Jump to content

EmilSTo

użytkownik
  • Content Count

    320
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Normalny

About EmilSTo

  • Rank
    leniwy kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Radom
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W fiatach to normalne, znajomy przejeździł 150tyś na gazie sprawdził luzy i były ok.
  2. Swego czasu robiłem porównanie obu głowic i udokumentowałem wszystko zdjęciami. Wynikało z niego że głowicę są takie same, pomijając osprzęt.
  3. Mam pytanie jaka jest średnica tłoczków w zacisku Palio pod tarcze 240?
  4. Mam problem z oryginalnym centralnym zamkiem. Zamek sam z siebie załączał się i wyłączał podczas jazdy i postoju. Czasem zadziałał przy otwieraniu/zamykaniu kluczykiem a czasem nie. Myślałem że jest to wina siłowników więc je wymieniłem. Założyłem nowe siłowniki jakieś chinole. Ale zamek nie zawsze działa poprawnie. Czasem zamyka i otwiera tak jak trzeba, ale czasami jak chce zamknąć to zamek odbija do pozycji otwartej i tak kilka razy,żeby po jakimś czasie znowu działać poprawnie. Czy spotkaliście się z czymś takim, czy winny może być przekaźnik centralnego zamka. Zaglądają do schematu znalaz
  5. Podejdzie bez problemu, jedynie trzeba przedłóżyc wydech przy misce, albo założyc kolektor i portki od 1.2
  6. > Potrzebuję wyjąć do lakierowania szyby przednią i tylną w CC i nie wiem jak to zrobić tak aby nie > zbić. > Jest jakis sprawdzony sposób? Ja zawszy robiłem to przy pomocy małych blaszek którymi podważałem uszczelke od środka i powoli wypychałem szybę na zewnątrz. Z pomoca tych blaszek da rade zrobic to w jedna osobe, przynajmniej ja dalem rade.
  7. > Uzywam swojego auta z przeznaczeniem jedynie do upalania - rallysprinty, superoesy, itp. W tym > momencie posiadam dlubnmiete 1.1 (ktorego moc szacuje w przedziale 60-80 KM). Konkurencja w > klasie ma po ponad 100 koni w swoich cieniasach i sejach (tudziez swiftach gti). W zasadzie > widze 4 drogi, zeby osiagnac podobna moc, pytanie ktora wyjdzie mnie najtaniej: > 1. Mocniejsze podlubanie 1.1. Ale to podobno najdrozsza opcja, plus moment obrotowy raczej ponizej > 100Nm. Plus taki, ze moglbym wykorzystac obecny silnik i osprzet - kolektory, rozwiercona >
  8. > Ad1 https://www.google.pl/webhp?sourceid=chr...80+464+092++pdf > http://kosser.net/Catalozi/BOSCH/injekcionni_pompiCAT.pdf > http://1001193.en.makepolo.com/products/electrical-fuel-pump-FOR-OPELVOLVO-0-p11589355.html > poszukaj napewno coś znajdziesz > Ad2 Chyba za duża do tego co chcesz, raz piszesz 0,5-0,6 później 1-1.2 więc nie wiem, ja mam > turbine gt 1544s z 1.4tdi i przy 0.8 bara w 1.1 mam tak: > https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/h...bad458bcc0a4307 > nie chce mi sie liczyć na piechote dla td04 bo już zapomniałem dokładnie jak to liczy
  9. > od jakiegos czasu na zimnym trzymal wyzsze obroty. Po daniu mu w podloge (na zimnym) tak przy 5000 > obr/min jakby chciał zgasnac ale raptownie. Na rozgrzanym bylo ok. Znaczy standardowe > falowanie niskich obrotow biegu jalowego. Do rzeczy: > Dzis po nocce dostal w doope i wrocilem chyba na 3 garach. Auto chodzi jak 700'ka. Nierówno, > silnikiem lekko trzepie, ogolnie jak traktor. > Co padlo? co sprawdzic? jak sprawdzic? Miałem bardzo podobnie winna okazała się przepalona uszczelka między cylindrami.
  10. Pisałem w Turbo zrób se sam ale bez odzewu dlatego ponawiam temat. Powoli zacząłem zbierać graty do uturbienia mojego cc 1.2 8v. W związku z tym mam kilka pytań : 1. Czy jest ktoś w stanie podać mi parametry pompy paliwa Bosch 0 580 464 092 2. Czy turbina TD04 11g (z omegi lub bmw 2,5tds) będzie odpowiednia do tego silnika (nie chce żeby wstawała bardzo wysoko i nie celuje w jakieś mega moce)? 3. Czy średnia zewnętrzna rurek 35mm na kolektor wydechowy wystarczy? 4. Czy z małym doładowaniem rzędu 0,5 - 0,6 bara turbo będzie działać na LPG z Blosem? Czytałem w wątku o turbo, że kilka
  11. > A co to za bezpieczeństwo jeżeli po przerwaniu jednego przewodu pedał hamulca i tak leci w podłogę > ? Przynajmniej u mnie tak było... Pedał leci w dół ale i tak masz hamulec chociaż na dwa koła
  12. > pany sejo odpalony ale powoli wchodzi na obroty i chyba nie pali na wszystkie gary jaka może byc > tego przyczyna??a i nie mam jeszcze wspomagania hamulców ???w trakcie jazdy strasznie przerywa > tylko co jakiś czas normalnie na 2 sekundy załapie? A kruciec do serwa hamulcowego zaslepiony czy w powietrze?
  13. Powoli zacząłem zbierac graty do uturbienia mojego cc 1.2 8v. W zwazku z tym mam kilka pytań : 1. Czy jest ktoś w stanie podac mi parametry pompy paliwa Bosch 0 580 464 092 2. Czy turbina TD04 11g będzie odpowiednia do tego silnika (nie chce zeby wstawała bardzo wysoko i nie celuje w jakieś mega moce)? 3. Czy średnia zewnetrzna rurek 35mm na kolektor wydechowy wystarczy?
  14. > a jak silnik nie jest z punto I to cewki maja byc z 1.2 8 v??bo ta z 16 v nie pasuję Mogą byc z 1.2 8V a nawet 1.1 8V i jeszcze paru innych silników na osprzecie MagnetiMarelli bo sa takie same.
  15. > witam założyłem w swoim cento gaz miesiąc temu i po raz drugi zdarzyło mi sie że auto zgasło i nie > chciało jechac jakby gazu brakło . lecz po dojechaniu na stacje i zatankowaniu okazało sie ze > w butli bylo jeszcze 15l gazu jaka moze byc przyczyna?? prosze o pomoc A butla zamontowana poprawnie? Rurka w butli nie złamana przypadkiem?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.