Jump to content

piotr1982

użytkownik
  • Content Count

    2509
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 21h 15m 43s

About piotr1982

  • Rank
    Królik
  • Birthday 12/16/1982

Profile Information

  • Name
    Piotr
  • Lokalizacja
    Zabrze
  • Zainteresowania
    hazard, łowienie makreli, szpiegostwo przemysłowe i dzierganie sweterków
  • Car
    Meriva 1,4Tlpg

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. w instalacjach LR są 2 filtry (faza ciekła i gazowa) powinni podpiąć pod komputer i zobaczyć czy błędów nie wywala ewentualnie jeśli to fabryczna to poza aso nie podłączą się pod kompa co do poprawności i kompleksowości to ... inna bajka i zależy od aso i ogarniętych w nim ludzi
  2. kącik gazowy zamknęli? nie ważne co tam założysz, ważne żeby zakładał to ktoś kto się zna, wtedy on podpowie co zakładać żeby miało sens i jeździło bezawaryjnie
  3. to wracając do tematu o ile mnie pamięć nie myli, to coś mi świta że po tym przebiegu pojawiają się kreski i przebieg nie jest liczony. ale mogę się mylić
  4. jak jeszcze sprzedawali pande to fiat się chwalił że silnik powinien wytrzymać do 200tys km. więc na Twój przebieg to powinien już siedzieć w pandzie któryś silnik z kolei
  5. i dokładnie o tym pisze. Przy zakupie nie kieruje się opiniami oraz sponsorowanymi artykułami z działu PR marki bo jeszcze za swojego żywota nie spotkałem się żeby negatywnie pisali o swoich produktach, ale chętnie posłucham / poczytam co mają do powiedzenia zwykli użytkownicy. I jeśli zwykły użytkownik wymienia takie problemy to chyba coś jest na rzeczy szczególnie że takie tipo nie jest sprzedawane w milionowym nakładzie żeby to psuł się 1 na 1000000 ps rasistą też nie jestem ale turki to i może dobre dywany robią, co do ich produktów motoryzacyjnych miał bym pewne zastrzeżenia jakościowe.
  6. przed zakupem pozwoliłem sobie poczytać na forum miłośników tego wynalazku co o nim piszą i w jakich superlatywach piszą. a najlepszą reklamą dla fiata są Tychy w których mieszkam i... salon przy fabryce 2 lub 3 lata temu splajtował tak się rzucali na zakup fiata
  7. pod artykułem dopisek: Źródło: Fiat PR tipo bezawaryjny... po fabrycznym lpg wcale nie pękają głowice a alternator to część eksploatacyjna wymieniana z paskiem klinowym po 60tys km. O skrzyni coś pisali że się zmienia z olejem po 90 jako część eksploatacyjną? ogólnie bardzo wiarygodne źródło artykułu i po pracy stanę w wielokilomertowej kolejce żeby złożyć zamówienie na ten model
  8. w sklepie z gratami te same wtryski z listwą kosztują ok 700-800zł + robocizna aso (kalibracja) omijał bym ten serwis szerokim łukiem
  9. 5lat i dokładnie 146tys km wytrzymały oryginały (do momentu sprzedaży) ale jak serwis (w tym aso) nie ma pojęcia że są filtry do wymiany i kierowca jeździ do oporu to i wtryski padają po takim czasie
  10. w myśl zasady jak dbasz tak masz... a bardziej jak serwis dba (się zna) tak klient ma w oplu mm cars w katowicach uparcie twierdzili że filtr gazu jest jeden..... a popatrz u muchy wymieniali 2 (bo były dwa) - później się nie ma co dziwić że padają skoda... a piszemy o oplach
  11. a kiedyś ile wytrzymywały?? każdy producent ma swoje graty do instalacji a czy są tanie czy drogie to kwestia względna...prins ma droższe instalacje
  12. opel mucha w mikołowie co do blokowania to tak jak każde inne "fabryczne" sterowniki - współpracują z tylko z oprogramowaniem aso przejechałem ok 150 tys km taką merivą więc jak masz pytanie to pytaj. ps teraz mam mokke też z gazem więc silnikowo dużo się nie zmieniło
  13. jeszcze niedawno ford proponował auta z lpg z instalacją Prins za 9200zł więc silniki chyba się nadają się do gazu. Co do dodatkowych ubezpieczeń to znając polskie realia to w przypadku kłopotów może być różnie.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.