Jump to content

rafi278

użytkownik
  • Content Count

    922
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    19m 43s

6 Followers

About rafi278

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Name
    Rafał
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Dębica
  • Car
    SCS Abarth 1,2T 16v 6 speed

Recent Profile Visitors

568 profile views
  1. rafi278

    Android 2 din

    Nie wiem jak brzmi wewnętrzy wzmacniacz, ale ja mam to razem z oryginalnym systemem Dynaudio w VW i nie widzę różnicy w jakości dźwięku w porównaniu do oryginalnej jednostki.
  2. rafi278

    Android 2 din

    Isudar 9" android 8.0
  3. rafi278

    Android 2 din

    Ja mam, i jestem póki co zadowolony
  4. rafi278

    Pomoc ASO VW

    Witam, Mamy kogoś na kąciku kto pracuje w VW? Potrzebuje sprawdzić cenę części, ewentualnie zamówić. Ktoś coś?
  5. Nic się tutaj nie dzieje od dłuższego czasu, to wrzucę swój wynik . Po prawie 2 latach od poturbowania sejka, przyszedł czas na zweryfikowanie odczuć z dupohamowni Kilka suchych faktów: Zasilanie: podtlenek gazotu doładowanie 0,85-0,9 bara silnik 1,2 16v z P1 sprzęgło seria 190mm skrzynia 6 stilo ślimak TD04L-13t IC omega 2,5 TD - trochę za mały wydech 2" na 2 tłumikach by MG motorsport sterownik LPG KME Nevo plus wtryski hana czerwone - więcej już nie wydolą reduktor KME Tur6 po modyfikacjach ( podziękowania dla kolegi @czykit
  6. Nie ma takiej opcji. Takie zabiegi to tylko z 5 biegiem można zrobić.
  7. Strumienica tyle samo pomaga co magnetyzery. 😀
  8. Potwierdzam, przy odpiętym liczniku przekręcenie zapłonu wywala błąd i świeci się później kontrolka od poduchy. ( kasowanie tylko z kompa) Sam sobie kiedyś tak zrobiłem przez przypadek jak zmieniałem licznik na elektroniczny bez linki.
  9. Jak ktoś nie daje rady ustawić II gen to przerabia na I, takie chodzenie na łatwiznę.
  10. Wtyczka od silnika krokowego LPG. Pewnie przerabiali II gen na I i zamontowali zwykły register, a wtyczka to pozostałość po wspomnianym silniczku. Register Krokowy
  11. Musisz mu zafundować ponowne strojenie na lpg. Połącz się ze sterownikiem kme, zrób autoadaptację na wolnych od nowa, a później strojenie w nadciśnieniu przy pomocy mapy korekt lpg. Wcześniej najlepiej pojeździj na samej benzynie, bo pewnie masz rozjechane mapy, a to podstawa do dobrej pracy na lpg, aha, jeszcze jeden warunek, sondę lambda od Pb musisz mieć 100% sprawną.
  12. Trzeba grzebać pod osłoną od strony komory silnika.
  13. Musi być wężyk specjalny do paliwa. W większości sklepów motoryzacyjnych dostaniesz taki.
  14. Jak dasz rade to przekładaj, te rurki mają właśnie na celu między inymi aby króciec się nie odkształcał pod wplywem siły opaski.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.