Jump to content

EmilSTo

użytkownik
  • Content Count

    319
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    33m 33s

About EmilSTo

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Radom
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Swego czasu robiłem porównanie obu głowic i udokumentowałem wszystko zdjęciami. Wynikało z niego że głowicę są takie same, pomijając osprzęt.
  2. Mam pytanie jaka jest średnica tłoczków w zacisku Palio pod tarcze 240?
  3. Mam problem z oryginalnym centralnym zamkiem. Zamek sam z siebie załączał się i wyłączał podczas jazdy i postoju. Czasem zadziałał przy otwieraniu/zamykaniu kluczykiem a czasem nie. Myślałem że jest to wina siłowników więc je wymieniłem. Założyłem nowe siłowniki jakieś chinole. Ale zamek nie zawsze działa poprawnie. Czasem zamyka i otwiera tak jak trzeba, ale czasami jak chce zamknąć to zamek odbija do pozycji otwartej i tak kilka razy,żeby po jakimś czasie znowu działać poprawnie. Czy spotkaliście się z czymś takim, czy winny może być przekaźnik centralnego zamka. Zaglądają do schematu znalazłem na nim moduł zdalnego zamykania/otwierania centralnego zamka. Gdzie on jest w samochodzie? Czy wszystkie samochody z centralnym zamkiem były w to wyposażone?
  4. Podejdzie bez problemu, jedynie trzeba przedłóżyc wydech przy misce, albo założyc kolektor i portki od 1.2
  5. > Potrzebuję wyjąć do lakierowania szyby przednią i tylną w CC i nie wiem jak to zrobić tak aby nie > zbić. > Jest jakis sprawdzony sposób? Ja zawszy robiłem to przy pomocy małych blaszek którymi podważałem uszczelke od środka i powoli wypychałem szybę na zewnątrz. Z pomoca tych blaszek da rade zrobic to w jedna osobe, przynajmniej ja dalem rade.
  6. > Uzywam swojego auta z przeznaczeniem jedynie do upalania - rallysprinty, superoesy, itp. W tym > momencie posiadam dlubnmiete 1.1 (ktorego moc szacuje w przedziale 60-80 KM). Konkurencja w > klasie ma po ponad 100 koni w swoich cieniasach i sejach (tudziez swiftach gti). W zasadzie > widze 4 drogi, zeby osiagnac podobna moc, pytanie ktora wyjdzie mnie najtaniej: > 1. Mocniejsze podlubanie 1.1. Ale to podobno najdrozsza opcja, plus moment obrotowy raczej ponizej > 100Nm. Plus taki, ze moglbym wykorzystac obecny silnik i osprzet - kolektory, rozwiercona > przepustnica itd. Nie wiem tylko jakie beda efekty? I ile monet trzeba na to przeznaczyc? > 2. Kupno 1.2 8v + pewnie remont + obrobka glowicy, walek (290?). Ile z takiego 8v mozna wycisnac i > jakim kosztem? Swap to w zasadzie podmiana obecnego silnika (wiec male koszta, bo mam na > glowicy z 1.2). > 3. Swap na 1.2 16v - i tu pytanie, co potrzeba zrobic na te 100 koni? Jedni mowia, ze wystarczy > wieksza przepustnica i podstrojenie. Inni zakladaja ITB i maja 100 pare koni. Sam silnik plus > swap to juz jakis koszt, pytanie ile trzeba zainwestowac, zeby cos wiecej z niego wycisnac? > 4. Swap na 1.4 16v - w serii 95KM, wiec wlasciwie nie trzeba ruszac nic, ale sam swap tez bardziej > kosztowny (mysle, ze przynajmniej 1000 PLN drozej niz 1.2 16v). Poza tym wolalbym tego > uniknac, bo czasami klasa jest do 1300, a z 1.4 laduje w klasie z Civicami vti itp. A do tego > charakterystyka pracy seryjnego silnika srednio mi sie podoba, niby momentu duzo, ale moc > maksymalna ponizej 6000, wole wyzej krecic > W tym momencie najbardziej sklaniam sie ku 1.2 16v, bo swapy wielu ludzi ma juz obcykane, mieszcze > sie w 1300 pojemnosci, w serii tez juz pewnie jakos jedzie. Widzialem gdzies wykres tego > silnika na 100KM i 126Nm - i wlasciciel byl pewien ze walki sa seria, ale nie wiedzial jakie > poza tym mody - kupil gotowca. Co trzeba zrobic / ile kasy wylozyc, zeby miec podobne osiagi? > Z drugiej strony jak juz sie silnik modyfikuje, to nie lepiej robic 1.2 (ktore PODOBNO jest tansze > w modyfikacjach i daje wieksze przysrosty)? Tylko czy jest w stanie przekroczyc 100KM/120Nm i > byc przy tym w miare niezawodny? Jelsi tak , to co bylo by do tego potrzebne i ile by to > kosztowalo? > Ew. co polecacie jako najbardziej oplacalne ekonomicznie i najbardziej idiotoodporne (slyszalem, ze > 2 1.4 lubi rozrzad przeskoczyc). Chyba najlepszym z punktu widzenia zainwestowanych środków do przyrostu mocy, będzie wsadzenie dołu od 1.2 8V plus customowy kolektor z dużą przepustnicą np. z alfy boxer plus dobrany do tego wałek rozrządu a i przydałby się porting głowicy.
  7. EmilSTo

    Turbo w 1.2 8V

    > Ad1 https://www.google.pl/webhp?sourceid=chr...80+464+092++pdf > http://kosser.net/Catalozi/BOSCH/injekcionni_pompiCAT.pdf > http://1001193.en.makepolo.com/products/electrical-fuel-pump-FOR-OPELVOLVO-0-p11589355.html > poszukaj napewno coś znajdziesz > Ad2 Chyba za duża do tego co chcesz, raz piszesz 0,5-0,6 później 1-1.2 więc nie wiem, ja mam > turbine gt 1544s z 1.4tdi i przy 0.8 bara w 1.1 mam tak: > https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/h...bad458bcc0a4307 > nie chce mi sie liczyć na piechote dla td04 bo już zapomniałem dokładnie jak to liczyłem bo było to > kilka lat temu, a żadnego sensownego turbokalkulatora nie moge w sieci znaleźć > Ad3 za małe lepiej daj 42mm > Ad4 już napisali Przeglądałem te katologii wcześniej i dokładnie tej pompy nie mogę znaleźć dlatego pytam tu. Jestem w posiadaniu takiej pompy i nie wiem czy się nada do turbo czy szukać innej. Co do doładowania to chce mieć dwie mapy na codzień i do mocnego ciśnięcia.
  8. > od jakiegos czasu na zimnym trzymal wyzsze obroty. Po daniu mu w podloge (na zimnym) tak przy 5000 > obr/min jakby chciał zgasnac ale raptownie. Na rozgrzanym bylo ok. Znaczy standardowe > falowanie niskich obrotow biegu jalowego. Do rzeczy: > Dzis po nocce dostal w doope i wrocilem chyba na 3 garach. Auto chodzi jak 700'ka. Nierówno, > silnikiem lekko trzepie, ogolnie jak traktor. > Co padlo? co sprawdzic? jak sprawdzic? Miałem bardzo podobnie winna okazała się przepalona uszczelka między cylindrami.
  9. Pisałem w Turbo zrób se sam ale bez odzewu dlatego ponawiam temat. Powoli zacząłem zbierać graty do uturbienia mojego cc 1.2 8v. W związku z tym mam kilka pytań : 1. Czy jest ktoś w stanie podać mi parametry pompy paliwa Bosch 0 580 464 092 2. Czy turbina TD04 11g (z omegi lub bmw 2,5tds) będzie odpowiednia do tego silnika (nie chce żeby wstawała bardzo wysoko i nie celuje w jakieś mega moce)? 3. Czy średnia zewnętrzna rurek 35mm na kolektor wydechowy wystarczy? 4. Czy z małym doładowaniem rzędu 0,5 - 0,6 bara turbo będzie działać na LPG z Blosem? Czytałem w wątku o turbo, że kilka osób tak jeździło, prosiłbym ich o dokładniejszy opis. Docelowe doładowanie 1 - 1,2 bara na benzynie sterowne DETIII. Wszystkie sugestie mile widziane.
  10. > A co to za bezpieczeństwo jeżeli po przerwaniu jednego przewodu pedał hamulca i tak leci w podłogę > ? Przynajmniej u mnie tak było... Pedał leci w dół ale i tak masz hamulec chociaż na dwa koła
  11. > pany sejo odpalony ale powoli wchodzi na obroty i chyba nie pali na wszystkie gary jaka może byc > tego przyczyna??a i nie mam jeszcze wspomagania hamulców ???w trakcie jazdy strasznie przerywa > tylko co jakiś czas normalnie na 2 sekundy załapie? A kruciec do serwa hamulcowego zaslepiony czy w powietrze?
  12. Powoli zacząłem zbierac graty do uturbienia mojego cc 1.2 8v. W zwazku z tym mam kilka pytań : 1. Czy jest ktoś w stanie podac mi parametry pompy paliwa Bosch 0 580 464 092 2. Czy turbina TD04 11g będzie odpowiednia do tego silnika (nie chce zeby wstawała bardzo wysoko i nie celuje w jakieś mega moce)? 3. Czy średnia zewnetrzna rurek 35mm na kolektor wydechowy wystarczy?
  13. > a jak silnik nie jest z punto I to cewki maja byc z 1.2 8 v??bo ta z 16 v nie pasuję Mogą byc z 1.2 8V a nawet 1.1 8V i jeszcze paru innych silników na osprzecie MagnetiMarelli bo sa takie same.
  14. EmilSTo

    CC 900 gaz

    > witam założyłem w swoim cento gaz miesiąc temu i po raz drugi zdarzyło mi sie że auto zgasło i nie > chciało jechac jakby gazu brakło . lecz po dojechaniu na stacje i zatankowaniu okazało sie ze > w butli bylo jeszcze 15l gazu jaka moze byc przyczyna?? prosze o pomoc A butla zamontowana poprawnie? Rurka w butli nie złamana przypadkiem?
  15. > Witam. > Szukałem conieco ale nie znalazłem jednoznacznych odpowiedzi, chciałbym się poradzić Was, jakie > wybrać przewody zapłonowe do seicento 1.1 spi jeźdzony tylko na benzynie. Nie chcę wtopić > kasy, więc wole się zapytac bardziej doświadczonych ludzi. > Tak żeby cena była adekwatna do jakości, i o świecach zalecanych również chętnie poznam opinie. Polecam Magneti Marelli jezdze na nich juz kilka lat na lpg i zadnych problemów. Wczesniej miałem inne i miały przebicia.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.