełnie nie rozumiem co może być zabawnego w machaniu lewa noga i prawą ręką
  3. Dlatego napisałem że większość Wszystko kwestia ile jeździsz i gdzie. Ja z 10 lat temu jak napisane byli wyżej też się zarzekałem po co AT. Potem wspólnik kupił Lexusa w aitomacie i kółka razy wziąłem go na weekend w trasę. I przy kolejnej zmianie już automat był Kudowy. Dziś sobie nie wyobrażam powrotu do manuala. Można, ale po co?
  4. 'Większość' z nas się zestarzała i poczuła wygodę AT.
  5. Elektrozawor a zawór z silownikiem elektrycznym to dwie zupełnie inne bajki. Ten siłownik jest 3 punktowy chyba czyli otwarcie, zamknięcie i jakiś punkt posredni. Taka pseudoregulacja. Zawór regulacyjny to raczej który ma stala charakterystykę, zazwyczaj pozycjoner z sygnalem sterującym najczęściej 4...20mA lub 0...10V. Czas zamknięcia elektrozaworu w zależności od ciśnienie i jego rodzaju to dobrze ponizej 1 sekundy. Raczej liczone w jej dziesiątych lub setnych.
  6. To w moim linku to zamknij otwórz. Regulacyjny siłownik to cena X5 zresztą jakiejkolwiek regulacja w zaworach kulowych to raczej nieporozuminie.
  7. Większość siłowników elektrycznych ma podobne czasy. Nieraz wada a nieraz zaletą w postaci braku uderzenia hydraulicznego.
  8. Do takiego naprzemienego przełączania chyba bardziej z kulą L byłby lepszy.
  9. Wszystkiego po równo, choć z przewagą miasta. Od ponad roku w.pandemii niewiele jeżdżę po klientach więc codzienne turlanie po Warszawie, w tym poranne korki czyli 30 minut w korku. Oczywiście są też trasy, jakieś weekendowe wyjazdy, urlopy, wycieczki. Poprzednie lata trochę więcej tras. Ale raczej na drogach krajowych niż autostradami. Więc co chwila wioska, miasteczko,.itd. Ale volvo XC70 jezdzi kolega który siedzi non stop w biurze. Więc oprócz wyjazdów wakacyjnych, weekendowych, wypadów na działke to od ponad 5,5 roku turlanie się po wawie.
  10. Możliwe, 6-biegowa. Więc nie można pisać że 100k km dla obecnych skrzyni to maksimum. W frmie mam jeszcze cx70 coś koło 130k km i V60 ok. 160k km i równiez nic się nie dzieje.
  11. DSG 5 letnia, ponad 150 tys. km i zero problemów. 2 razy chyba tylko była wymiana oleju.
  12. Ooooo Panie, naprawiłeś bo od kilku tygodni nie działała. Ale z drugiej strony to gdzieś musza jeszcze być oficjalne mapy bo ludzi piszą że są z czerwca w edycji 21/22 a na tej stronie są ostatnie z 11/20.
  13. Panowie, gdzie teraz pobiera się mapy do systemu Discovery Pro? Bo na stronie https://www.volkswagen.pl/pl/serwis-i-akcesoria/aktualizacja-nawigacji.html podają że tu https://app-connect.volkswagen.com/mapupdates/car/ i faktycznie kiedyś tam pobierałem, ale teraz błąd nieistniejącej strony od kilku tygodni?
  14. '96 rocznik 700-setka. Katalizator chyba jest. Mówi że śmierdzi teraz w aucie i trochę mocniej dymi Tak to jest jak 80latrk nie mający pojecia bierze się za naprawy
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.